וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון כץ: "התבטאויותיו הלא זהירות של ברקוביץ' לא תרמו להקלה בעונש"

חבר הנהלת הפועל תל אביב ביקר את המנהל המקצועי לאחר פרסום העונש. האדומים יערערו: "פשוט מצער שבית הדין הגיע עם החלטה מהבית ולא עזר לקבוצות להביא בשורה חדשה". עמותת "האדומים": "הדיינים הוכיחו שהם מנותקים מהמציאות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הלם בהפועל תל אביב לאחר פרסום החלטת בית הדין בעניין אירועי הדרבי. במועדון זועמים בעיקר על ההחלטה להפחית ממאזן הקבוצה שתי נקודות בפועל וכבר הודיעו שיערערו. כידוע, בנוסף פסק בית הדין על סגירת שערים 4-5 לארבעה משחקים וכן קבע שתוצאת הדרבי תהיה 0:0 ללא נקודות. על שתי הקבוצות הוטל עונש הפחחת שלוש נקודות על תנאי עד תום העונה אם יהיו מעורבות באירוע של הפסקת משחק.

חבר ההנהלה סיימון כץ התייחס לעונש בשיחה עם וואלה! ספורט והטיל חלק מהאשמה על האמירות של המנהל המקצועי איל ברקוביץ' לפיהן שתי הקבוצות צריכות לספוג עונש כבד: "העונש כבד במיוחד בכל הנוגע להפחתת הנקודות, דבר שעלול לסכן את מקומנו בפלייאוף העליון וזה יגרום לנזק כספי עצום. ברור שגם התבטאויותיו הלא זהירות של ברקוביץ' לא תרמו להקלה בעונש וחבל שנאמרו".

חבר דירקטוריון הפועל תל אביב, סיימון כץ. ברני ארדוב
ברקוביץ' על הכוונת. סיימון כץ/ברני ארדוב

האדומים פרסמו הודעה רשמית: "לאחר קריאה מדוקדקת של ההחלטה סבור המועדון כי ההחלטה, החל מהנמקותיה וכלה בתוצאתה, הינה החלטה בלתי סבירה, בלתי הוגנת וקיצונית. עובדות אלה יקלו על הערעור אשר יוגש בימים הקרובים".

ביחס לקו ההגנה המיוחד בו נקטו אמרו במועדון: "זו פעם ראשונה שמכבי והפועל, שהן היריבות הכי גדולות במגרש, משתפות פעולה מחוץ למגרש. רצינו להעביר מסר שצריך לחשוב מחוץ לקופסה בכל הקשור לאוהדים אלימים, וזה פשוט מצער שבית הדין הגיע עם החלטות מהבית ולא עזר לקבוצות להביא בשורה חדשה".

עמותת "האדומים" הגיבה להחלטת בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל: דייני בית הדין המשמעתי הוכיחו בהחלטתם כי הם מנותקים מהמציאות ואינם מבינים את המעשים שהתרחשו על כר הדשא וביציעים. לא ייתכן כי בגלל מעשיו של אדם יחיד ובודד ייפגעו אלפי אוהדים אדומים שפעלו בהתאם לחוק. גם מועדון הפועל תל אביב על שחקניו, הצוות המקצועי וההנהלה שלו לא צריכים להיפגע ממעשיו של אדם אחד, חמורים ככל שיהיו. בנוסף, תמוה מאוד מדוע בחרו דייני בית הדין להתעלם לחלוטין מהאחריות הכבדה שיש למשטרת ישראל וחברת האבטחה שהיו אמונים על שמירת החוק והסדר במשחק. עמותת "האדומים" גורסת כי ענישה קולקטיבית היא עניין שחלף מן העולם והיא תפעל בכל דרך אפשרית על מנת לשנות את פסיקת בית הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully