וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאור פישר מאושר מההצגה: "חלמתי לנצח בחזרה שלי למדריד"

המתאזרח הישראלי סיפק משחק שיא (25 נקודות, 5 חסימות) והוביל את קאזאן לניצחון על ריאל, שזרקה אותו בעבר: "לזה בדיוק ציפיתי". וגם: הפריחה המחודשת שלו תחת המאמן ייבגני פאשוטין

דיאור פישר שחקן קאזאן (אמצע). GettyImages
לא מפסיק לתת הצגות. פישר/GettyImages

בקיץ האחרון היה דיאור פישר מועמד להצטרף למכבי תל אביב והפועל ירושלים, אך לא חזר לישראל בעקבות דרישות כספיות גבוהות ששתיהן סירבו למלא. אתמול (חמישי), בזמן ששלישיית הסנטרים של מכבי תל אביב סיפקה שבע נקודות במצטבר, פישר סיפק תצוגה נפלאה מול ריאל מדריד החזקה, סיים עם 25 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 חסימות, ונתן קצת חומר למחשבה לשתי הגדולות בכדורסל הישראלי, שוויתרו עליו ונותרו בעצמן עם קווים קדמיים חלשים.

צפו בתקציר המשחק אמש

והנה חסימה גדולה של פישר אתמול

"אני מאושר כי ממש רציתי לתת משחק כזה בחזרה שלי למדריד", אמר פישר בסיום, וניסה להסביר את השיפור הדרמטי ביכולתו תחת המאמן החדש. "פאשוטין נותן לי הרבה יותר חופש, אני מרגיש הרבה יותר טוב אצלו. הנקודות שלי מגיעות לרוב מתחת לסל ולא מחצי מרחק כמו עם המאמן הקודם. אני מקבל את הכדור במקומות הנכונים. היו לי כבר תצוגות טובות בעבר ביורוליג, אבל זו כנראה הגדולה מכולן".

בגיל 33, אחרי שכבר נראה היה שהוא לא שייך לרמות הגבוהות באירופה, פישר נמצא בכושר נפלא, אולי הטוב בקריירה. אמש, בהצגה הגדולה מול ריאל מדריד, הוא שבר שיא אישי במדד היעילות (33 בסך הכל), ועל הדרך השיג נקמה מתוקה בקבוצה ממנה שוחרר בקיץ 2011 אחרי שמיעט לשחק. אחרי שבעה מחזורים ביורוליג, מעמיד פישר ממוצעים מצוינים. הוא קולע 12.1 נקודות ב-77% אחוז מהשדה (שני ביורוליג כולה), מוריד 4.6 ריבאונדים וחוסם 1.4 פעמים (חמישי ביורוליג). מאז מינויו של ייבגני פאשוטין למאמן לפני כמה שבועות, פישר פורח. בשני המשחקים תחת שרביטו ביורוליג, פישר בממוצע קולע 20.5 נקודות, מוריד 8.5 ריבאונדים וחוסם 4 פעמים.

עוד באותו נושא

לידיעה על כל משחקי אמש ביורוליג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully