וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אפריקה: 1:5 לחוף השנהב על סיירה לאון

צפו: המשחק הביתי של המדינה מוכת האבולה הועבר לאביג'אן, והפילים ניצלו זאת כדי להבקיע חמישייה ולשפר את סיכויי ההעפלה שלהם לטורניר. קולו טורה חזר לסגל הנבחרת וכבש, צמד לסלומון קאלו

צפו בתקציר

חוף השנהב שיפרה הערב (שישי) את סיכוייה להעפיל לאליפות אפריקה, כשהביסה 1:5 את סיירה לאון במשחק חוץ שנערך בכלל בבית, באביג'אן. היריבה לא מורשית לארח במדינתה בגלל התפרצות האבולה, ולכן נאלצה שוב לוותר על הביתיות. שחקני עלו עם חולצות "בועטים באבולה", אך הפסידו בפעם הרביעית במוקדמות ונותרו עם נקודה אחת בלבד לעומת תשע של חוף השנהב, שמפגרת בנקודה אחרי קמרון ומקדימה בשלוש את קונגו בבית ד'. שתי המתחרות תתעמתנה מחר ביאונדה.

הבלם קולו טורה חזר לסגל של חוף השנהב לראשונה מאז המונדיאל, ואחרי שבע דקות היה במקום כדי להבקיע. מוסטפה בנגורה היה חתום על השוויון המפתיע של סיירה לאון עם בעיטה מהאוויר בסיום מהלך קבוצתי נאה בדקה ה-25, אך נאלץ לנטוש בגלל פציעה לאחר מכן וראה את הפילים חוגגים במחצית השנייה. סלומון קאלו החזיר את היתרון בדקה ה-49, מקס גראדל הבקיע ארבע דקות אחריו, ז'רביניו בישל ללאסינה טראורה את הרביעי וקאלו השלים צמד בדקה ה-73.

* טוניסיה הבטיחה את השתתפותה באליפות אפריקה בזכות 0:0 בבוצואנה. טוניסיה מוליכה את בית ז' עם 11 נקודות מחמישה משחקים, כשאחריה סנגל (7) ומצרים (6) שתשחקנה אחת מול השנייה בקהיר מחר, ולכן אין באפשרותן לעבור את טוניסיה יחד.

כדורגל בצל האבולה: הסטיגמות, האימה וההשפלה של המדינות במערב אפריקה

אחרי הדחתה של מרוקו, גינאה המשוונית נבחרה לארח את אליפות אפריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully