וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד נפלא לעומר דמארי בדרבי של וינה

גוטמן מרוצה: חלוץ הנבחרת הבקיע שני שערים יפים, כשאוסטריה וינה ניצחה 2:3 את ראפיד בדרבי. שער בכורה לסלליך במדי מאריבור, בישול לרפאלוב בחגיגה של ברוז', קולאוטי ניצח את גיסו רם שטראוס

עומר דמארי שחקן אוסטריה וינה. Chirstian Hoffer, אתר רשמי
אוהב משחקי דרבי. עומר דמארי/אתר רשמי, Chirstian Hoffer

אלי גוטמן ממשיך לקבל בשורות טובות מכיוון השגרירים לקראת המשחק הגורלי מול בוסניה בשבוע הבא. אחרי השלושער של ליאור רפאלוב בליגה האירופית והצמד של מונס דאבור בשבת, הגיע היום (ראשון) עומר דמארי, החלוץ הבכיר של נבחרת ישראל, וכבש צמד במחצית הראשונה במדי אוסטריה וינה, שניצחה 2:3 בחוץ את ראפיד וינה בדרבי.

דמארי, שהבקיע בפנדל ב-2:2 מול ראפיד בסיבוב הקודם, סיים מבצע אישי בדקה ה-23 עם בעיטה מזווית קשה בצד ימין אל הרשת. אחרי 16 דקות, דמארי השתלט על כדור ברחבה, הקפיץ ובעט בשמאל מהאוויר פנימה מ-14 מטרים כדי להעלות את אוסטריה ל-0:2. ביצוע מלוטש של החלוץ בן ה-25, שעומד כעת על שבעה שערי ליגה ב-11 משחקים.

דניאל רוייר כבש את השלישי של הסגולים בדקה ה-78, כשראפיד צימקה בחלוף חמש דקות עם דני אלאר ורוברט בריץ' הקטין ל-3:2 בתוספת הזמן לאחר קומדיית טעויות בהגנת אוסטריה וינה. דמארי הוחלף בדקה ה-89 וקבוצתו נמצאת במקום השישי עם 19 נקודות, שלוש פחות מהיריבה העירונית הניצבת במקום הרביעי.

צפו בשער של סלליך - מ-23:40

* סינטאיהו סלליך חגג שער בכורה במדי מאריבור הסלובנית, שניצחה 1:3 בחוץ את קרקה. סלליך פתח בהרכב יחד עם דודו ביטון, ובדקה ה-31 נהנה מבישול של פטאר סטויאנוביץ' ומצא את הרשת עם הראשון שלו במדי אלופת סלובניה. ביטון פספס הזדמנות לשער ראשון משלו בדקה ה-41 והוחלף בדקה ה-71, שבע דקות אחרי שקרקה צימקה. סלליך פינה את מקומו בדקה ה-73.

* אחרי השלושער בליגה האירופית לרשת קופנהאגן, ליאור רפאלוב הסתפק הפעם בבישול בניצחונה הביתי של קלאב ברוז' 0:5 על ווסטרלו. בדקה השביעית הרמה של רפאלוב לרחבה נהדפה, ברוז' ניסתה שוב וניקו קסטיו הצ'יליאני ירה לחיבורים. טימי סימונס הוותיק כבש בפנדל בדקה ה-24, אוסקר דוארטה נגח את השלישי בדקה ה-52, קסטיו השלים צמד בדקה ה-60 מול שער ריק, אחרי כדור רוחב מושלם שהעביר לו רפאלוב, ובדקה ה-89 חגג שלושער נפלא. בישול רביעי העונה של הקשר, שהשלים 90 דקות טובות וניצב עם קבוצתו במקום השני, שתי נקודות פחות מאנדרלכט.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בהרכב צסק"א מוסקבה, שהפסידה 1:0 בדרבי לדינמו מוסקבה. הקשר הישראלי הגיע לכמה מצבי הבקעה, אך לא ניצל אותם ושער של אלכסנדר קוקורין בדקה ה-54 עשה את ההבדל. צסק"א שנייה, בפיגור שבע נקודות מהמוליכה זניט סנט פטרסבורג.

* אייל גולסה שמר על מקומו בהרכב פאוק סלוניקי והשלים 90 דקות, אך הפעם היה שותף להפסד הראשון העונה - 2:1 בבית לפנאתינייקוס. בעיטה של גולסה נעצרה בדקה ה-34 אצל השוער האנגלי לוק סטיל, כשהניגרי עבדול אג'אגון העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-51. פקונדו פריירה הארגנטינאי השווה בכדור חופשי בדקה ה-64, שבע דקות לאחר שנכנס כמחליף, אבל המילה האחרונה הייתה של ניקוס קארליס שסידר לפנאתינייקוס ניצחון בדקה ה-79. פאוק עדיין ראשונה עם 22 נקודות, רק שתיים מעל אולימפיאקוס.

* רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-46, כשקבוצתו א.א.ק לרנקה ניצחה 0:2 את סלאמינה, בשערה עמד גיסו רם שטראוס. השוער הישראלי הצעיר נכנע בדקה ה-10 לנגיחה קשתית של נסטוראס מיטידיס וספג בדקה ה-74 הדף בעיטה אחת ונכנע לריבאונד של ז'ואן תומאס. לרנקה קפצה למקום השלישי עם 15 נקודות אחרי תשעה מחזורים, סלאמינה שמינית עם 11.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות וקני סייף נכנס כמחליף ל-45 דקות בהפסדה הביתי של גנט השנייה 2:0 לאנדרלכט המוליכה, במשחק צמרת בליגה הבלגית.

עוד באותו נושא

בשבת: צמד לדאבור, שער ושני בישולים לתמוז

לכתבה המלאה
ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז' חוגג (מימין). רויטרס
עוד בישול לאוסף. ליאור רפאלוב/רויטרס

* גיא אסולין חזר לסגל של מאיורקה אחרי חודשיים ונכנס כמחליף בדקה ה-61 להופעתו השלישית בסך הכול העונה, כשקבוצתו ניצחה 0:1 את האקסית ראסינג סנטאנדר. מרקו שצ'פוביץ', האח של סטפן, כבש בדקה ה-45 והעניק למאיורקה ניצחון חמישי ברציפות שהקפיץ אותה למקום השמיני בליגה הספרדית השנייה, רק שתי נקודות מהפלייאוף על העלייה.

* בירם כיאל נותר על הספסל ולא נטל חלק בניצחון הדרמטי של סלטיק 1:2 במגרשה של אברדין. וירג'יל ואן דייק הכריע בדקה ה-90 והעלה את סלטיק לפסגת הטבלה עם 26 נקודות ומשחק חסר. ניר ביטון לא נכלל בסגל.

* דן מורי נותר על הספסל של ויטסה, שסיימה ב-0:0 את משחקה הביתי נגד פיינורד בליגה ההולנדית.

* גל שיש ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של וולין לוצק 0:4 על אולימפיק דונייצק בליגה האוקראינית.

* אלמוג כהן הפצוע עדיין לא חזר לסגל של אינגולשטאט, שחילצה 3:3 ביתי מאוניון ברלין ונותרה ללא הפסדים בפסגת הבונדסליגה השנייה.

* ציריך, ללא אבי ריקן הפצוע, ניצחה 0:1 בחוץ את אראו ונותרה במקום השני בליגה השוויצרית, שתי נקודות פחות מבאזל המוליכה.

(עדכון ראשון: 16:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully