וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: קני לאוסן מועמד להחליף את מבונגה הפצוע

13.11.2014 / 18:50

הפורוורד (26, 2.06) ששוחרר מהעולה החדשה בעונה שעברה עשוי לחזור במפתיע אחרי שהפורוורד מזימבבואה שבר את היד וייעדר כחודש

שחקן בני השרון/הרצליה קני לאוסון. ברני ארדוב
חוזר לארץ. לאוסן/ברני ארדוב

עירוני נהריה ספגה מכה שלשום (שלישי) כשהפורוורד ג'וליאן מבונגה שבר את ידו במהלך האימון. הוא ייעדר לפחות חודש מפעילות. בקבוצה של רועי חגאי קיבלו החלטה לצרף שחקן במהירות האפשרית ולאחר מכן, יקבלו החלטה האם להשאיר את השחקן שיגיע או את מבונגה. המועמד המוביל לתפקיד הוא קני לאוסן, ששיחק בנהריה בתחילת העונה שעברה, ושוחרר לאחר שדינמה אודיקוסה הגיע לקבוצה ועזר לה לעלות לליגת העל.

לאוסן (26, 2.06) הוא בוגר מכללת קרייטון משנת 2011 שסיים את השנה במדי קבוצת ג'ינאגסו הסינית. בעונת 2011/12 הגיע לבני השרון, של רועי חגאי, ורשם 12.6 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע בליגת העל. את העונה שלאחר מכן פתח בליגה הקוריאנית וסיים אותה באיווה מליגת הפיתוח. בתחילת העונה שעברה הגיע לנהריה, וב-12 משחקים רשם 19.3 נקודות ו-10.8 ריבאונדים, שוחרר וסיים את העונה ברמת השרון בה רשם 17.5 נקודות ו-8.8 ריבאונדים בממוצע. הקיץ חתם בברואגן מהליגה השנייה בספרד ורשם עד כה 7.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע בשישה משחקים.

נהריה פתחה את העונה בצורה לא טובה והפסידה את חמשת משחקיה הראשונים, כולל הפסדים דרמטיים לבני הרצליה וגלבוע/גליל. ביום ראשון הצליחה העולה החדשה לרשום ניצחון בכורה כשהביסה את מכבי אשדוד 63:83 בחוץ. נהריה תארח ביום ראשון את מכבי ראשון לציון בעין שרה, ובשבוע לאחר מכן תתארח בנס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully