וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו דל פיירו בן 40: "רציתי להוכיח שגם הקטן ביותר יכול להפוך לגדול ביותר"

באיטליה חוגגים יום הולדת 40 לאגדה של יובנטוס, שמבלה בינתיים בליגה ההודית, והוא מתפייט: "אני נזכר בכל דבר שקשור ביובנטוס בחיוך, תודה לכולם על כך שלעולם לא נתתם לי להרגיש בודד"

אלסנדרו דל פיירו שחקן יובנטוס. Valerio Pennicino, GettyImages
הנסיך מחליף קידומת. אלסנדרו דל פיירו/GettyImages, Valerio Pennicino

קצת קשה להאמין, אבל אלסנדרו דל פיירו חוגג היום (ראשון) את יום הולדתו ה-40. הנסיך של הכדורגל האיטלקי עזב את אירופה לפני שנתיים לטובת סידני FC האוסטרלית והקיץ נדד על לדלהי דינאמוס ההודית, אחרי שב-19 שנותיו האגדתיות ביובנטוס הוא קטף 8 אליפויות וזכייה אחת בליגת האלופות (1996), אליה צירף כמובן גם את הזכייה במונדיאל ב-2006 עם נבחרת איטליה, במדיה כבש 27 שערים ב-91 הופעות.

GettyImages, J. Vespa

לתקשורת האיטלקית סיפר דל פיירו לכבוד המאורע: "בתור ילד נמוך, רציתי להוכיח שגם הקטן ביותר יכול להפוך לגדול ביותר. זו מחשבה שעדיין יש לי". על תקופתו ביובה אמר: "אני נזכר בכל דבר שקשור ביובנטוס בחיוך. כל דבר אחר יהיה חסר כבוד כלפיי וכלפי כל מי שהיה שותף לכך. יש עוד כמה כדורגלנים עם סיפור דומה לשלי במועדון, וצריך לציין אותם. אני גאה להיות אחד מהם".

לכבוד ציון הדרך פירסם דל פיירו הודעה בת 40 מילים בעמוד הפייסבוק שלו, בה נכתב: "מספר? גבול? חיים שלמים חלפו, וחיים נוספים מחכים: אני מוכן. להיות. לגדול, להפוך. בן לאב, כדורגל לאדם. הכי טוב שאני יכול להיות. תודה לכולם על כך שלעולם לא נתתם לי להרגיש בודד". דל פיירו אף פירסם את הסרטון הזה, שמציג את רגעי הציון שלו לאורך השנים, מהופעת הבכורה שלו בפאדובה ועד לליגה ההודית.

עוד באותו נושא

המנטור: נזכרים ברגעי השיא של מרצ'לו ליפי הפורש

לכתבה המלאה
אלסנדרו דל פיירו על גבי מדבקות לאורך השנים. טוויטר, צילום מסך
אלסנדרו דל פיירו על גבי מדבקות לאורך השנים/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully