וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: קני לאוסון סיכם עד סיום העונה הקרובה

22.11.2014 / 21:44

הפורוורד-סנטר (26, 2.06), שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, חוזר לנהריה בעקבות הפציעה של ג'וליאן מבונגה. המאמן רועי חגאי: "מאמין שהוא ישתלב מהר"

שחקן בני השרון/הרצליה קני לאוסון. ברני ארדוב
חוזר לישראל. קני לאוסון/ברני ארדוב

עירוני נהריה סיכמה הערב (שבת) עם הפורוורד-סנטר קני לאוסון ששיחק בשורותיה בתחילת העונה שעברה, והוא יצטרף לקבוצה כבר מחר. לאוסון, שעל מועמדותו פורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, משחק בקבוצת ברואגן מהליגה השנייה בספרד, ניהל בשבועיים האחרונים מגעים עם הקבוצה, לאחר שהפורוורד ג'וליאן מבונגה שבר את ידו, אך רק לאחר שהוחלט לצרפו עד לסיום העונה, הבשיל המהלך להגעתו. הוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר ביום שני במשחק החוץ הקשה נגד עירוני נס ציונה.

"קני שיחק בשבילי בשתי קדנציות, גם בבני השרון וגם בעונה שעברה", אמר מאמן נהריה רועי חגאי, "אני שמח שוב לשתף איתו פעולה, ומאמין שבזכות ההכרות שלו איתי ועם המערכת, הוא ישתלב מהר".

לאוסון (26, 2.06) הוא בוגר מכללת קרייטון משנת 2011 שסיים את השנה במדי קבוצת ג'ינאגסו הסינית. בעונת 2011/12 הגיע לבני השרון, של רועי חגאי, ורשם 12.6 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע בליגת העל. את העונה שלאחר מכן פתח בליגה הקוריאנית וסיים אותה באיווה מליגת הפיתוח. בתחילת העונה שעברה הגיע לנהריה, וב-12 משחקים רשם 19.3 נקודות ו-10.8 ריבאונדים, שוחרר וסיים את העונה ברמת השרון בה רשם 17.5 נקודות ו-8.8 ריבאונדים בממוצע. הקיץ חתם בברואגן מהליגה השנייה בספרד ורשם עד כה 7.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע בשישה משחקים.

נהריה האריכה במהלך סוף השבוע את חוזהו של הסנטר הישראלי דניאל איידן עד לסיום העונה. בקבוצה מקווים שעם השינויים שנעשו בסגל יוכלו להתחיל במסע של היחלצות מתחתית הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully