וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנר/אולקר ניצחה 86:93 את באיירן, שיא שלשות לאנדרו גאודלוק

הגארד האמריקאי שבר את שיא השלשות למשחק ביורוליג כשצלף 10 כאלה מ-13 ניסיונות בניצחון הגדול של הטורקים בבוואריה. צפו במפגן השלשות המטורף. אולימפיאקוס הביסה 66:93 את גלא

אנדרו גודלוק שחקן פנרבחצ'ה/אולקר (ימין) מול באיירן מינכן. GettyImages
שיא היסטורי. גאודלוק/GettyImages

עונת היורוליג נכנסת להילוך גבוה, והערב (חמישי), מלבד משחק של מכבי תל אביב במלאגה, נערכים עוד חמישה משחקים. במוקד המשחקים עמד אנדרו גאודלוק, שנכנס לספר השיאים של המפעל כשהפך לשיאן השלשות למשחק עם 10 כאלה מתוך 13 ניסיונות ב-86:93 של פנרבחצ'ה/אולקר על באיירן מינכן בחוץ. מילאנו הביסה באותו בית 71:90 את טורוב.

אולימפיאקוס נותרה מושלמת עם 66:93 מוחץ על גלאטסראיי. הכוכב האדום בלגרד סיפקה הצגה ענקית וניצחה 66:86 בספרד את קוצ'ה לבוראל, כשעוד לפני כן נפטונאס ניצחה 87:94 את ולנסיה בביתה. בבית א' נערך דרבי רוסיות בין קאזאן לניז'ני נובגורוד, בו ניצחה האחרונה 73:79.

קאזאן - ניז'ני נובגורוד 79:73

אחרי שלוש תבוסות רצופות, ניז'ני הפתיעה בגדול בדרבי הרוסי הזה עם ניצחון חוץ שמחזיר אותה לעניינים. קאזאן לעומת זאת, ממשיכה לאכזב ובגדול וצנחה למאזן 4:1. מי שהוביל את ניז'ני לניצחון היה לא אחר מארטיום פראחוסקי, ששיחק בהפועל ירושלים בעונה שעברה. בעוד האקסית עושה פאדיחות בזירה האירופית העונה, פראחוסקי הראה את הפוטנציאל שלו וסיים עם 19 נקודות ותשעה ריבאונדים ב-26 דקות, כולל שש נקודות במאני טיים של הרבע האחרון. מי שעוד הצטיין, כהרגלו, היה טיילור רוצ'סטי, שצלף 24 נקודות. בצד המפסיד היו האקסים של מכבי תל אביב, קית' לנגפורד עם 13 נקודות ודיור פישר עם 9. ניקוס זיסיס הוביל עם 15.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

באיירן מינכן - פנרבחצ'ה אולקר 93:86

אפשר לתאר את הקרב הגדול והמשחק הנהדר שקיבלנו בבירת בוואריה בשתי מילים: אנדרו גאודלוק. הקלע האמריקאי האדיר רשם ערב שיא שטרם נראה כמותו ביורוליג, כשצלף 10 שלשות ב-13 ניסיונות מחוץ לקשת. שיא השלשות הקודם עמד על תשע במשחק, כשאלו שקבעו אותו היו מירזה טלטוביץ', שאוליוס שטומברגאס ותומאס קלאטי.

למזלה של פנר'אולקר, שלא הייתה עדיפה על באיירן החזקה הערב, היא קיבלה את הערב האדיר הזה מהצלף שלה, שסיים את הערב עם 34 נקודות, 4 אסיסטים, 3 ריבאונדים ומדד של 40. בבאיירן בלטו ואסילי מיציץ' הצעיר עם 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ניהאד דג'דוביץ' עם 16 ו-5 אסיסטים, הייקו שפארציק קלע 15 נקודות.

לטורקים זה היה הניצחון השלישי בחמישה משחקים והם שיפרו את המאזן שלהם בצורה משמעותית, בוודאי לעומת באיירן שירדה למאזן של ניצחון אחד בלבד לעומת ארבעה הפסדים ותצטרך לעשות סיבוב שני נהדר על מנת להמשיך לטופ 16.

מילאנו - טורוב זגורז'לץ 71:90

שבוע אחרי שהובסה ב-27 הפרש באואקה מול פנאתינייקוס, מילאנו קיבלה אפשרות נוחה להתאושש מול הפולנים, שבמחזור הקודם השיגו ניצחון היסטורי ביורוליג. ארמאני רצה לפלוס עשר בסוף הרבע הראשון, אבל טורוב נלחמה וחזרה. בעשר הדקות האחרונות, המארחים התפוצצו עם 14:32 שסידר להם ניצחון קל. ג'ו רנדל (20 נקודות) ואלסנדרו ג'נטילה (19) הובילו. טוני טיילור קלע 15 לפולנים.

אולימפיאקוס - גלאטסראיי 66:93

היוונים ממשיכים לפרק כל דבר שזז ושמרו בקלות על מאזן מושלם כשהם מביסים ללא תנאי את היריבה היחידה שעוד איימה לתת להם פייט על המקום הראשון בבית. הקרב החם בין היוונים לטורקים הוכרע במהרה עם 13:26 מקומי ברבע הראשון והקבוצה מפיראוס עוד הוסיפה 13:25 ברבע האחרון. 17 לאות'לו האנטר, שגם הוריד 10 ריבאונדים. 16 לואסיליס ספאנוליס, שלפני המשחק קיבל את תואר ה-MVP של חודש אוקטובר ביורוליג. קרלוס ארויו הוביל את גלא עם 14.

לבוראל קוצ'ה - הכוכב האדום 86:66

ניצחון ענק לסרבים במאבק המיקום שלהם מול לבוראל המאכזבת. הבאסקים, שהפסידו לוולנסיה בחוץ במחזור הקודם, שוב פישלו וספגו הפסד ביתי ראשון העונה ביורוליג. האורחת טסה קדימה ברבעים השני (12:20) והשלישי (16:25), כשהיא מקבלת 17 נקודות מלוקה מיטרוביץ' ועוד 15 ממאיק זירבס. בקוצ'ה, טורניקה שנגליה היה היחיד בדאבל פיגרס עם 20. בסיום המשחק הודיעה קוצ'ה כי היא פיטרה את המאמן מרקו קרספי.

נפטונאס קלאייפדה - ולנסיה 87:94

הקבוצה הליטאית רשמה ניצחון שני העונה במפעל מול אחת הקבוצות המאכזבות ביותר ביורוליג השנה. נפטונאס קלאייפדה ניצחה 87:94 את ולנסיה כשדייבידאס גאיליוס מוביל אותה עם 19 נקודות, דונאטאס זבאצקאס הוסיף 15 נקודות, ארנאס בוטקביצ'יוס עם 14 נקודות. ולנסיה נהנתה מיום מצוין של פאו ריבאס, שקלע 22 נקודות ומבויאן דובלייביץ' עם 18, אבל זה לא הספיק לספרדים.

דייבידאס גאיליוס שחקן נפטונאס קלאייפדה (שמאל) מול ולדימיר לוצ'יץ' שחקן ולנסיה. Alius Koroliovas, GettyImages
גאיליוס להט/GettyImages, Alius Koroliovas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully