וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול גאסקוין: "ארסנל תרמה לי 50 אלף ליש"ט לטיפולים"

קשר העבר האגדי חשף כי ונגר שילם 28 אלף ליש"ט כדי לעזור לו להתאושש, והתותחנים הוסיפו 22 אלף ליש"ט נוספים. וגם: האם גאזה יקבל בחזרה את 40 הליש"ט שנתן לפני 15 שנה לוויין רוני?

פול גאסקוין כדורגלן עבר. AP
טוטנהאם דווקא לא ממש עזרה. גאזה/AP

לשמחת הכדורגל האנגלי, מצבו של פול גאסקוין האגדי משתפר. האלכוהוליסט הגדול שנכנס ויוצא ממכוני גמילה נמצא תחת משטר דיאטה חדש, וחברים טוענים שהוא שב לעשות כושר ונראה טוב, כפי שניתן היה לראות בתמונות שפורסמו אמש (ראשון) בדיילי מייל הבריטי.

היום שוחח קשר העבר האגדי עם ה'סאן', וסיפר שארסנל וארסן ונגר עזרו לו מאוד בשנים האחרונות, ומימנו לא פחות מ-50 אלף ליש"ט מתהליך הגמילה שלו. "צלצלתי לפיזיותרפיסט של ארסנל ואמרתי לו שאני לא מרגיש כל כך טוב. הוא אמר לי ללכת לבית החולים, כי חשש שזו דלקת ריאות. ארסן ונגר שילם על 28 אלף ליש"ט על הטיפולים, ואז ארסנל הוסיפה עוד 22 אלף ליש"ט".

רוחב הלב של ארסנל קסם לגאזה בעיקר על רקע הצורה בה טוטנהאם - קבוצה בה כן שיחק, לשם שינוי - התייחסה אליו. שחקן העבר סיפר כי רצה לראות את התרנגולים מול ריאל מדריד ב-2011, ו"הציעו לי שני כרטיסים ב-60 ליש"ט. הייתי צריך לראות את המשחק מתחת תא המנהלים, שם ישבו שחקנים ששיחקו 30 שנה לפני".

כמו כן, סיפר גאסקוין כי כשוויין רוני היה בן 14 הלך לראות אותו בקבוצת הנערים של אברטון, ולאחר מכן נכנס לחדר ההלבשה: "הוא הבקיע פעמיים והשער השני היה מדהים. אז נכנסתי לחדר ההלבשה ואמרתי לו - כל הכבוד, זה היה שער מצוין. אתה תהיה שחקן מצוין. היה לי 40 ליש"ט, ותמיד נתתי כסף לשחקנים צעירים שלא הרוויחו הרבה. שאלתי אותו אם הוא רוצה את זה, והוא אמר שכן. כשהוא ישבור את שיא השערים של אנגליה, אני רוצה את ה-40 ליש"ט האלה בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully