וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הדרבי התל אביבי יעבור בשלום?

130 שוטרים ו-210 מאבטחים ינסו לגרום למשחק הכדורסל להיות הדבר היחידי המענין ביד אליהו (20:50, ערוץ 1). יוגב אוחיון בספק, רביב לימונד קרוב להיכנס ל-100 הקלעים הגדולים. צפו בסרטון הצגת השחקנים המשוכלל של מכבי תל אביב

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ייכנס לרשימת 100 הקלעים הגדולים בתולדות הליגה? לימונד/קובי אליהו

המחזור השישי בליגת העל יינעל מחר (שני) בדרבי התל אביבי הגדול כשמכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב (20:50, ערוץ 1, שופטים: ספי שמש, דוד רומנו ואלעד לייבוביץ'). מכבי מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, להפועל ירושלים ב-30 הפרש בליגה, ולצדביטה זאגרב הקרואטית ביום חמישי האחרון ביורוליג.

לעומתה, הפועל תל אביב, שניצחה רק שני משחקים מתוך חמישה העונה, מגיעה לאחר ניצחון ביתי על גלבוע/גליל, ולאחר שהפסידה את כל משחקי החוץ שלה העונה. המאזן הכללי בין הקבוצות עומד על 25:77 לטובת מכבי, כשבמשחקי הבית של הצהובים הוא עומד על 6:45 לטובתם.

לאחר דרבי הכדורגל בשבוע שעבר נערכה משטרת תל אביב באופן חסר תקדים לקראת ההתמודדות הנוכחית. 130 שוטרים ו-210 סדרנים יאבטחו את האירוע וינסו להעבירו בשקט ובשלום. כוחות האבטחה יהיו נוכחים באזור האולם כמה שעות לפני פתיחת המשחק ועד לפיזור האוהדים לבתים.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב, במרכז. ברני ארדוב
רוצים לחזור לנצח. פארגו/ברני ארדוב

כאמור, מכבי תל אביב מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים שהעלו את רף הלחץ בקבוצה. לאחר ההפסד הביתי המביך לקבוצה הקרואטית ערכו בקבוצה שיחה עם מספר שחקנים ובמועדון מחפשים פיתרון לסוגיית אלכס טיוס. מי שעשוי לפספס את ההתמודדות הזאת הוא הרכז יוגב אוחיון, שנפצע לפני משחק היורוליג, ולא שותף בו, ונמצא בספק גדול. מכבי של העונה מנצחת את משחקיה ברבע השלישי, כשבחמשת המחזורים עד כה ניצחה ב-11.2 נקודות ברבע זה, ותנסה לגמור את המשחק מול היריבה הגדולה הרבה לפני הכניסה לרבע האחרון. אלכס מאריץ' ונייט לינהארט לא יירשמו בסגל.

המנהל ניקולה וויצ'יץ' אמר: "המשחק הזה מאוד חשוב לנו גם כדי לשנות את המומנטום הלא טוב שנקלענו אליו, וגם כי דרבי הוא תמיד קריטי למועדון. השחקנים צריכים לבוא נחושים ומרוכזים ולהוכיח מה הם שווים. יוגי לא כשיר לגמרי, אבל אין סיכוי שהוא יפספס את הדרבי. אני בטוח שהאוהדים הצהובים יבואו כדי לתת לנו גב ולעזור לנו לנצח כמו שרק הם יודעים. דרבי זה תמיד דבר גדול, בטח הדרבי התל אביבי, וחשוב שזה יישאר אירוע ספורט מרתק ושלא ייגרר למקומות לא טובים".

הפועל תל אביב עברה שינוי מקצועי במהלך השבוע האחרון. לארי אובאנון, ששיתף פעולה בצורה מוצלחת לפני שנתיים עם עודד קטש בהפועל אילת, הצטרף ממכבי ראשון לציון, ואילו ריון בראון שלא נקלט מבחינה מקצועית ולא הרשים שוחרר אמש באופן סופי. בקבוצה יודעים שהם מגיעים כאנדרדוג מובהק להתמודדות, וינסו לנצל את הביטחון הרעוע של מכבי כדי להפתיע. המפתח של הפועל לניצחון הוא היכולת ההגנתית, כשבכל המשחקים העונה בה ספגה הפועל מעל 80 נקודות, היא הפסידה. רביב לימונד רחוק 9 נקודות מכניסה ל-100 הקלעים הגדולים של הכדורסל הישראלי ולהוציא משם את טל בורשטיין.

לקראת הדרבי

הקפטנים של מכבי והפועל מנסים להרגיע את הרוחות

לכתבה המלאה

צפו: סרטון הצגת השחקנים של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully