וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר עבר גם את בבטו: "בכושר הטוב בחיי"

אחרי שישה גולים בשני משחקים, קפטן ברזיל בדרך לנפץ את שיא השערים של כל הזמנים בנבחרת: "תמיד רוצה יותר". קרלוס טבס התרגש מהקאמבק לנבחרת, מסי כבר חושב קדימה

ניימאר כדורגלן נבחרת ברזיל. AP
ניימאר כדורגלן נבחרת ברזיל/AP

קפטן נבחרת ברזיל ניימאר הוליך אמש (רביעי) את הסלסאו לניצחון מרשים, 0:4 על טורקיה באיסטנבול, והשלים כיבוש שער שישי בשני המשחקים האחרונים. אחרי שכבש רביעייה מול יפן, אתמול ניימאר הוסיף צמד, ומאזן הכיבושים שלו בנבחרת עומד על 42 גולים ב-59 משחקים. יחד עם תשעה שערים בתשעה משחקים במדי ברצלונה, ניימאר הודה שהוא בכושר מצוין.

כשנשאל האם הוא בכושר הכי טוב בקריירה, אמר: "אני חושב שכן! זה מאוד מרגש אותי, אני שמח על כל משחק שלי במדי הנבחרת, בכל אצטדיון. אני מאושר, אבל אני תמיד רוצה יותר, תמיד רוצה להשתפר".

ניימאר סבור שברזיל במגמת שיפור, אחרי ניצחון חמישי רצוף תחת דונגה, שהחליף את סקולארי אחרי אכזבת המונדיאל. "הדברים מתחילים לזרום עכשיו", אמר ניימאר, "יש לנו שחקנים מצוינים, ולא רק בנבחרת, אלא בכל המדינה. יש עוד ועוד שחקנים צעירים שעולים, אבל אנחנו לא מאטים את הקצב, היינו פשוט מצוינים הערב".

ניימאר השתווה לבבטו עם 42 גולים, כשלפניו ברשימת הכובשים של כל הזמנים של ברזיל עדיין נמצאים זיקו (48 גולים), רומאריו (55), רונאלדו (62) וכמובן פלה (77). ניימאר, שגם מחזיק ב-24 בישולים, רק בן 22.

ניימאר נבחרת ברזיל. AP
ניימאר נבחרת ברזיל/AP

ארגנטינה: קרלוס טבס מאושר

אחרי שלוש שנות היעדרות ממדי הנבחרת, קרלוס טבס חזר אתמול למדים הבינלאומיים, כששיחק 30 דקות במדי ארגנטינה בניצחון 1:2 על קרואטיה. אחרי שההיעדרות שלו גרמה לסערה במדינה, אתמול הוא לקח חלק במשחק הידידות בלונדון, וקיבל תשואות מהיציעים מאוהדי ווסטהאם, קבוצתו לשעבר.

"רק ניסיתי לעזור לנבחרת וליהנות על המגרש", אמר טבס, "אני באמת מאושר, וחשוב גם שניצחנו, זה נותן ביטחון. כשנכנסתי למגרש שמרתי על קור רוח, לא רציתי להשתגע, רציתי לתת תמיכה לחברים ולדחוף קדימה". על מאמן הנבחרת טאטה מרטינו: "לא ידעתי עד כמה הוא עובד קשה".

ליאו מסי, שכבש את שער הניצחון לזכות ארגנטינה בפנדל מדויק מול קרואטיה, אמר לאחר המשחק: "אנחנו מתכוננים לקופה אמריקה ב-2015 בצ'ילה ורוצים לזכות בטורניר. אנחנו צריכים לנצל את הזמן שאנחנו משחקים ביחד".

על המשחק מול הקרואטים: "במחצית השנייה שינינו את התכנית משחק שלנו ושיחקנו טוב. כל משחק, ואפילו כל אימון חשוב לנו". חרארדו מרטינו, מאמן הנבחרת שאימן את מסי בעונה שעברה בברצלונה, תפקד את הכוכב הארגנטינאי בכנף ימין של ההתקפה, למרות שבברצלונה הוא משחק במרכז. מסי התייחס לשינוי התפקוד ואמר: "מרטינו אמר לי שאני הולך לשחק בצד ימין. אני מכיר את העמדה הזו, אבל שיחקתי הרבה זמן בעמדה אחרת".

עוד באותו נושא

ידידות: 1:2 לארגנטינה על קרואטיה, 0:4 לברזיל בטורקיה

לכתבה המלאה
קרלוס טבס שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
ברוך שובך. קרליטו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully