וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי שגב החליט לעזוב את מכבי נתניה: "הכדורגל פגע בי"

11.11.2014 / 22:31

הבעלים של מכבי נתניה התייאש מהכדורגל הישראלי ומקהל קבוצתו, ואמר לוואלה! ספורט: "עד ינואר לא אהיה במועדון. יחס האוהדים ליוסי מזרחי מחפיר". במועדון הגיבו: "הלם מוחלט, ספק אם נעמוד בזה"

one

בעלי מכבי נתניה אלי שגב החליט לעזוב את המועדון. בשיחה עם וואלה! ספורט הערב (שלישי) אמר שגב: "הכדורגל פגע בי אישית, בחיי הפרטיים ובעסקיי, והחלטתי לעזוב את נתניה. אני אעשה רה-ארגון בחודש הקרוב, ועד חודש ינואר לא אהיה במועדון. מכבי נתניה יותר גדולה מאלי שגב ומכל אדם אחר ואני משוכנע שהייא תמשיך להתקיים ולצעוד הלאה".

שגב הוסיף: "מה שקרה בתקופה האחרונה תרם לתחושת המועקה שלי מהכדורגל. היחס של האוהדים ליוסי מזרחי מחפיר. לא יכול להיות שמאמן שהעלה את המועדון ליגה סופג קללות ונאצות כל פעם שהקבוצה בפיגור. הדבר כואב לי מאוד, ויכאב לי מאוד לעזוב כשיוסי הוא המאמן. יוסי הוא חבר וידיד, אני מקווה שיישאר, אבל יכול להיות שיבחר לעזוב יחד איתי".

בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
עוזב את נתניה. אלי שגב/ניב אהרונסון

לשאלה האם יחזור בו מהחלטתו אם הקהל יפסיק לקלל את המאמן, אמר שגב: "לא, זו ההחלטה הסופית שלי. לא אשנה אותה. אני נפגע קשה מאוד בכל התחומים בחיי. תרמתי למכבי נתניה, הייתי חלק מההיסטוריה שלה ואני מתכוון לממש את ההחלטה שלי ולעזוב תוך חודשיים".

באשר להתחייבויות שלו לגורמים שונים, ביניהם השחקנים, אמר שגב: "אעמוד בהתחייבויות שארצה לעמוד בהן".

במועדון קיבלו את דבריו של שגב בזעזוע עמוק. אחד האנשים החזקים בקבוצה אמר: "אנחנו בהלם מוחלט. היו שמועות, אבל זה שוק גדול ורעידת אדמה שספק אם המועדון יוכל לעמוד בהן. נראה מה נוכל לעשות כדי לשנות את החלטתו או לחילופין להציל את נתניה מהתפרקות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"היחס של האוהדים ליוסי מזרחי מחפיר. לא יכול להיות שמאמן שהעלה את המועדון ליגה סופג קללות ונאצות כל פעם שהקבוצה בפיגור"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully