וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: 1:2 לארגנטינה על קרואטיה, 0:4 לברזיל בטורקיה

אנסלדי ומסי הפכו במשחק החזרה של טבס בלונדון, ניימאר כבש צמד ובישל בחגיגה של הסלסאו. הולנד הובכה בביתה עם הפסד 3:2 למקסיקו, בלגיה טיילה ל-1:3 ביתי על איסלנד ושלחה איתות לישראל

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה כובש פנדל. GettyImages
עוד תשעה שערים לשיא של באטיסטוטה. ליאונל מסי/GettyImages

עוד לפני החזרה לפעילות במוקדמות יורו 2016, שבוע הנבחרות התחיל הערב (רביעי) עם הצגה של ניימאר, שכבש צמד ובישל ב-0:4 המשכנע של ברזיל במשחק הידידות בטורקיה. קרלוס טבס חזר אחרי שלוש שנים לנבחרת ארגנטינה, שניצחה 1:2 באפטון פארק את צעירי קרואטיה. הולנד המשיכה לאכזב עם הפסד ביתי מביך 3:2 למקסיקו, ובלגיה טיילה עם 1:3 ביתי על איסלנד ושלחה איתות לישראל.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. רויטרס
סיים את השנה בסטייל במדי הנבחרת. ניימאר/רויטרס

טורקיה - ברזיל 4:0

חמישה ניצחונות ומאזן שערים 0:12 - זו התפוקה של נבחרת ברזיל בחמשת משחקי ההכנה מאז טראומת המונדיאל. דונגה בוחן שחקנים רבים, משנה הרכבים, אבל תמיד יכול לסמוך על ניימאר, שבאיסטנבול התעלל בהגנת טורקיה האומללה גם כך. כוכב ברצלונה נהנה מבישול אומנותי של פרננדיניו בדקה ה-20 והשלים צמד אישי אחרי דאבל פס עם וויליאן בדקה ה-60, כדי לשפר את מאזנו ל-42 שערים ב-59 הופעות במדי הסלסאו. הוא גם בישל לוויליאן בדקה ה-44, כשהבלם הטורקי סמיח קאיה השלים עם שער עצמי (24). לואיז אדריאנו והמחליפים רוברטו פירמינו, קסמירו, דוגלאס קוסטה ופרד ערכו בכורה בברזיל. פתיח טרים יקווה לתוצאה דומה ביום ראשון מול קזחסטן, רק לטובתו.

דקה 20: גול! כדור ארוך מושלם של פרננדיניו ממחצית המגרש מצא את ניימאר, שהתקדם באין מפריע והכניע את וולקן דמירל. שער 41 לקפטן ב-59 משחקים בנבחרת, 0:1 לברזיל.

* ניימאר הוא הראשון שכובש חמישה שערים רצופים עבור נבחרת ברזיל, מאז נילמאר ב-2009.

דקה 24: גול! וויליאן שלח בצד ימין את המגן דנילו שהעביר כדור רוחב לכיוון לואיז אדריאנו, אבל הבלם סמיח קאיה, שלח רגל ארוכה והקדים אותו כדי להבקיע שער עצמי. 0:2 לברזיל.

דקה 30: טוראן סובב בימין מ-16 מטרים לעבר החיבורים, אבל דייגו אלבס התעופף והדף לקרן.

דקה 44: גול! הצהובים-כחולים עושים ככל העולה על רוחם. ניימאר כדרר בצד שמאל, פרץ לרחבה והצליח ברגע האחרון למסור לוויליאן, שבעט שטוח לפינה הקרובה וקבע 0:3 לברזיל.

* זו פעם ראשונה מאז 2005 שטורקיה סופגת שלושה שערים כבר במחצית הראשונה.

דקה 60: גול! ניימאר עשה תרגיל בשמאל, מסר לוויליאן וקיבל את הדאבל פס בתוך הרחבה, שם התקדם ובקלות גלגל מתחת לרגל של דמירל. השני של ניימאר, 0:4 לברזיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לואיז אדריאנו שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
מלך שערי ליגת האלופות בבכורה במדי ברזיל. לואיז אדריאנו/רויטרס

הולנד - מקסיקו 3:2

חוס הידינק הולך ומסתבך. אחרי שצבר שלוש נקודות מתשע אפשריות בפתיחת קמפיין המוקדמות, המאמן חזר לאמסטרדם וכשל בניסיון לתקן את הרושם מול הקהל הביתי. מקסיקו, שהפסידה להולנד בארבעה מחמשת המפגשים בין הנבחרות (כולל 2:1 דרמטי בשמינית גמר המונדיאל האחרון), ניצלה את המצב של היריבה כדי להשיג ניצחון היסטורי. קרלוס ולה, שחזר לסגל אחרי שלוש שנים, חגג בסטייל את הקאמבק עם צמד מעולה ונעזר בשער של צ'יצ'ריטו. הולנד הגיבה עם שערים יפים של ווסלי סניידר ודיילי בלינד, אך שוב חשפה ליקויים קשים בהגנה והלחץ על הידינק גובר. הוא כבר הבטיח שיתפטר אם לא ינצח את לטביה בראשון.

דקה 8: גול! ככה חוגגים קאמבק. ולה התגבר על אפלאי וסובב בשמאל ב-22 מטרים לרשת, מתחת לחיבורים. שער מרהיב לחלוץ שחזר אחרי שלוש שנים לנבחרת, 0:1 למקסיקו.

דקה 44: כמעט שוויון של הולנד. כדור קרן של רובן חלף על פי השער והונטלאר היה חייב לכבוש, אך החמיץ מקרוב.

דקה 49: גול! איזה ביצוע של סניידר. הקשר הוותיק השתלט על כדור וממרחק של 25 מטרים בעט כדור קשתי, מעל ידיו המושטות של אוצ'ואה ולרשת. גולאסו, הולנד איזנה ל-1:1.

דקה 57: איזו הצלה של קרול. מקסיקו תקפה משמאל, כדור הרוחב הגיע לוולה שהשאיר את צ'יצ'ריטו לכבוש משני מטרים, אבל הבעיטה של החלוץ מהאוויר נבלמה בזינוק נפלא של קרול.

דקה 62: גול! שוב ולה. חלוץ ריאל סוסיאדד קיבל כדור עומק נפלא מגוארדאדו ומזווית אלכסונית בצד שמאל בעט חזק, קרול רק נגע בדרך אל הרשת. 1:2 למקסיקו.

דקה 69: גול! מה יהיה, הידינק? ההגנה של הולנד שוב נפרצה במסירת עומק חכמה, צ'יצ'ריטו לא היה בנבדל, עבר את השוער והעלה את מקסיקו ל-1:3.

דקה 74: גול! זה לא נגמר. בלינד הפציץ מ-22 מטרים, הכדור ליטף בדרך שחקן ירוק והטעה מעט את אוצ'ואה שרק נגע בו בדרך לרשת. הולנד צימקה ל-3:2.

דקה 86: קרן מצאה את הראש של ויינאלדום שנגח היטב, אבל אוצ'ואה זינק והדף. הריבאונד נבעט גבוה מעל השער.

דיילי בלינד, אריאן רובן שחקני נבחרת הולנד מאוכזבים. רויטרס
זה נראה לא טוב. דיילי בלינד עם אריאן רובן/רויטרס
קרלוס ולה שחקן נבחרת מקסיקו. AP
איזה קאמבק. קרלוס ולה/AP

בלגיה - איסלנד 1:3

יריבת ישראל ערכה הכנה טובה למשחק נגד ויילס ביום ראשון, כשגברה על המחליפים של הנבחרת הלוהטת מסקנדינביה. מארק וילמוטס החזיר לסגל את כריסטיאן בנטקה ונתן לו מקום בהרכב לראשונה מאז מרץ, אבל דווקא החלוצים המחליפים דיבוק אוריגי ורומלו לוקאקו היו אלה שכבשו, אחרי שהבלם ניקולא לומברטס נגח לרשת בפתיחה ואלפרד פינבוגאסון השווה. טיבו קורטואה הפגין יכולת מצוינת בשערה של בלגיה, בשורותיה ערך דניס פראט הצעיר מאנדרלכט את הופעת הבכורה.

דקה 3: איסלנד יצאה למתפרצת וקיארטנסון הגיע לאחד על אחד מול קורטואה, אך השוער הבלגי הדף פעם אחת ועצר מצוין גם את הניסיון השני של קיארטנסון.

דקה 11: גול! ינוזאי הגביה כדור חופשי לרחבה והבלם לומברטס הסיט עם הראש פנימה. 0:1 לבלגיה.

דקה 13: גול! תגובה מהירה של האורחים. כדור קרן עבר את כל ההגנה ופינבוגאסון דחק עם הברך משני מטרים. 1:1.

דקה 62: גול! אוריגי המחליף בעט כדור חד מ-18 מטרים, השוער הגיב באיחור והוציא כדור מהרשת. 1:2 לבלגיה.

דקה 73: גול! עוד מחליף כובש. מרטנס העביר כדור רוחב, השוער יצא לטייל ולוקאקו כבש בקלות. 1:3 לבלגיה.

עדנאן ינוזאי שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
בישל את הראשון. עדנאן ינוזאי/רויטרס

ארגנטינה - קרואטיה 1:2

קרלוס טבס חזר ללבוש את מדי האלביסלסטה אחרי שלוש שנים ארוכות, עשה את הקאמבק באפטון פארק, בו החל את הקריירה האירופית במדי ווסטהאם, וחתם את הערב המרגש עם ניצחון. חלוצה של יובנטוס נכנס כמחליף, אחרי שכריסטיאן אנסלדי בשער מוזר (50) וליאונל מסי בפנדל (57) מחקו את שער היתרון המפתיע של אנס שרביני (11). קרואטיה, הנערכת למשחק החשוב מול איטליה ביום ראשון, השאירה בחוץ את כל הכוכבים והציגה ארבעה שחקנים בהופעת בכורה ועוד שלושה בהופעה שנייה. היא נתנה פייט, אך לבסוף ירדה מנוצחת.

דקה 11: גול! הצעירים של קרואטיה עקצו. קובאצ'יץ' הסיט שמאלה לשרביני, שמקצה הרחבה סובב יפה בימין לפינה הרחוקה של רומרו. 0:1 לקרואטיה.

דקה 23: הזדמנות גדולה למסי להשוות, אבל הוא נבלם בגלישה של שני שחקנים ואגוארו בעט החוצה.

דקה 50: גול! הנה השוויון. המגן השמאלי אנסלדי יצא קדימה ובעט בימין, הכדור פגע באגוארו שעמד בדרך וניסה להגן על עצמו עם היד, וממנו המשיך פנימה. השער נרשם לזכות אנסלדי, הראשון שלו במדי ארגנטינה, שאיזנה ל-1:1.

דקה 57: גול! אגוארו נשלח לרחבה והוכשל על ידי השוער קאליניץ'. מסי ניגש לנקודה הלבה ובעט מדויק ימינה. 1:2 לארגנטינה.

דקה 71: תשע דקות אחרי שנכנס כמחליף להופעת הקאמבק, טבס יכול היה לכבוש, אבל בעט החוצה מזווית אלכסונית בצד ימין.

דקה 80: מסי קיבל כדור ברחבה וצריך היה להשלים צמד אישי, אבל בעט לקורה והחוצה מ-12 מטרים.

משחק נוסף:

נורבגיה - אסטוניה 1:0
לאסטוניה: קונסטנטין ואסילייב (24)

קרלוס טבס שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
חזר עם ניצחון. קרלוס טבס/AP
אנס שרביני שחקן נבחרת קרואטיה. AP
שער בכורה במדים הלאומיים. אנס שרביני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully