וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי: "לא אכפת לי מהשיא הזה", נוביצקי: "זה כבוד לטפס ברשימה"

כוכב הלייקרס לא התרגש מהפיכתו למלך ההחטאות בכל הזמנים, הגרמני חגג את הפיכותו למלך הסלים הזר של ה-NBA. הליגה לקחה ללברון את הטריפל דאבל, קליבלנד הכחישה שאירווינג ולאב חגגו בתנועת עישון ג'וינט, הרשת התפקעה מצחוק

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
"זוכר את ג'ורדן זורק 49 פעם במשחק בסדרת הגמר". קובי בריאנט/GettyImages

קובי בריאנט נכנס הבוקר (רביעי) להיסטוריה כשרשם את ההחטאה ה-13,418 בקריירה שלו, ועלה למקום הראשון בקטגוריה הזו על פני ג'ון הבליצ'ק. בריאנט, שקלע 28 נקודות ב-10 מ-26 מהשדה בהפסד הלייקרס 107:102 בממפיס, לא התרגש מציון הדרך הלא מחמיא, וכך גם מאמנו ביירון סקוט.

"לא הייתי מודע לשיא הזה, אני לא עוקב אחרי הדברים האלה", אמר הממבה השחורה בסיום, וכשהתבקש להסביר איך הגיע למקום הראשון אמר: "ובכן, אני שוטינג גארד שמשחק 19 שנים בליגה. למען האמת לא אכפת לי מזה. זה מה שזה. אני זוכר שבתור ילד ראיתי את מייקל ג'ורדן זורק 49 פעם במשחק בסדרת הגמר, אתם מדמיינים אותי עושה את זה היום ומפסיד? שימו דברים בפרספקטיבה".

אז כדי לשים דברים בפרספקטיבה - שיאו של הבליצ'ק החזיק מעמד כמעט 40 שנה, מ-1975, אז כוכב הסלטיקס שבר את השיא הקודם שהוחזק על ידי אלג'ין ביילור, וקודם לכן על ידי בוב קוזי. במשחק הלילה בריאנט גם עקף את מייקל ג'ורדן בדרך למקום השלישי ברשימת ניסיונות הזריקות מהשדה בכל הזמנים, בעוד שג'ורדן סיים את הקריירה שלו עם 12,345 החטאות - והוא נמצא במקום השישי בכל הזמנים. מעבר לכך, ברזומה של בריאנט יש רק 44 משחקים עם מעל 20 החטאות, כשבקטגוריה הזו מקדימים אותו אלן אייברסון (45), ביילור (94) ו-ווילט צ'מברליין (117).

דירק נוביצקי שחקן דאלאס מאבריקס. GettyImages
ממשיך בחצי כוח. דירק נוביצקי/GettyImages

ציון דרך משמעותי נוסף שנרשם הלילה היה של דירק נוביצקי, שטיפס למקום התשיעי ברשימת כל הזמנים של ה-NBA. הכוכב גרמני בן ה-36, שקלע 23 נקודות בניצחון 98:106 של דאלאס על סקרמנטו, חלף על פניו של האקים אולג'ואן עם 26,953 נקודות והפך בכך לשחקן הזר שקלע הכי הרבה נקודות בתולדות הליגה, על חשבונו של הסנטר הניגרי האגדי.

"זה כבוד בשבילי", אמר נוביצקי אחרי המשחק. "ועוד יותר מיוחד לעשות את זה מול הקהל הביתי. היה נהדר לקבל מחיאות כפיים מהאוהדים. עבורי האקים היה אחד הגדולים ביותר, גדלתי עליו בשנות התשעים - על עבודת הרגליים שלו, הטאצ' שלו, לאף אחד לא היה את זה בעבר. אני מתרגש להמשיך לטפס בטבלת הקלעים, ומרגיש מבורך להישאר בריא ולהמשיך לשחק ברמה חצי-גבוהה, אני מניח".

עוד באותו נושא

הספרס גברו על הווריורס, שיא החטאות בקריירה לבריאנט

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. Doug Pensinger, GettyImages
לקחו לו את הטריפל דאבל. לברון ג'יימס/GettyImages, Doug Pensinger

לברון ג'יימס חגג אתמול טריפל דאבל ראשון מאז חזרתו לקליבלנד, אבל הלילה ראשי ה-NBA בחנו מחדש את הצילומים מהמשחק, והחליטו להפחית ריבאונד אחד ואסיסט אחד ממאזנו, כך שבסופו של דבר השורה הסטטיסטית הרשמית של קינג ג'יימס עומדת על 32 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, כך שגם הטריפל דאבל ה-38 בקריירה נלקח ממנו. דובר הליגה הסביר שברבע השלישי אנשי הסטטיסטיקה זקפו לזכותו של לברון אסיסט במהלך בו מסר לטריסטן תומפסון, שהעביר לקיירי אירווינג שקלע, וברבע הרביעי לברון קיבל ריבאונד התקפה שהיה צריך ללכת למייק מילר.

עוד בקליבלנד, הקאבלירס נאלצו לפרסם התייחסות רשמית לאקט של קיירי אירווינג וקווין לאב, שחגגו את הניצחון על ניו אורלינס בסדרת כיפים שהסתיימה בתנועת עישון. החגיגה זכתה לתגובות רבות שהתלוננו על כך שהשניים מעודדים בכך עישון מריחואנה, אך הקאבס מצאו הסבר מקורי בהודעתם: "לצורך הבהרה, בחגיגה שלהם הם חידדו קצה של שפם דמיוני. אין לכך שום קשר לעישון ג'וינט, כפי שנרמז בכמה בלוגים, ואפילו בכלי תקשורת מובילים".

ברשת לא הפסיקו לצחוק על ההסבר התלוש של הקאבס:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully