וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מאור: "אני שוקל ברצינות להיות הבעלים של נתניה"

12.11.2014 / 10:00

יוסי מאור, שותפו לשעבר של אלי שגב שהזרים למועדון חצי מיליון שקל גם העונה, אמר לוואלה! ספורט: "תמיד רציתי להיות הבעלים". בקבוצה הביעו תמיהה על תזמון הודעת העזיבה של שגב, שהגיעה בעקבות דרישתו של שותפו גונן

one

אלי שגב נאלץ לתזמן את הודעת העזיבה של מכבי נתניה כחלק מהסכם שהגיע אליו עם שותפו העסקי שמעון גונן, כך סיפרו לוואלה! ספורט גורמים בסביבתו של שגב, שהפתיע אמש (שלישי) וקבע כי בתוך זמן קצר יסיים את דרכו במועדון. על פי אותם גורמים, סיכם שגב עם גונן כי השניים ישאו יחד באחריות להתחייבויות של המועדון לעונה הזו ובתנאי ששגב יודיע כי בחודש ינואר הוא עוזב.

הודעתו של אלי שגב אמש תפסה את איש העסקים יוסי מאור קצת לא מוכן. מאור, שותפו המלא של שגב בעונה שעברה שהזרים למועדון גם העונה למעלה מחצי מיליון שקל, אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "אלי הפתיע אותי, לא חשבתי שהוא ייצא בהודעה כזו". באשר לאפשרות שייקח את הקבוצה מידיו של שגב אמר מאור בצורה די נחרצת: "אני רוצה להמתין ולראות כיצד אלי מתכוון לסיים את דרכו במכבי נתניה, אבל ללא ספק מכבי נתניה מעניינת אותי, ואני שוקל ברצינות לקחת אותה עליי אחרי שאלי יעזוב.

"תמיד רציתי להיות הבעלים של מכבי נתניה", המשיך מאור. "לא לבד אלא עם עוד קבוצת אנשי עסקים. יש לי את האנשים האלה, אבל אני לא רוצה לצאת כאן בהצהרה שאני אהיה הבעלים הבאים, אני רוצה עוד לבחון איך הדברים יתנהלו, אבל בהחלט אם הכול יסתיים על הצד הטוב ביותר ואפשר יהיה להיכנס בצורה חלקה, אני אשקול בחיוב להיות בעלי מכבי נתניה". יש לציין כי החתן של מאור עו"ד רועי דניאל הוא המנכ"ל של מכבי נתניה כבר למעלה מחודש, אחרי שכזכור עזב אותה עו"ד גיל לב.

בעלי מכבי נתניה יוסי מאור עם המנכ"ל רועי דניאל. ניב אהרונסון
הבעלים הבא? יוסי מאור עם רועי דניאל/ניב אהרונסון
על פי גורמים המקורבים לשגב, גונן היתנה את עזרתו לחברו בהצהרה שהוא עוזב את הקבוצה בתוך פרק זמן מאוד קצר. הוא הסכים להזרים את הכספים לנתניה דרך החברות שלהם רק כנגד הבטחה פומבית של שגב כי הוא עוזב

במכבי נתניה יש כאלה שלא מבינים מדוע בחר שגב לצאת דווקא עכשיו באמצע חודש נובמבר בהודעה הדרמטית על עזיבתו הצפוייה בינואר. התמיהה הגדולה של אנשי המועדון נובעת מההצהרה של שגב כי יעמוד במרבית ההתחייבויות שלו לעונה הקרובה. גורם במועדון אמר אמש: "אם אלי ישלם את כל מה שצריך לעונה הקרובה, למה הוא הודיע עכשיו שהוא עוזב? הוא היה צריך לגמור את העונה בשקט ולעזוב בסיומה. הרי ההודעה שלו תפגע כעת בכל המועדון ובטח בשחקנים וצריך לזכור שבכל מקרה היינו אמורים להיאבק על החיים עד סוף העונה, אז איך נעשה את זה עכשיו כשהוא הודיע שהוא עוזב?".

הדברים של אנשי המועדון ברורים וספק אם הם יודעים את מה שהתרחש בשלושת החודשים האחרונים מאחורי הקלעים. ההודעה של שגב הפתיעה רבים במועדון, אבל לא את כולם. סימני השאלה באשר ליכולתו להחזיק את הקבוצה לבד היו גדולים. לשגב יש שותף עסקי עליו הוא דיבר לא פעם בשם שמעון גונן. בסיום העונה שעברה, כששגב דיבר על השאיפות הגדולות לעונה הקרובה, הוא הסתמך על גונן ועל החברות שהם מחזיקים יחד. אלא שגונן עזב מהר מאוד את שדה המשחק. במהלך הפגרה התפרסמו ידיעות באשר ליכולות הכספיות שלו ושל שגב והוא החליט שהוא לא רוצה להיות חלק מזה.

למן הרגע שהחליט להשאיר את שגב לבד בשדה הכדורגל, חיפש האחרון דרכים להחזיק את הקבוצה לבדו. הוא היה בטוח שיקבל עזרה ממאור, אבל גם הוא העדיף להתרחק לאחרונה. בשבועות האחרונים לא שהה שגב בארץ. הוא עשה את רוב זמנו באפריקה ובאנגליה גם בניסיון לחפש שותפים לבעלות על הקבוצה. בימים האחרונים הוא הרים לגמרי ידיים בעניין, כשהבין שהוא נשאר לבד במערכה. גונן שותפו הבין את המצוקה וידע שהדרך היחידה לעמוד בכל מה שהובטח לעונה הקרובה היא דרך העסקים המשותפים של שניהם. וכאן מגיע הסיפור הגדול שמסביר מדוע בכל זאת היה חייב שגב להודיע על עזיבה. כאמור, על פי גורמים המקורבים לשגב, גונן היתנה את עזרתו לחברו בהצהרה שהוא עוזב את הקבוצה בתוך פרק זמן מאוד קצר. הוא הסכים להזרים את הכספים לנתניה דרך החברות שלהם רק כנגד הבטחה פומבית של שגב כי הוא עוזב.

עוד באותו נושא

אלי שגב החליט לעזוב את מכבי נתניה: ”הכדורגל פגע בי”

לכתבה המלאה
ערן לוי שחקן מכבי נתניה חוגג עם מאמנו יוסי מזרחי. מגד גוזני
"בלי בעלים, לא נוכל להעמיד תקציב מינימום בעונה הבאה"/מגד גוזני

לא ברור מה יעלה כעת בגורלה של מכבי נתניה. שגב וגונן אמורים לשלם את ההתחייבויות לעונה הקרובה, אבל השאלה שנשאלה אמש במועדון היא מה יקרה בהמשך. אם אכן שגב יעזוב כפי שהצהיר, תהיה נתניה חייבת למצוא אדם או קבוצת אנשים שייקחו את המועדון. "בלי בעלים, לא נוכל להעמיד תקציב מינימום בעונה הבאה", אמר גורם בקבוצה. "אלא אם נרד בתום העונה ללאומית ושם אפשר אולי להסתדר בלי בעל בית רציני".

שגב אמור לעזוב את נתניה אחרי שהפסיד 12 מיליון שקל. הסכום כולל את ההתחייבויות לעונה הזו ואת הכספים ששילם בעבר כשהקבוצה הייתה בליגה הלאומית. "אני לא מצטער על דברים שעשיתי בעסקיי", אמר אמש לוואלה ספורט. "לקחתי החלטות ובסופו של דבר רק אני אשלם עליהן כך שאיש לא צריך להיות מוטרד ממצבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully