וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ושני בישולים לטוטו תמוז, צמד לדאבור

צפו: חלוץ פטרולול שיחק 86 דקות וכבש בבעיטה מרחוק ב-0:3 של קבוצתו. שי חדד פתח והוחלף בדקה ה-32. חלוץ גראסהופרס כבש פעמיים (88 ו-90) ב-0:3 מול סנט גאלן. טל בן חיים הצטיין ב-0:1 של צ'רלטון מול רדינג

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
ענה לגוטמן על אי הזימון לנבחרת. טוטו/GettyImages

צפו בשער היפהפה של טוטו תמוז

טוטו תמוז ושי חדד התארחו הערב (שבת) עם פטרולול במגרשה של אוניברסיטטאה קלוז' וחזרו עם ניצחון 0:3 מרשים. תמוז, שרק אתמול התבשר שלא זומן לנבחרת של גוטמן, כבש את הראשון בדקה ה-36 בבעיטה נהדרת לפינה ברגל שמאל מחוץ לרחבה. תמוז המשיך את ההצגה שלו עם בישול לאלסאנט ואלבין קבע את תוצאת הסיום בבעיטה מחוץ לרחבה אחרי עוד מסירה קצרה של תמוז. החלוץ הישראלי קיבל חילוף של כבוד בדקה ה-86, חדד הוחלף בדקה ה-32.

הערב המוצלח של החלוצים הישראלים נמשך גם בשוויץ שם כבש מונס דאבור צמד ב-0:3 של גראסהופרס בדרבי ישראלי מול סנט גאלן של ניסו קפילוטו. סאלטיץ' עשה את ה-0:1 בדקה ה-59 אבל דאבור חיכה עד הדקה ה-88 כדי לקבוע 0:2 וקבע את תוצאת הסיום בתוספת הזמן. קפילוטו ישב 90 דקות על הספסל של האורחים.

* טל בן חיים הצטיין הערב בניצחונה של צ'רלטון 0:1 בחוץ על רדינג, במסגרת המחזור ה-17 בליגת המשנה באנגליה. צ'רלטון הפסידה רק פעמיים העונה, וניצחון החוץ הזה הקפיץ אותה למקום השמיני עם 27 נקודות, רק חמש פחות מדרבי קאונטי המוליכה. בן חיים מנע שני שערים עם תיקולים מתוזמנים היטב, וזכה למחמאות על שיתוף הפעולה שלו במרכז ההגנה עם אנדרו ביקיי. הבלגי-אנגולי איגור וטוקל הכריע את המשחק עם שערו השמיני העונה בדקה ה-39.

* בן שהר פתח בהרכב וילם II והוחלף בהפסקה, בהפסד 3:2 לדן האח מהתחתית. שהר הוחלף כשקבוצתו פיגרה 2:0, וילם חזרה, אך נכנעה לפנדל בדקה ה-73.

* קרקירה, ללא עשהאל בן שבת, הפסידה 2:1 בבית לפנאיתוליקוס במחזור התשיעי בליגה היוונית.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
ממשיך להפציץ בשוויץ. דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully