וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "גולדהאר נדהם כששמע על ההחלטה. העונש מביך"

11.11.2014 / 22:30

מנכ"ל המועדון מרטין ביין הגיב בחריפות לעונש שהוטל על האלופה בשל אירועי הדרבי: "מדובר בהודאה ברורה שבית הדין לא מעריך את הבעיות איתן מתמודדים מועדונים. גולדהאר מודאג מאוד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב מאוד לא אהבו את העונש שהוטל עליהם בעקבות אירועי הדרבי – 0:0 ללא נקודות, הורדת שתי נקודות בפועל, וסגירת יציעים 4-5 ו-10-11. במועדון מתכוונים לערער בימים הקרובים, והערב (שלישי) הגיב לעונש מנכ"ל המועדון מרטין ביין.

"לאחר ששמעתי על החלטת בית הדין שוחחתי עם הבעלים מיטש גולדהאר שנדהם למשמע העונש שהושת על המועדון", אמר ביין. "הוא אמר לי כי מיומו הראשון במכבי הוא התחייב במלוא הרצינות להעמיד סטנדרטים גבוהים במכבי תל אביב אך ההכרזות האחרונות שהגיעו מכיוון בית הדין של ההתאחדות, ואני מצטט: 'הותירו אותי מודאג מאוד'".

"אין כל ספק מהי הסיבה המקורית בגינה הופסק המשחק בבלומפילד – חוליגן שתקף שחקן על כר הדשא, גרם לאלימות וסיכן את בטחונם של אחרים", הוסיף ביין. "בהחלטתו לפסוק 'עונשים מטרידים' אלה, בחר בית הדין של ההתאחדות להתעלם מהזמן ומהמשאבים הכספיים המושקעים בשנים האחרונות על ידי מועדון ספציפי זה במטרה למגר התנהגות בלתי נסבלת וליצור סביבה ראוייה לאוהדים לצפות בכדורגל.

"החלטת בית הדין של ההתאחדות היא הודאה ברורה כי כנראה אין הם מעריכים מספיק את הבעיות איתן מתמודדים מועדונים כשהם פוסקים עונשים המאיימים על כל עיקרון כלכלי אך גם מזיקים לפיתוח של כל ההיבטים של העסק. ייתכן כי בהחלטתו הערב, היה צריך בית הדין של ההתאחדות ליזום ולהושיט סיוע דחוף למועדונים עם ההתנהלות מול שלטונות החוק, המשטרה והרשויות השונות במטרה לעזור לאחד את המועדונים וקהילת הכדורגל. העונש הלא הוגן אותו ספג ערן זהבי, יחד עם הפרשנות שליוותה את הארוע, מדאיגה גם היא. ההחלטה המביכה של בית הדין באמת ובתמים מותירה אותי תמה האם האינטרסים שלנו זהים".

מרטין ביין יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ייתכן כי בהחלטתו הערב, היה צריך בית הדין של ההתאחדות ליזום ולהושיט סיוע דחוף למועדונים עם ההתנהלות מול שלטונות החוק, המשטרה והרשויות השונות". ביין לצד גולדהאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully