וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גוטמן הוא המבוגר, אלו הרגעים שהוא צריך לדעת גם לחבק"

7.11.2014 / 8:30

מקורבי הקשר מנסים להנמיך את הלהבות: "גוטמן חייב להבין שהדברים נאמרו מתוך מצוקה". קרלוס מדוכדך: "הוא מרגיש שהפילו עליו הכול". לאחר האבוקות בדרבי: האוהדים לא יורשו להכניס אביזרי עידוד למשחק מול נתניה

ערן זהבי מדבר על התקרית עם אוהד הפועל תל אביב/צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: קשת סידי

הסערה סביב דבריו של ערן זהבי מסרבת להירגע. בסביבתו של זהבי סיפרו אמש כי הוא הופתע וגם התאכזב מתגובתו של מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן לדברים שהוא אמר במסיבת העיתונאים אחר הצהריים. כזכור, זהבי אמר במסיבת העיתונאים כי "אלי גוטמן וההתאחדות לא הגנו עליי", מה שגרר תגובה נזעמת של המאמן הלאומי, שהודה כי "זהבי שגה וימים יגידו אם נצליח לשים זאת מאחורינו".

"אלי גוטמן היה צריך להבין שהדברים של ערן באו ממקום של מצוקה. ממקום של מישהו שנפגע מאוד השבוע וחיפש בסך הכול סוג של אהבה גם ממנו", אמר מקורב לשחקן.

"בסופו של דבר, אלי הוא המבוגר ביניהם. אולי אפילו צריך לומר שהוא אמור להיות האבא שצריך ברגעים האלה גם לדעת לחבק. הרי ערן בסך הכל רצה לקבל חום וגיבוי מהאיש שהולך איתו כבר המון שנים יחד. הוא לא בא מוכן מראש להגיד את הדברים ולא תכנן אותם לפני מסיבת העיתונאים. הוא נשאל שאלה ובסך הכל ענה עליה ביושר, כי הוא מאוד רצה לשמוע את אלי מחזק אותו גם בארבע עיניים וגם בתקשורת. אלי גוטמן היה צריך לחשוב מאיפה הדברים באו ולזכור שערן הותקף במגרש הכדורגל וגם הורחק בסוף בכרטיס אדום".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים על אירועי הדרבי. ברני ארדוב
"הדברים נאמרו מתוך מצוקה". זהבי/ברני ארדוב

סוכנו של זהבי, רונן קצב, פרסם אמש סטטוס בפייסבוק ובו הביע בעצמו תמיהה על המשפט של גוטמן.

יחד עם זאת, קיימים גם גורמים שמתכוונים לנסות להרגיע ולהחזיר את מערכת היחסים בין זהבי לגוטמן למצב תקין. "אחרי הכל, הם מכירים המון שנים ולטובת הנבחרת צריך לחסל את הפרשה", אמרו בסביבתו של זהבי. "הנבחרת צריכה את ערן ואחרי שהכל יירגע גם ערן יזכור כמה הוא רוצה בהצלחת הנבחרת וכמה הוא אוהב אותה. אם אנשים לא 'יחממו' עוד יותר את הדברים, הכל יהיה בסדר. אם אלי לא יפתיע ואם הוא יזמן את ערן לסגל מול בוסניה, הכל ייפתר ביניהם בשיחה קצרה".

זהבי לא ישחק ביום ראשון, אבל מי שכן יעלה בהרכב מכבי תל אביב הוא קרלוס גרסיה שלמחרת יגיע לוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל ועשוי להיות מורחק לתקופה ממושכת בעקבות צילומי הערוץ הראשון, בהם הוא נראה מסמן כביכול לאוהדים לרדת לכר הדשא ולפוצץ את המשחק.

גרסיה צפוי להיפגש ביומיים הקרובים עם היועץ המשפטי של מכבי תל אביב עו"ד מורן מאירי על מנת לעבוד יחד על קו ההגנה של הבלם. "קרלוס נראה ביומיים האחרונים קצת מדוכדך", העיד גורם במכבי תל אביב. "הוא מרגיש שהפילו את כל הדרבי הנורא הזה עליו. צריך לזכור שהוא שחקן זר כאן והגעה לוועדת המשמעת של ההתאחדות איננה נעימה לו".

עוד באותו נושא

אלי גוטמן: "זהבי שגה, ימים יגידו אם נצליח להשאיר זאת מאחור"

לכתבה המלאה
רועי ריינשרייבר שופט כדורגל (אמצע) עם שרן ייני שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, ערן זהבי. ברני ארדוב
מדוכדך. קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

קשר הקבוצה גל אלברמן הביע אתמול את דעתו על כל האירועים שהיו: "חד משמעית לא הייתה צריכה להיות הרחקה וחד משמעית צריך להיות משחק חוזר", אמר אלברמן. "זה אבסורד שערן לא ישחק ביום ראשון. האוהד של הפועל השיג את מה שהוא רצה וניתנה לו מתנה. לערן יש אופי משלו. הוא חגג את שעריו עם ה'פיו פיו' מזמן. מי שמנסה לקשר את החגיגה שלו לזה שהוא הותקף, טועה בגדול". על חברו קרלוס גרסיה אמר אלברמן: "יש ערפל גדול לגבי מה שסימן קרלוס ולמי הוא סימן. קשה לי מאוד להחליט. אני מקווה שמי שצריך להחליט לגביו, ייקח את ההחלטה הנכונה".

אלברמן סיפר על הדקות שהיה עם חבריו על הדשא בטרם חודש המשחק. "כל מה שקרה על הדשא אחרי ההרחקה של ערן היה מאוד מהיר. לא ידענו מה יהיו ההשלכות של ירידה מהדשא. האינסטינקט היה לרדת מהדשא. כולנו רצינו לרדת מהדשא באותו רגע".

ביום ראשון תארח מכבי תל אביב את מכבי נתניה ולצד כל ההתעסקות בזהבי, פאקו אייסטרן כל הזמן מדבר עם השחקנים על הצורך בהתנתקות מהדברים, אחרת יהיה קיים חשש מאיבוד נקודות. "יש לנו עוד זמן להתכונן למשחק מול מכבי נתניה ואני מאמין שנגיע אליו מוכנים", אמר אלברמן.

בעקבות אירועי הדרבי וביניהם, פתיחת אבוקות ורימוני עשן בשער 11 עוד לפני המשחק, החליטה משטרת תל אביב שבמשחק ביום ראשון מול מכבי נתניה, לא יורשו האוהדים להכניס שום אביזר עידוד. הקבוצה ואוהדיה מנסים לשנות את רוע הגזרה ומבקשים לאשר לפחות תופים ודגלים, אך בשלב זה המשטרה, גם כסוג של עונש, לא מוכנה לעתר לבקשתם.

אוהדי מכבי תל אביב הפגינו תמיכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully