וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: הפורוורד אדווין יובילס שוחרר מהקבוצה

12.11.2014 / 23:46

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפורוורד הפורטוריקני עזב את הסגל של הקבוצה מעיר הנמל. גם מעמדו של טרל האריס אינו יציב

one

במכבי אשדוד החליטו לבצע שינויים בסגל בעקבות התבוסה ביום ראשון 83:63 לעירוני נהריה, ובקבוצה כבר שחררו את הפורוורד המאכזב אדווין יובילס, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט ביום ראשון. בקבוצה הודו כי יובילס לא הרשים מבחינה מקצועית, ולא הראה סימני התאקלמות והחליטו לחתוך אותו. באשדוד שקלו לשחרר את הפורוורד עוד לפני פתיחת העונה לאחר שהושבת מפעילות לאורך רוב תקופת ההכנה, אך החליטו לתת לו צ'אנס נוסף. באשדוד ינסו להחתים שחקן מחליף במהרה, אך צפויים לשחק נגד הפועל ירושלים עם שלושה זרים בלבד.

אדווין יובילס שחקן מכבי אשדוד. Andy Lyons, GettyImages
פתח את העונה לא רע ונעלם בהמשך. יובילס/GettyImages, Andy Lyons

יובילס (28, 1.98) פתח את העונה בצורה סבירה, ורשם 12.2 נקודות בממוצע בארבעת המחזורים הראשונים שלו באשדוד, כולל משחק טוב נגד עירוני נס ציונה בחוץ כשקלע 14 נקודות, אלא שדווקא בניצחון נגד הפועל אילת רשם משחק רע עם 6 נקודות, וביום ראשון האחרון נראה לא מחובר ולא קלע נגד עירוני נהריה.

שחרורו של יובילס לא צפוי להיות השינוי היחיד בסגל של הקבוצה, כשגם מעמדו של הגארד טרל האריס נמצא בסכנה, "אמנם הפסדנו בצורה רעה מאוד לנהריה ביום ראשון, אבל לפני המשחק הזה נראינו לא רע", אמר גורם בקבוצה, "זאת ליגה ארוכה מאוד, ואנחנו עוד רחוקים מלסיים שליש ממנה. אני בטוח שאם נבצע את השינויים הנדרשים נוכל להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully