וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אחמד עאבד עלול להחמיץ את משחק העונה

החלוץ סובל מקרע בשריר, ייעדר שבוע או שבועיים. איזי שרצקי לא רוצה הפחתת נקודות למכבי תל אביב: "אין לי עניין לזכות באליפות דרך החלטות בית הדין". בקבוצה יודעים: "אם ננצח את מכבי כבר לא נוכל להגיד שהמטרה היא רק צמרת"

one

בעירוני קרית שמונה כבר מתחילים להתרגל לפסגה: גם אתמול (שבת) הקבוצה המשיכה בריצה המרשימה שלה, עם ניצחון 1:3 על הפועל פתח תקוה, ולא רק שקרית שמונה עדיין ללא הפסד מתחילת העונה, היא גם מגיעה מהמקום הראשון למשחק מול מכבי תל אביב במחזור הבא.

אחמד עאבד עבר בדיקה שבסיומה התברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר האחורי, פציעה שתאלץ אותו להיעדר בין שבוע לשבועיים, ועלולה לגרום לו להחמיץ את משחק העונה. מי שצפויים לחזור לאימונים הם וובה בראון ומינדאוגאס פאנקה. בקרית שמונה מעריכים שהשניים יהיו כשירים למפגש מול מכבי תל אביב, ואחד מהשניים או אפילו שניהם עשויים לפתוח בהרכב. גם משה אבוטבול שנעדר עוד מהעונה שעברה צפוי לחזור לאימונים.

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה (מימין) מול קובי מוסא שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
מקום ראשון, בלי הפסדים, נציגים בנבחרת. מה עוד? קהת/מגד גוזני

בקרית שמונה היו מלאים במחמאות למאמן ברק בכר, שלמרות העובדה שהמשחק שוחק במגרש קטן כמו אשדוד ובמשחק חוץ העז לעלות עם הרכב התקפי שהוכיח את עצמו, וגם אחרי פיגור הצליח להוביל לניצחון חשוב מאוד של הקבוצה. "זו עבודה של כולם, גם של השחקנים", אמר ברק בכר לאחר הניצחון, "יש לי את החלק שלי, ולכל אחד יש את החלק שלו. החבר'ה משחקים אחד בשביל השני. הם חברים טובים מעבר למגרש ולאימונים. זה נותן לנו את התנאים להתגבש ולשחק טוב. אנחנו רוצים לשמור על המקום הראשון, יהיה מעניין במשחק הבא מול מכבי תל אביב".

על הניצחון מול הפועל פתח תקוה אמר בכר: "נקלענו לפיגור די מוקדם וחזרנו. זו לא פעם ראשונה אלא פעם שלישית שזה קורה לנו וזה מראה על הרבה אופי. אנחנו שמחים במקום שאנחנו נמצאים בו, אין כמו להיות מקום ראשון, אבל יש עוד עונה ארוכה, כמה שזה נשמע קלישאתי. זה רק מחזור שמיני. כרגע אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים ורוצים לשמור על המקום הראשון".

כעת בקרית שמונה יחלו להתכונן למשחק מול האלופה שייערך לאחר פגרת הנבחרת, כשבקבוצה מאמינים בכוחה לנצח גם את מכבי תל אביב, מה שיעמיד אותה כמועמדת לאליפות. "עוד לא מדברים פה על אליפות", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "המשחק מול מכבי תל אביב הוא לא קרב על אליפות, אבל אם ננצח את מכבי כבר לא נוכל להתחבא ולהגיד שהמטרה שלנו היא רק צמרת".

בצד המקצועי בקבוצה ינסו להוריד את השחקנים אל הקרקע, כאשר בהנהלה סומכים על הצוות המקצועי והיועץ המנטלי איתן עזריה שיביאו את השחקנים מוכנים במאת האחוזים למפגש מול מכבי תל אביב.

בנוסף, בקרית שמונה היו מרוצים מאוד מזימונם של רועי קהת ועודד אלקיים לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחק מול בוסניה. "מגיע לשניהם להיות בנבחרת", אמר שחקן אחר בקבוצה, "הם מהישראלים היותר טובים שיש היום. זה לא במקרה שיש לנו שלושה מוזמנים לנבחרת. רק למכבי תל אביב יש יותר מוזמנים מאיתנו וזה מוכיח באיזה כושר אנחנו נמצאים".

עוד באותו נושא

ברק בכר: "רוצים לשמור על הפסגה, יהיה מעניין מול מכבי תל אביב"

לכתבה המלאה
קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה נוגח לרשת. מגד גוזני
אופטימיות, ויש סיבה. קרית שמונה/מגד גוזני

הבעלים איזי שרצקי התייחס אתמול במהלך המשחק לעונש הצפוי למכבי תל אביב בעקבות אירועי הדרבי ואמר: "אני לא רוצה שיורידו נקודות למכבי תל אביב או להפועל תל אביב. מדברים על זה שהדרבי יסתיים בתיקו מאופס בלי נקודות לקבוצות וזה עונש מספיק. לא הייתי רוצה שיורידו נקודות למכבי גם אם זה יעזור לי במאבק בצמרת, כי אין לי עניין לזכות באליפות דרך החלטות בית הדין. אם לזכות בתואר, אז רק על המגרש הירוק".

שרצקי הוסיף: "לפני המשחק נגד סכנין כשלא היה להם היכן לארח אותנו, אמרו לי במינהלת הליגה שאנחנו עומדים לקבל ניצחון טכני. אמרתי שאני לא מעוניין ובעצמי סייעתי לכך שהמשחק יתקיים בעכו. בסוף ניצחנו 1:4 על הדשא וזה היה הכי כיף. כך זה צריך להיות. כדורגל צריך להיות מוכרע במגרש ולא בוועדת המשמעת".

בינתיים ייהנו מחר השחקנים מיום חופש, כשעדיין לא ברור היכן ייתקיימו שאר האימונים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב לאור השזרוע בבמגרש בקרית שמונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה סובלים ממצוקה בנושא מגרש האימונים, זאת לאור השזרועים במעלות ובעכו. מחר ינסו בקבוצה לסגור מגרש ליתר האימונים השבוע כדי לא ליצור מצב בו הקבוצה נודדת כל יום למגרש אחר. האופצייה המובילה כעת היא המגרש בגלבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully