וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "רוצים ליהנות שוב מספורט", קטש: "שנתרכז בכדורסל"

9.11.2014 / 13:45

מאמני וקפטני מכבי והפועל תל אביב ערכו מסיבת עיתונאים לקראת הדרבי (שני, 20:50, ערוץ 1), בנסיון להוריד מהמתיחות בין מחנות האוהדים. גודס: "אם נמשיך לטמון את הראש בחול, נחזור לפה"

צילום: קובי אליהו עריכה: טל רזניק

על רקע החשש מהפרות סדר בדרבי התל אביב בכדורסל, שיתקיים מחר (שני, 20:50, ערוץ 1) ביד אליהו, מקיימות הקבוצות מסיבת עיתונאים משותפת, בהשתתפות המאמנים והקפטנים של שתיהן, כדי להנמיך את הלהבות. המשחק נערך כשבוע לאחר האירועים האלימים בדרבי התל אביב בכדורגל, שמכניסים את המשטרה לרמת כוננות מיוחדת. כ-130 שוטרים ו-210 סדרנים יאבטחו את הדרבי, ויערכו בדיקות קפדניות לנכנסים כדי למנוע הכנסת חפצים שעשויים לשמש לתקיפה.

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אנחנו מסרבים להיכנע לקולות האלימים שמאיימים להרוס את הספורט הישראלי. לא חיכינו למקרה של השבוע, כבר כמה חודשים אנחנו מנסים להביא לחקיקה בנושא. מחר המשטרה לוקחת על עצמה את ניהול המשחק. אני מציע לכולנו להוריד הילוך ולהרגיע. אני מצפה שגם הפרשנים יהוו דוגמא לדו שיח מנומס. אני בטוח שאם נשלח עבריינים לבית הסוהר, יש תקווה גדולה שהנושא ייפתר אחת ולתמיד".

גיא פניני קפטן מכבי תל אביב עם מתן נאור קפטן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מסר של פיוס. גיא פניני עם מתן נאור/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "האלימות עולה מדרגה כל הזמן. הענישה צריכה להיות הרבה יותר חזקה. אסור להכליל קהלים מסוימים, כי אז זה משליך על כולם. מי שעושה צרות צריך להיות מורחק מהמגרש לתקופה ארוכה. ככל שנהיה רכים, נחזור לשבת פה בעוד חודש או שנה. ככל שנטמן את הראש בחול זה יימשך. אני קורא לשני הקהלים לדחוף את הקבוצה שלהם".

קפטן מכבי תל אביב גיא פניני: "המסר שלי הוא לאוהדים שלנו - שיתמכו בנו ויעודדו אותנו ויתעסקו פחות בצד השני. כולנו באותה סירה. לכולנו יש אותה מטרה והיא לחזור ליהנות מהספורט. שכל אחד לפני שהוא יוצא ליד אליהו מחר ייקח רגע לעצמו ויחשוב. ככה כולנו נהנה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב עם עודד קטש מאמן הפועל תל אביב, שמואל פרנקל יושב ראש מנהלת ליגת העל בכדורסל. ברני ארדוב
גודס וקטש עם פרנקל/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש: "אני ספציפית כשחקן עברתי פחות דרבים תל אביבים, אבל אני חושב שכולם צריכים לקחת דברים בפרופורציות. לקראת מחר אני מקווה שכולם יתרכזו בכדורסל. כולנו צריכים לבוא כדי ליהנות, אחרת שוב תהיה אלימות. בסופו של דבר מדובר במשחק כדורסל ולא צריך לצפות לאירועים חריגים, כי זו בדרך כלל נבואה שמגשימה את עצמה".

לגבי המשחק: "אין לנו עדיין את היציבות שאני רוצה לראות. אנחנו עוד לא במקום שאליו אני מתכנן להגיע. יש אתגר גדול לפנינו".

קפטן הפועל תל אביב מתן נאור: "צריכים להיות חכמים ולא צודקים בסיטואציה הזאת. מבחינתי זו לא פעם ראשונה שאנחנו מגיעים ליד אליהו, ואני מאמין שזה יעבור בשקט. שכל אחד יעשה את התפקיד שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully