וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת קוטלת, בלאט: "אנחנו בחשכה, הכול מדאיג אותי כרגע"

המאמן ביקר את שחקניו: "שיחקנו בחוסר אחריות". התקשורת באוהיו: "לבלאט אין מנהיגות, שפת הגוף של השחקנים נוראית". לאב הביך את בלאט: 'מרגיש טוב, אולי המאמן היה צריך להגיד משהו'"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
יש לו סיבות רבות להיות מודאג. בלאט/GettyImages

מסתבר שזאת לא רק ההגנה. קליבלנד ספגה הלילה (שבת) הפסד שלישי רצוף כשנכנעה בוושינגטון לוויזארדס בתוצאה 91:78, וקלעה את מספר הנקודות הכי נמוך שלה העונה. קווין לאב שוב נעלם וסיים עם 8 נקודות בלבד, לברון ג'יימס וקיירי אירווינג קלעו 22 כל אחד אבל באחוזים רעים, הספסל תרם רק 9 נקודות לעומת 40 של וושינגטון והקבוצה של בלאט נראית לא טוב ולא עומדת בציפיות. בלילה שבין שבת לראשון היא תארח את טורונטו, והפסד נוסף לעיני הקהל הביתי צפוי להעלות את מפלס הלחץ בקבוצה.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
שפת הגוף אומרת הכול. לברון/AP

מספרי המשחק

* 09:17 דקות לסיום המשחק מייק מילר קלע את סל השדה האחרון של קליבלנד במשחק. כן כן, הקאבס שיחקו את יתר 09:17 הדקות מבלי שהצליחו לקלוע סל שדה.

* הקאבס נכנעו בריבאונד 50:34, ואיבדו 19 כדורים לעומת 17 של הוויזארדס.

* היה זה הפסדם השלישי ברציפות של הקאבס העונה, הרצף הארוך ביותר עד כה.

* הספסל של וושינגטון קלע 40 נקודות, של קליבלנד 9 בלבד.

* לברון ג'יימס קלע 22 נקודות ב-8 מ-21 מהשדה, ולראשונה זה ארבע שנים הוא חווה מאזן שלילי של קבוצתו אחרי יותר מעשרה משחקי ליגה (6:5).

גארד וושינגטון וויזארדס ג'ון וול. AP
הוויזארדס שלטו בצבע ונהנו מתרומה של הספסל. וול/AP

התגובות

דייויד בלאט מאוד לא אהב את מה שראה ולא היסס להעביר ביקורת על שחקניו: "שיחקנו בחוסר אחריות, לקחנו החלטות רעות, אנחנו בחשכה ומחפשים את הדרך החוצה. היו הרבה כדורים על הפרקט שלא לקחנו. אני לא אומר שאתה צריך להרוג את עצמך אבל צריך לעשות כל מה שאפשר כדי שהכדור יהיה בידיים שלך, ולא עשינו את זה".

בלאט נשאל האם הוא מודאג לגבי שפת הגוף של שחקניו והשיב: "אני מודאג לגבי כל מה שקורה כרגע, לגבי הכול, זאת אותה קבוצה שלפני שבוע קלעה 120 נקודות. אנחנו קבוצה שונה של אנשים, אבל לא קבוצת כדורסל שונה".

לברון ג'יימס אמר בסיום: "אנחנו לא דוחפים קדימה וזה לא טוב, אנחנו חייבים לעבוד על זה. אנחנו מבינים את זה. זה מתחיל איתי, זה בטוח. זה משהו שאני עובד עליו ומנסה להעביר אותו לשאר השחקנים".

קווין לאב, שהיה חלש וסיים עם 8 נקודות בלבד, אמר בסיום: "קפאנו בנקודה מסוימת, כשהקבוצה היריבה קולעת אנחנו מאטים ומאבדים קצב. כשאנחנו משחקים יחד אנחנו מפנים שחקנים לזריקות פנויות והכדור זז הרבה. אנחנו חייבים לשפר את ההגנה וכשנעשה את זה נוכל לקלוע הרבה נקודות".

לברון אאוט: אנתוני דייויס הוא השחקן הכי חם ב-NBA

עוד באותו נושא

הטריו הלא נכון: קליבלנד ספגה בוושינגטון הפסד שלישי רצוף

לכתבה המלאה
פורוורד קליבלנד קאבלירס קווין לאב (שמאל) מול שחקן וושינגטון וויזארדס ננה (ימין). AP
"קפאנו בנקודה מסוימת". ננה קולע מעל לאב/AP

מה אמרו בתקשורת

כצפוי, התקשורת באוהיו קטלה את הקאבס על היכולת. כריס היינס מ"פליין דילר" כתב: "חוסר התיאום של קליבלנד זועק, הם נראים לא מתואמים על הפרקט ומחוץ לפרקט. צריך להאשים את ההגנה על הנזק שגרמה. לפני המשחק בלאט ניסה לעודד את לאב ולגבות אותו, הוא ניסה לשלוח לו מסר, והתייחס לכך שלאב סובל מפציעות קטנות שמרפיעות לו, אבל מסתבר שלאב לא קיבל את התזכיר הרפואי, ונתפס לא מוכן. כשנשאל לגבי מצבו השיב: 'אני מרגיש בסדר גמור, אולי המאמן היה צריך להגיד משהו'. זה לא נעצר שם, הקאבס נראים חסרי לב ונשמה".

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "11 משחקים לתוך העונה הקאבס נראים חושך, בלאט מודאג לגבי הכול. אם יש תחושה של 'תלחצו על האזעקה' בקליבלנד, נראה שלו אדמונסון יהיה היחיד שיחפש את הפטיש. שפת הגוף של השחקנים נוראית. לברון הלך לעתים על הפרקט, והניד בראשו אחרי שלשה שווייטרס לקח. הוא לא היה לבדו, אבל שאר השחקנים הוליכם אחריו כמנהיג".

בוב פינאן, הכתב שמסקר את הקאבלירס עבור הניוז הארלד: "עוד כמה זמן תסתפקו בתירוץ ש'זה רק המשחק ה-11 העונה'? התפקיד של בלאט הוא לסדר את הבלגן הזה, חסרה לבלאט מנהיגות. הסבלנות מתחילה להיעלם. בלאט חייב למצוא דרך לנצל את היתרונות של קווין לאב. כרגע יש ללאב ממוצע של 38 אחלוז מהשדה, 15 נקודות ו-10 ריבאונדים. אלה ממוצעים של דרו גודן, לא קווין לאב".

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
"הקאבס נראים חסרי לב ונשמה". לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully