וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "מה שקרה היום זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לנו"

23.11.2014 / 23:23

מאמן רושלים היה מרוצה מהפייט הגדול שראשל"צ העניקה לקבוצתו והבהיר: "לא נשחרר אף שחקן, אני מת על טוני גפני, האנרגיות שלו דומות למה שאנחנו רוצים". דרוקר: "השחקנים נתנו הכל"

one

על אף יכולת רעה של מרבית כוכביה, שמרה הערב (ראשון) הפועל ירושלים על מאזנה המושלם בליגה. האדומים ניצחו 64:72 את מכבי ראשון לציון בעיר היין, פתחו פער של שני ניצחונות מהכתומים וממכבי תל אביב בטבלה, ויעברו כעת להתעסק במשחק היורוקאפ הגורלי מול וולגוגראד.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מגד גוזני
מרוצה מהקשיים. פרנקו/מגד גוזני

"מה שקרה היום זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות", אמר דני פרנקו בסיום. "מאוד קשה למכור לשחקנים סיפורים בראשון וברביעי ולהביא אותם באותה אינטנסיביות לכל משחק. צריך לתת הרבה קרדיט לראשון, הם לא סתם נמצאים איפה שהם נמצאים. מבחינתי, לנצח משחק בחוץ, להחזיק את אחת הקבוצות הטובות בליגה על 25 נקודות בחצי השני - אני לא יכול לבקש יותר מזה. הרחקנו טיפה את הליגה מאיתנו".

על ההבדלים הגדולים כל כך בין ירושלים של הליגה וזו של אירופה אמר המאמן: "אין מה יותר מה לדבר על מה שקורה באירופה, נגמרו לי המילים על יום רביעי, אנחנו צריכים להביא ניצחון אחד ואחרי הניצחון הזה יהיה לנו יותר קל להביא את האחרים. יהיה משחק יותר קשה מהיום. אם נצליח לעלות זה רק יעשה אותנו יותר טובים לסיבוב הבא ויותר מחושלים".

על צירופו של פופס מנסה בונסו, שאולי יוביל לשינוי אחר בסגל, אמר פרנקו: "אין לנו כוונה לשחרר אף שחקן, אני רוצה לומר בצורה הכי ברורה, כל הדיבורים על מי ישוחרר זה רק הזיות של עיתונאים. אני מת על טוני גפני, הוא היה בלופ של קטע מנטאלי, האנרגיות שלו יותר דומות למה שהפועל ירושלים רוצה, יותר מכל קבוצה אחרת. פופס ינסה לעזור לנו, אם הוא יוכל, לפחות בנוכחות שהוא מביא, ברמת המקצוענות שהוא מביא, בלי לשחק הוא לקח אותנו צעד אחד קדימה".

יניב גרין, שקלע 7 נקודות, הוסיף: "אל תכתירו אותנו אלופים בנובמבר. ההתקפה שלנו היתה היום קצת צולעת, אבל זה הרבה בזכות ראשון לציון ששיחקו הגנה נפלאה, הם התכוננו טוב אלינו. השכלנו לנצח את המשחק במהלכים טובים ברבע הרביעי, הפכנו את התוצאה, ואני שמח. היה משחק חשוב לנצח פה. זה היה משחק על המקום הראשון, משחק חוץ והוכחנו שזה הגיע לנו". לקראת יום רביעי אמר הסנטר הוותיק: "יש איזשהו סיכוי וניקח אותו, נבוא הכי מוכנים שיש למשחק, אנחנו יודעים שזה משחק לא פשוט בחוץ נגד קבוצה טובה, עם מסע ארוך להגיע לשם. לפעמים כשאתה עם הגב אל הקיר אתה מוציא מעצמך הכי הרבה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל ירושלים פופס מנסה בונסו. מגד גוזני
פרנקו: "פופס ינסה לעזור לנו, אם הוא יוכל, לפחות בנוכחות שהוא מביא, ברמת המקצוענות שהוא מביא, בלי לשחק הוא לקח אותנו צעד אחד קדימה"/מגד גוזני

בצד המפסיד, שרון דרוקר ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה ואמר: שרון דרוקר: "היינו שם, בטוח מבחינה הגנתית, היינו פיזיים ואגרסיביים, זה עלה לנו בבעיית עבירות, אבל אנחנו מצפים מהשחקנים להיות פיזיים ולוחמים. עשינו דברים טובים מאוד הגנתית, כמעט כל המשחק. התקפית, עם עוד שלוש שלשות המשחק היה נראה אחרת. מי שזרק אלה השחקנים שאנחנו רוצים שיזרקו. הכדור לא נכנס וזה חבל. הראנו שאנחנו יכולים להתחרות, השחקנים נתנו כל מה שהם היו יכולים. הציפייה שלנו מהשחקנים היא להמשיך לעבוד קשה ולהיות מחויבים. סיכומים נעשה לקראת סוף הסיבוב, יש עוד דרך ארוכה, אנחנו לא מושלמים, אבל אנחנו חבורה טובה ומחויבת. כיף לאמן את השחקנים האלה".

ג'קי קארמייקל שהצטיין עם 22 נקודות הוסיף: "החטאנו זריקות שאנחנו קולעים בדרך כלל, זה קורה בכדורסל. אנחנו נתאושש מזה. נצטרך להשאר מפוקסים, יש לנו משחק קשה בשבוע הבא נגד הפועל תל אביב, נצטרך להתכונן בצורה הטובה ביותר ולשים את המשחק הזה מאחורינו".

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. מגד גוזני
"הראנו שאנחנו יכולים להתחרות". דרוקר/מגד גוזני
פתחו מצוין, זה לא הספיק.סוואן ויאנגר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully