וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-קרית שמונה: בראון מחוץ לסגל, חיימוב בספק

הניסיונות להכשיר את הקשר לא צלחו, ומוליכת הטבלה תצטרך להסתדר בלעדיו במשחק החוץ מול הפועל פתח תקוה, שיתקיים באשדוד בגלל שזרוע (ש', 19:00, אין שידור). אמבה חוזר להרכב של המארחת

מחזור 8מחצית08/11/2014
הפועל פתח תקוה
    2:1
      עירוני קרית שמונה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
      אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

      טריוויה

      * שבע פעמים נפגשו שתי הקבוצות בליגת העל. קרית שמונה מובילה 1-3 בניצחונות ועוד 3 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * הפועל פתח תקוה אירחה את קרית שמונה שלוש פעמים ובאחת הפעמים האלה (לפני שש שנים, בנובמבר 2008), השיגה את הניצחון היחיד על החבר'ה מהצפון.

      * שני המשחקים הנוספים שנערכו בפתח תקוה נגמרו אחרת, עם תיקו וניצחון לקרית שמונה.

      * אלי חכמון שפט כל אחת משתי הקבוצות 16 פעמים. הפועל פתח תקוה הפסידה 10 פעמים, קרית שמונה ניצחה 8 פעמים (ולא הפסידה ב-5 משחקי החוץ איתו).

      * טברטקו קאלה מהפועל פתח תקוה צפוי לערוך את ההופעה ה-250 שלו בליגת העל.

      * לעומתו, שיר צדק מקרית שמונה נערך להופעת הליגה ה-100 שלו.

      נתונים: דריבליסט

      קאלה דרשלר שוער הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
      ציון דרך בליגת העל. קאלה/מגד גוזני

      מפתחות והכנות

      הפועל פתח תקוה:

      הפועל פתח תקווה תפגוש ביום שבת את המודל שלה - כך לפחות הבהיר היום מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און לשחקניו. בר און, תושב הצפון, למד הרבה כדורגל בקרית שמונה ונסע לא מעט לצפות באימוני הקבוצה בשנים האחרונות. "אנחנו צריכים ללמוד מהם על ה-ביחד", אמר בר און לשחקניו. "ללמוד על השקט שיש שם, על העובדה שאחד משחק בשביל השני ושכמעט אף פעם לא תשמעו שם לכלוכים שיוצאים לתקשורת".

      זה יהיה משחק ביתי של פתח תקוה, אבל שזרוע במושבה ישלח את הקבוצה לאצטדיון ה-י"א באשדוד, שם עשתה את ניצחונה הגדול העונה כשגברה על מ.ס. אשדוד 1:3. מייקל טוקורה שייצב את ההגנה במשחקים האחרונים, הורחק שלא בצדק על ידי אוראל גרינפלד במחזור הקודם וישאיר את חבריו להסתדר בלעדיו מול ההתקפה הנהדרת של ברק בכר. למזלו של בר און, צ'ימזי אמבה יחזור להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה. לבר און גם התלבטויות רבות באשר להרכב וגם לגבי המערך. למשל, האם לפתוח עם שלושה בלמים ועם איזה שחקנים לשחק בקישור.


      עירוני קרית שמונה:

      קשרה של עירוני קרית שמונה וובה בראון, לא כשיר למשחק נגד הפועל פתח תקוה מחר והוא יהיה מחוץ לסגל. בקבוצה ניסו להכשיר את הקשר האחורי, אך הוא לא הצליח להתאמן לאחרונה ולא יעמוד לרשותו של ברק בכר. בשל ההיעדרות של בראון, בכר יפתח עם אדריאן רוצ'ט או אחמד עאבד בהרכב, כשגם האפשרות שדין מימוני יפתח כקשר אחורי עומדת על הפרק. גם השוער גיא חיימוב בספק למשחק וייתכן שמהדי זועבי יפתח בין הקורות.

      לצד העניינים המקצועיים, בקריה התעסקו גם במתיחות בין המועדון לבית"ר ירושלים. כפי שפורסם אתמול, קרית שמונה צפויה להגיש תביעת בוררות נגד בית"ר בעקבות חוב מעסקת העברתו של דושאן מאטוביץ'. בקרית שמונה לא אהבו את תגובת בית"ר ואת הטענות נגד איזי שרצקי ("עסקת אלרואי כהן נעשתה שלא כדין"). בסביבת המועדון אמרו אמש: "בית"ר ביקשה עזרה עם הכסף של מאטוביץ', הורדנו להם, ועכשיו הם עוד מעזים לתקוף את איזי? אם טביב חושב שיש לו עניינים לא פתורים, איך הוא עשה בכלל אז עסקה איתנו?".

      הרכב משוער: מהדי זועבי, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, טובארנו פינאס, עאהד עזאם, אדריאן רוצ'ט, אופיר מזרחי,רועי קהת, דויד מנגה, רוג'רס קולה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי
      שחקן עירוני קרית שמונה, קאסיו פרננדס. קובי אליהו
      איש המפתח. קאסיו פרננדס/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      הפועל פתח תקוה: לירוי צעירי

      צעירי חתם השבוע, עבר בבקרה ויפתח בהרכב. בפתח תקוה חושבים שמצאו שחקן שיכול להתאים כמו גרב לכף רגל. לתת אגרסיביות וגם יצירתיות. צעירי רעב מאוד, ודאי לא בכושר שיא, אבל היו כבר מקרים ששחקנים הפתיעו במשחקם הראשון אחרי פגרה ארוכה שנכפתה עליהם.

      עירוני קרית שמונה: קאסיו פרננדס

      הבלם הברזילאי ייאלץ להתמודד עם הכדורים הארוכים לחלוצי פתח תקוה. משחק אחראי של פרננדס יקשה מאוד על המלאבסים את העבודה ויקל על קבוצתו לחזור למסלול הניצחונות.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: אשדוד
      קהל: 1500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully