וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "זו הפחתת 8 נקודות, כי בקרוב עוד אוהד יפרוץ"

12.11.2014 / 7:17

עו"ד מורן מאירי שייצג את מכבי תל אביב בבית הדין: "גם העונש על תנאי שספגנו יופעל, כי ההחלטה מעודדת אלימות". הצהובים ימשיכו להציג חזית אחידה עם הפועל תל אביב גם בערעור, בקבוצה רותחים על קביעת הדיינים בעניין זהבי: "התיאור שלהם לקוח מסרטי אלימות בדיוניים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ביום ראשון הקרוב, מייד אחרי שובו של היועץ המשפטי של מכבי תל אביב עו"ד מורן מאירי מאנגליה, תגיש מכבי תל אביב את הערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות על פסק הדין הקשה שהושת עליה ועל הפועל תל אביב על ידי שלושת דייני ועדת המשמעת. בשיחות שהתנהלו אתמול בטלפון בין עו"ד מאירי לבין היועץ המשפטי של הפועל תל אביב עו"ד עמית פינס, סוכם עקרונית כי הצדדים יערערו יחד לבית הדין העליון וימשיכו את אותו קו שחשף חזית אחידה בין הקבוצות עם הבקשה לזיכוי מוחלט מאירועי הדרבי.

גורמים שונים בשני המועדונים ניסו למשוך דווקא להיפרדות ולהליכה להתגוששות כדי לשמור על האינטרסים של כל קבוצה, אבל שני עורכי הדין חושבים גם עתה שהדרך שבה הלכו שלשום היא הדרך הנכונה ושאסור לקבוצות להיגרר למלחמה ביניהן. גורם במכבי תל אביב אמר אמש: "מדהים מה שבית הדין עשה כאן. אנחנו והפועל רצינו לצאת לדרך חדשה ולעשות שלום אמיתי בין המועדונים ובית הדין כל הזמן דחף אותנו להתכתשות".

קרלוס גרסיה עם ג'ורדי קרויף עופר רונן. קובי אליהו
עושים שלום למרות בית הדין. אנשי מכבי והפועל תל אביב בדיון/קובי אליהו

עו"ד מאירי הנמצא כאמור באנגליה אמר אמש על ההחלטה להחמיר עם הקבוצה ולקבל את בקשת התובע עו"ד ניר רשף: "מדובר באכזבה קשה. כנראה שהתובע ידע בדיוק מה שהוא רוצה ומה שהוא מבקש. זו החלטה שמעודדת אלימות ולא תמנע את האלימות בעתיד. מכבי תל אביב נענשה בהפחתת שמונה נקודות ליגה. שלוש על הדרבי שלא ישוחק, שתיים שהורדו על ידי בית הדין ועוד שלוש עתידיות כי אין לי ספק שבקרוב יהיה האוהד הבא שיתפרץ למגרש בנסיבות מחמירות ואנחנו נשלם על כך בהורדת נקודות נוספות כפי שקובע התנאי".

על פי החלטת הדיינים שקיבלו את דרישת התובע, שערים 4,5,10,11 יהיו סגורים בארבעת המשחקים הקרובים. עו"ד מאירי לא מבין את ההחלטה: "זה מדהים. החליטו לסגור את שערים 4,5 שהם שערים של הקבוצה האורחת במשחקים שלנו. מה ההגיון כאן? הרי אין לנו בכלל לאן להעביר את יושבי שערים 10,11 אז עכשיו גם לוקחים לנו את 4,5. אין לי מלים. זה נראה נורמלי? מה יש להם לסגור את 4,5 במשחקי מכבי?".

עוד באותו נושא

עונשים חמורים למכבי והפועל ת"א: לשתי הקבוצות הופחתו שתי נקודות בפועל

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מתעמת עם אוהד. ברני ארדוב
"תיאור הדיינים לקוח מסרטי אלימות בדיוניים, לא מאירועי הדרבי"/ברני ארדוב

במכבי תל אביב גם רותחים על הקביעה של הדיינים בפסיקתם בעניין ערן זהבי. הדיינים כתבו בהחלטתם: "ערן זהבי לא היסס להתייצב מול האוהד ולהשיב לו מהלומות". עו"ד מאירי אמר על כך: "תיאור הדיינים לקוח מסרטי אלימות בדיוניים, לא מאירועי הדרבי".

אמש פירסמה מכבי תל אביב את תגובתו של מנכ"ל הקבוצה מרטין ביין. הבעלים מיטש גולדהאר עדיין לא מגיב בשמו, אבל בתגובתו של ביין מופיעה התייחסות לגולדהאר, שמרגיש מאוד פגוע מכל מה שקרה. הוא פגוע מאותם אוהדים של מכבי שפרצו למגרש והרסו חלק גדול ממה שהוא בנה במכבי והוא פגוע מהדיינים שלא ידעו להכיר בכספים שהוא השקיע במכבי כדי לייצר מנגנון של הרתעה בפני האוהדים. גולדהאר הינחה את כל הגורמים במועדון להשיג תוצאה הרבה יותר טובה בערעור שיישמע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully