וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "רוצים לשמור על הפסגה, יהיה מעניין מול מכבי תל אביב"

8.11.2014 / 21:14

מאמן קרית שמונה שמח אחרי הניצחון על הפועל פתח תקוה וכבר מוכן למשחק הבא מול האלופה. עידן בר און: "במצבים הנייחים קרסנו. אני מאוכזב מההפסד אבל יש לנו קבוצה טובה"

one

עירוני קרית שמונה ממשיכה לנצח. הקבוצה של ברק בכר גברה הערב (שבת) 1:3 באשדוד על הפועל פתח תקוה ושמרה על פער של שתי נקודות בפסגה, רגע לפני שהיא פוגשת את מכבי תל אביב האלופה. קאסיו פרננדס ורוג'רס קולה הפכו פיגור מוקדם משער של שחר הירש במחצית הראשונה. אבו זייד כבש שער עצמי במחצית השנייה והקבוצה של ברק בכר ממשיכה להרשים ולהזכיר את הקבוצה שזכתה באליפות לפני שלוש עונות. הפועל פתח תקוה מנגד נמצאת בצרות ומסובכת עמוק בתחתית אחרי הפסד ליגה שלישי רצוף ושישי בשמונה מחזורים.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
במחזור הבא יש לו את מכבי תל אביב על הראש. ברק בכר/מגד גוזני

ברק בכר אמר לאחר הניצחון של קבוצתו: זו עבודה של כל השחקנים. לכולם יש חלק בהצלחה. כולם משחקים אחד בשביל השני, אנחנו מאוד נהנים פה וזו התוצאה. לא אגיד שלא חששתי מהמגרש הזה. זה ניצחון ראשון שלנו בליגה במגרש הזה והגיע הזמן שנעשה את זה. אנחנו רוצים לשמור על המקום הראשון, במשחק הבא יהיה מעניין מול מכבי תל אביב אצלנו בבית".

אופיר מזרחי אמר בסיום: "חזרנו טוב למשחק והקפדנו על הוראות המאמן. הסוד שלנו הוא שאנחנו מאוד מחוברים. אני בטוח שנבוא מוכנים למכבי תל אביב".

עידן בר און, מאמן המלאבסים ניסה להסביר את ההפסד: "הובלנו משער מהיר אבל קיבלנו גולים ממצבים נייחים. קרית שמונה קבוצה מצוינת. לצערי היינו חסרים את טוקורה. במצבים הנייחים קרסנו. אני מאוכזב מההפסד אבל יש לנו קבוצה טובה".

לירוי צעירי, קשר הרכש שבישל לשחר הירש בבכורה שלו בהרכב, אמר: "היינו צריכים לשמור על היתרון. איבדנו מהר מדי את ההובלה. בסך הכל היתה לי הופעה טובה אבל זה לא הספיק לנקודות. אנחנו קבוצה טובה אבל זה לא הספיק היום".

עדיין בפסגה

קרית שמונה גברה 1:3 על הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
שני בישולים ועוד משחק נהדר. מנגה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully