וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידעי שוחרר למעצר בית: "רמון בא להתעלק, כמו שאר הגנבים"

אלרואי "פואד" ידעי, האוהד שפרץ למגרש ותקף את זהבי בדרבי, שוחרר למעצר בית ויצא נגד רמון לפני הדיון בבית המשפט: "רוצה לראות אותו מחוץ להפועל תל אביב. שיאשים קודם כל את עצמו". על הפריצה אמר: "עשיתי טעות, אבל מה זה משנה עכשיו?"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אלרואי "פואד" ידעי, האוהד שפרץ במהלך הדרבי התל אביבי ותקף את ערן זהבי, הגיע היום (שלישי) לבית משפט השלום שהחליט על שחרורו למעצר בית, ודיבר לראשונה.

לעיתונאים אמר: "אני שמח על ה-20 הפרש אתמול. רוצה לראות את חיים רמון מחוץ להפועל תל אביב, כמו כל שאר הגנבים שבאו כמו עלוקות להתעלק על הקבוצות בארץ. אין להם מקום בקבוצות בארץ. שיאשים קודם כל את עצמו, אחר כך את השאר. קודם כל שימכור, שייתן את הקבוצה".

כאשר נשאל אם עשה טעות, אמר: "זו הייתה טעות לפרוץ, אבל היא נעשתה אז מה זה משנה. מה עכשיו נסתכל על מה היה יכול להיות בדיעבד? יש בנאדם שעשה טעות ולא מצטער עליה?

הארכת מעצרו של אוהד הפועל תל אביב אלרואי ידעי פואד שתקף את ערן זהבי. קובי אליהו
יוצא נגד רמון. אלרואי "פואד" ידעי/קובי אליהו

עו"ד חיים יצחקי, המייצג את ידעי: "אנחנו מברכים על החלטת בית המשפט, שידע להפריד בין הרעש הציבורי שנוצר כתוצאה מהתעסקות תקשורתית לבין האספקטים המשפטיים של התיק הזה. אנחנו מבינים שהתביעות שוקלים אם להגיש ערער על ההחלטה. אנחנו מקווים שלא יגישו וחושבים שהם לא צריכים להגיש".

עו"ד אסף אלוויה, המייצג גם הוא את ידעי, הוסיף: "הוא אמר שעשה טעות? אני לא הייתי שם, לא יודע מה נאמר, רק יודע מה החליט בית המשפט. אנחנו מקווים שכבר היום בערב הוא יהיה בבית".

גם תגובת הפועל תל אביב לא איחרה להגיע ובמועדון מסרו: "אנו מודים לכם על כך שהבאתם את דברי ההגות של הבריון הזה לידיעת הציבור בכזו הבלטה, ואנו ויתר אלפי הקוראים שלכם מחכים לשמוע בעזרתכם האדיבה את דעותיו והשקפתו בעוד נושאים בוערים שישנם במדינה".

עוד באותו נושא

עונשים חמורים למכבי והפועל ת"א: לשתי הקבוצות הופחתו שתי נקודות בפועל

לכתבה המלאה
הארכת מעצרו של אוהד הפועל תל אביב אלרואי ידעי פואד שתקף את ערן זהבי. קובי אליהו
ידעי עם עו"ד חיים יצחקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully