וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף של קליבלנד נקטע עם הפסד ביתי לדנבר, 106:97

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, הקאבס הפסידו בבית דווקא לדנבר החלשה. לברון קלע 22, לאב ואירוויג קלעו 20, אבל ההגנה של בלאט שוב אכזבה. לאוסון קלע 24 למנצחים

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, ארון אפללו, דנבר נאגטס. AP
השפעת היא לא תירוץ. לברון/AP

מאזן: 4:5

המשחק הבא: בבית מול סן אנטוניו, בין רביעי לחמישי, 3:00 בבוקר

מדד הטריו: לברון ג'יימס שיחקה עם שאריות שפעת קלה וקלע 22 נקודות (8 מ-18 מהשדה) אליהן הוסיף 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 איבודים, קווין לאב קלע 20 נקודות (7 מ-13) וקלט 11 ריבאונדים, קיירי אירווינג קלע 20 נקודות (4 מ-8 מהשלוש) וחילק 8 אסיסטים, והפעם גם דיון ווייטרס הצטרף לשלישייה עם 20 נקודות, שלא הספיקו.

צפו בתקציר המשחק

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
לא מספיק ממוקדים. בלאט ושחקניו/AP

דווקא אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ותחושה שהקבוצה עלתה על המסלול, קליבלנד ספגה הפסד ביתי 106:97 די מיותר מול הנאגטס, שעד למשחק הלילה עמדו על מאזן 7:2 מאכזב, כולל ארבעה הפסדים מתוך חמישה משחקי חוץ. רק ביום ראשון דנבר הפסידה בניו יורק, במשחק אומלל שבו קלעה ברבע השני סל שדה אחד בלבד, אבל הלילה האורחים נראו נחושים וממוקדים יותר, וזכו בניצחון בצדק.

לברון ג'יימס לא התאמן בבוקר עם חבריו בגלל שפעת, אבל טען ש"הרגשתי בסדר, זו לא הסיבה, פשוט כקבוצה לא היה לנו את זה היום". לדנבר, לעומת זאת, בהחלט היה את זה. חמישה שחקנים בשורות הנאגטס קלעו בספרות כפולות, וזה מתחיל מטיי לאוסון שקלע 24 נקודות וחילק 12 אסיסטים, ארון אפללו קלע 23 נקודות (4 מ-8 מהשלוש), טימופיי מוזגוב קלע 14 וקלט 11 כדורים חוזרים, דרל ארתור קלע 13 (3 מ-4 מהשלוש) והוסיף 11 ריבאונדים.

קליבלנד קלעה 100 נקודות בששת המשחקים האחרונים שלה, אבל הפעם התקשתה התקפית. רצף הניצחונות שלה החל בדנבר, אבל באותו משחק אפללו לא קלע ב-31 דקות ולאוסון לא שיחק בכלל. הפעם האורחים לקחו פיקוד ברבע האחרון, כשריצת 0:8 העניקה להם יתרון 84:98, שממנו הקאבס לא התאוששו. הקבוצה של דייויד בלאט ממוקמת במקום ה-24 בליגה מבחינה הגנתית, עם ממוצע של 104.1 נקודות ליריבה.

עוד באותו נושא

בקליבלנד יודעים: "בפגרה הקבוצה חשבה רק על התקפה, פלא שההגנה מתקשה?"

לכתבה המלאה
טיי לאוסון, דנבר נאגטס, דיון ווייטרס, קליבלנד קאבלירס. AP
משחק מצוין. לאוסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully