וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקליבלנד יודעים: "בפגרה הקבוצה חשבה רק על התקפה, פלא שההגנה מתקשה?"

אחרי ההפסד לדנבר בקליבלנד מבקרים את הבנייה הלא מאוזנת של הקבוצה, שמעמידה סטטיסטיקה עגומה בהגנה. בלאט מאשים את הגישה של שחקניו: "כדאי שיבינו, כולם רוצים לנצח אותנו". ואיפה היה קווין לאב ברבע הרביעי?

דייויד בלאט, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
הוא ידע שזה יקרה. בלאט צילום: AP)/AP

קליבלנד כבר האמינה שהיא עלתה על הגל והצליחה למצוא את האיזון הנכון בקבוצה, אבל הלילה (בין שני לשילישי) הקבוצה של דייויד בלאט נכנעה לראשונה אחרי ארבעה ניצחונות והפסידה בבית 106:97 דווקא לדנבר, שעד עתה לא הרשימה העונה.

קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
חזר לאבד כדורים. אירווינג/AP

מספרי המשחק

* ההגנה של קליבלנד עדיין מהווה בעיה: הקאבס ספגו 106 נקודות, פעם שביעית בתשעה משחקים שהם סופגים 100 נקודות ומעלה, וקליבלנד ירדה למקום השישי בליגה בספיגת נקודות (104.1) ולמקום השלישי באחוזי הקליעה ליריבה (48.2).

* אחרי 76 דקות ללא איבוד, קיירי אירווינג רשם איבוד, בלילה שבו איבד חמישה כדורים. בסך הכול קליבלנד רשמה 15 איבודים (כולל 6 ברבע השלישי), שהביאו ל-26 נקודות של היריבה.

* קווין לאב אומנם סיים עם 20 נקודות, אבל ברבע האחרון לקח רק 2 זריקות והחטיא את שתיהן וסיים את הרבע ללא נקודות.

עוד באותו נושא

הרצף של קליבלנד נקטע עם הפסד ביתי לדנבר, 106:97

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, ארון אפללו, דנבר נאגטס. AP
לא אהב את הגישה של החברים. לברון/AP

התגובות

דייויד בלאט יודע שיש בעיה בהגנה: "הבעיה שלנו בהגנה התחילה עוד לפני המשחק הערב. פשוט לא הגענו הלילה במצב מנטלי נכון, ולא הצגנו את אותה רמת אנרגיה כמו במשחק הקודם. זו ליגה קשה. אם אתה לא מביא את כל מה שיש לך, ולא מציג קשיחות ותחרותיות, אתה מפסיד. זה מה שקרה".

לברון ג'יימס יודע שהייתה בעיה בגישה: "השאלה היא איך אתה מגיע למשחק ואיך אתה ניגש אליו. אנחנו לא באנו למשחק הזה עם הגישה המנטלית הנכונה. לפעמים אתה נותן הכול ומפסיד, ואתה חי עם עצמך בשלום. זה לא המקרה הלילה, ואני לא מרוצה. הם רצו את הניצחון יותר מאיתנו".

על איבודי הכדור של קליבלנד אמר בלאט: "לא עשינו עבודה מספיק טובה בכל הנוגע לשמירה על הכדור, והאיבודים שלנו הביאו לנקודות קלות שלהם. זה היה פקטור קריטי במשחק".

כמו כן, בלאט יודע שהקבוצה שלו צריכה להבין שכל יריבה שתגיע מול קליבלנד תשחק עם מוטיבציה מיוחדת כדי לנצח את קבוצת הכוכבים המסוקרת. "אם הם עדיין לא הבינו את זה, כדאי שיבינו את זה, ומהר", אמר הישראלי, "כי זה מה שהולך לקרות כל משחק. ידעתי לפני המשחק שהוא יהיה מסוכן, אמרתי להם את זה כבר בבוקר בחדר ההלבשה, אבל כנראה לא עשיתי עבודה מספיק טובה. זאת האחריות שלי. ידעתי שזה יבוא. ראיתי את זה קורה".

קווין לאב הוסיף ש"כל קבוצה שבאה מולנו נותנת את המיטב שלה, ומול קבוצה שמגיעה פצועה, היינו חייבים את המיטב שלנו", ואף הגן על בלאט: "הוא עשה עבודה טובה בהכנה שלנו, אבל זה לא שהוא שנמצא שם על המגרש. זה אנחנו". המאמן הישראלי הוסיף: "אני מאוכזב, אבל האכזבה היא לא רק שלי, כולם צריכים להיות מאוכזבים, כי הדברים האלה או שבונים אותך או ששוברים אותך".

טיי לאוסון, דנבר נאגטס, דיון ווייטרס, קליבלנד קאבלירס. AP
עשה להם בית ספר בהגנה. לאוסון/AP

מה אמרו בתקשורת

ג'ים אינגראם מ"דה מורנינג ג'ורנל" מציין עובדה מדאיגה: "ההגנה של קליבלנד, למרבה ההפתעה, גרועה אפילו יותר מההגנה של קליבלנד בעונה שעברה. ואם ראיתם את קליבלנד בעונה שעברה, תתקשו להאמין שזה נכון... זה לא במקרה שקבוצת הכוכבים הזו מתקשה בהגנה. כשאתה בונה ספינת טילים, אתה לא דואג אם תדע להחנות ברוורס... כל החשיבה של הקבוצה בפגרה היתה על שחקנים התקפיים, ואכן, במשחקים האחרונים הקבוצה קלעה 110, 118, 122 ו-127 נקודות. אלא מספרים של ליגת ה-ABA. האם זה יכול לעבוד כל השנה? האם הקאבס יכולים לבנות על זה שהם יקלעו יותר מההגנה שמולם? כנראה שלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully