וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל המכרז: בית"ר ירושלים תנסה לרכוש את לארי קאיודה בינואר

במכבי נתניה מבינים שלאור עזיבת שגב הם לא יוכלו להימנע ממכירת החלוץ. אלי טביב נלהב מהאפשרות לצרף את הניגרי ויציע עסקה שתכלול את אריאל הרוש. מזרחי: "עושים מהעזיבה יותר ממה שזה". שריקי: "אנו מחויבים להצלחה של נתניה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ההודעה על עזיבתו הצפויה של בעלי מכבי נתניה אלי שגב ממשיכה להכות גלים ובמועדון כבר נערכים לאפשרות שייאלצו למכור בינואר את הכוכב הגדול של הקבוצה. לארי קאיודה הוא כרגע הנכס היחיד כרגע במכבי נתניה שיכול להקל בצורה משמעותית על הגירעון הצפוי של שגב. לשחקן יש ביקוש גדול גם בארץ ואפילו כבר באירופה. שגב לא תכנן למכור אותו בחלון ההעברות של ינואר, אבל כעת ביצת הזהב הזו היא האמצעי היחיד כדי להזרים כסף למועדון באמצע העונה.

שגב נמצא כעת בדרכו מאנגליה לדרום אפריקה בניסיון לגייס גם שם כספים לטובת המועדון. בקבוצה לא ישמחו לשמוע שאפשרות מכירת קאיודה עולה על הפרק ושגב ינסה להימנע מכך בשלב הזה מכיוון שהוא מעריך שבעתיד יוכל למכור אותו בסכום גבוה יותר, אבל כאמור הסיטואציה הנוכחית מחייבת אותו להתמודד ברצינות עם האפשרות של מכירת הכוכב הצעיר אפילו לקבוצה בארץ.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מעדיף להגיע לחו"ל. לארי קאיודה/ברני ארדוב

מי שעוקב מקרוב אחרי הסיטואציה הכלכלית-ניהולית בנתניה הוא בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. לוואלה! ספורט נודע שטביב מתלהב מאוד מהאפשרות לצרף את קאיודה בינואר ומתכנן להגיש בקרוב הצעה לרכישת הכוכב הניגרי של נתניה. העסקה שיציע טביב תכלול את 450 אלף השקלים שחויבה נתניה בבוררות להעביר לבית"ר על אריאל הרוש. ראוי להזכיר שקאיודה הוצע לבית"ר בקיץ שעבר עוד לפני שחתם בנתניה, אך בית"ר התמהמהה ואיבדה את השחקן. קאיודה הבקיע העונה חמישה שערי ליגה ואשתקד היו לו עשרה שערים בליגה הלאומית.

סוכניו של השחקן מודעים לבעיות בנתניה וכבר הציעו אותו לקבוצות נוספות בליגת העל ובאירופה. נראה שהשחקן עצמו מעדיף שהתחנה הבאה שלו תהיה חו"ל ולא קבוצה אחרת בישראל.

עוד באותו נושא

יוסי מאור: ”אני שוקל ברצינות להיות הבעלים של נתניה”

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה עם עוזרו שי הולצמן. קובי אליהו
בינתיים הוא לא מתרגש. יוסי מזרחי היום/קובי אליהו
"מאמין שהקבוצה תתנהל בסדר עד סוף העונה, ואחרי זה נראה. צריך להתרכז בעונה הנוכחית, יש לנו מטרות וצריך להשיג אותן. לא צריך להסית את העניין המקצועי לעניינים אחרים"

הבוקר נערך משחק אימון בפתח תקוה כאשר מכבי נתניה הפסידה 1:0 להפועל פתח תקוה משער שהבקיע עומרי אלטמן. בסיום המשחק התייחס המאמן יוסי מזרחי להתפתחויות האחרונות בנתניה, ואמר: "אני מאמין שהכול יהיה בסדר. עושים מזה יותר מדי רעש. אני מאמין שהקבוצה תתנהל בסדר עד סוף העונה, ואחרי זה נראה. צריך להתרכז בעונה הנוכחית, יש לנו מטרות וצריך להשיג אותן. לא צריך להסית את העניין המקצועי לעניינים אחרים. יש דאגה תמיד. זה לא המצב האידיאלי. אני יודע מה אלי שגב עושה בשביל נתניה וימשיך לעשות. בשנה הזו הוא יעשה את כל המאמצים שהכול יילך למישרין".

עידן שריקי ציין: "זה מאוד הפתיע אותנו. אנחנו השחקנים לא ידענו כלום, אני מאמין שבמהלך השבוע נדע יותר פרטים. אני באופן אישי לא שמעתי שום דבר. שמעתי שהבעלים נמצא בחו"ל תקופה ארוכה מנסה לפתור את הבעיות התקציביות. אני מקווה שזה ייפתר עד הצד הטוב ביותר. ברור שאנחנו לא רוצים שאף אחד מהשותפים העסקיים יעזוב את הקבוצה כי אנחנו מקבלים את התנאים הכי טובים שאפשר. עדיין לא עשינו שיחה בינינו השחקנים. אני חושב שהשחקנים מחויבים להצלחה של מכבי נתניה, יש קהל אוהדים גדול מאחורי הקבוצה ואני מאמין שנשרוד את זה ונצליח במטרות שלנו העונה".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה על ספסל הקבוצה. קובי אליהו
"אני יודע מה אלי שגב עושה בשביל נתניה וימשיך לעשות". יוסי מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully