וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אלי שגב יעביר ביום שני כסף לתשלום משכורות

13.11.2014 / 8:07

הבעלים שהודיע שיעזוב בינואר, העביר מסרים לגורמים בהנהלה לפיהם יעביר את סכום הכסף לתשלום משכורות אוקטובר. בעירייה מודאגים מהמצב: "רק חסר שהקבוצה שלנו תרד ללאומית"

one

דאגה גדולה בקרב שחקני מכבי נתניה מההודעה הדרמטית של בעלי הקבוצה אלי שגב, לפיה הוא החליט לעזוב את המועדון בחודש ינואר. שגב לא נמצא בארץ והבין שדבריו חוללו סערה גדולה. אתמול הוא העביר מסרים לגורמים המנהלים את הקבוצה בשוטף לפיהם ביום שני הקרוב יעביר סכום כסף שיספיק כדי לשלם את משכורות חודש אוקטובר.


כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, שגב אמור לנקות את השולחן ולהתמודד עם ההתחייבויות שלו לעונה הנוכחית באמצעות החברות המשותפות שלו ושל חברו שמעון גונן. על פי הידוע, השניים שזכו במכרז משמעותי באנגולה לבניית אלפי יחידות דיור, אמורים לעמוד בכל מה שהובטח מול הבקרה. גורם בבקרה העיד אתמול כי רוב הערבויות הבנקאיות שהציג שגב בתקציב שאושר הינן מבנקים בחו"ל ולא מקומיים.

בעלי מכבי נתניה יוסי מאור. ניב אהרונסון
שוקל להיות הבעלים הבא. יוסי מאור/ניב אהרונסון

בתוך כך, ממשיכים בנתניה כבר לחשוב על היום שאחרי שגב. ראשת העיר מרים פיירברג קיבלה עדכונים על ההחלטה של שגב וייתכן שהיא תפתח במהלך כדי להחליט מה עושים אחרי שאיש העסקים יעזוב. "כל ליגת העל משתמשת באצטדיון היהלום ורק חסר שהקבוצה שלנו תרד ללאומית", אמר גורם בעירייה.

יוסי מאור שהצהיר כאן אתמול שהוא רוצה לקחת את מכבי נתניה עליו, קיבל המון תגובות. היו כאלה ששאלו אותו בשביל מה הוא צריך את זה, אבל היו גם כאלה שהמליצו לו להקים קבוצת ניהול רצינית ולהתמודד עם בעלות על קבוצת כדורגל בלי להשתגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully