וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: פדרו גלבאן לא עוצר, 0:2 לכפר סבא על הפועל ירושלים

הקשר כבש את ה-11 שלו העונה ב-0:1 של בני יהודה על טבריה, כפר סבא עלתה למקום השני. מכבי הרצליה - בית"ר ת"א 0:2, מכבי יבנה - הפועל ניר רמה"ש 2:2, בני לוד - הפועל ראשל"צ 1:2

דלה איינוגבה שוער בני יהודה. מגד גוזני
ספג רק ארבעה שערי ליגה עד כה. דלה איינוגבה/מגד גוזני

עירוני טבריה - בני יהודה 1:0

אחרי העונש שספגה בבית הדין בעקבות הקריאות הגזעניות נגד בני לוד (שני משחקי רדיוס, מהם אחד בלי קהל), שבה בני יהודה להתעסק בכדורגל והצליחה לשמור על הפסגה. בכך האריכה הקבוצה של יוסי אבוקסיס את רצף הניצחונות שלה לחמישה, כשבמהלם מאזן השערים שלה עומדת על 0:11. פדרו גלבאן, מי אם לא הוא, כבש את שער הניצחון בדקה ה-77, ועלה להיות בודד בפסגת הכיבושים עם 11 שערים העונה.

הפועל כפר סבא - הפועל ירושלים 0:2

על אף שחסרה את איתי טואף ועומר פדידה הפצועים, הירוקים התאוששו מההפסד לאחי נצרת וזינקו למקום השני, לפחות עד שהמחזור יושלם בעוד שלושה ימים. המארחת עלתה ליתרון נאה בדקה ה-15 כשכדור ארוך מצא את עידן דוד הרחבה, וזה סיים עם בעיטה מצוינת פנימה. המשחק המשיך עם קצב טוב, ובתוספת הזמן, כשירושלים חיפשה שוויון, כפר סבא יצאה למתפרצת קטלנית, כשרן יצחק עבר את השוער, גלגל לקורה ומהברכיים של עדי סופר הכדור נכנס וקבע את תוצאת המשחק.

רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
מתאוששים. רן יצחק/מגד גוזני

בני לוד - הפועל ראשון לציון 1:2

כשברקע סערת בלומפילד שהביאה לעונש הכבד שקיבל אבו סובחי (הרחקה משישה משחקים), הצליחה בני לוד לחזור לעצמה והאריכה את רצף ההפסדים של שרון מימר ושחקניו לארבעה. סלים טועמה העלה את המארחת ליתרון (15), אך עומרי שקל השווה (50), דקה לאחר שאחמד שעאבן הורחק. בדקה ה-78 קיבלה ראשון לציון פנדל, ניר נחום כבש, אך השופט הורה על בעיטה חוזרת שנהדפה על ידי צליל חתוכה. גמור? עדיין לא. ינון ברדה כבש ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, והעניק לקבוצתו ניצחון ביתי דרמטי במיוחד.

מכבי יבנה - הפועל ניר רמת השרון 2:2

דרמה גדולה בנס ציונה. האורחת האריכה את הרצף שלה לשישה משחקים ללא הפסד, אבל איבדה ניצחון ברגע האחרון. הפתיחה הייתה של מכבי יבנה, שעלתה ליתרון בדקה השביעית משער שישי העונה של תימור אביטן, שכבש מקרוב אחרי הכנה של יוסי אסייג. רמת השרון תקפה והשוותה בדקה ה-44 רק הודות לטעות של גיא סאלם. השוער שמט כדור על סף הרחבה ורובי דבורה מצא את הרשת מזווית קשה. המהפך הושלם בדקה ה-71, אז יוסי שבחון ספק הוכשל על ידי ניבאלדו בקצה הרחבה ודייק בעצמו מהנקודה הלבנה. ליבנה הייתה הזדמנות להשוות בחלוף ארבע דקות בעקבות נגיעת יד ברחבה, אבל דוד רביבו בעט את הפנדל לקורה. למרות זאת, השוויון הגיע, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. אסייג הקפיץ קטנה מעל השוער וקבע 2:2 דרמטי.

מכבי הרצליה - בית"ר תל אביב 0:2

אחרי שהשיגה נקודה בלבד ולא מצאה את הרשת בשני מחזוריה האחרונים מכבי הרצליה שבה לנצח, בעוד לוד רושמת משחק שלישי רצוף ללא ניצחון או שער שדה. האורחת הלא יציבה שוב מפסידה. איתי מנצור (40) וגל דביר (49) כבשו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully