וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאודוסיץ' סיפק עוד הצגה, צסק"א נותרה מושלמת בראש בית ב'

הרוסים התבססו בראש הבית של מכבי תל אביב עם מאזן 0:4, אחרי 85:95 על מלאגה, הגארד הנהדר צלף 27 נק'. אלבה ברלין רשמה ניצחון בכורה עם 66:89 גדול על לימוז'. פאו מחצה את מילאנו 63:90

מילוש תאודוסיץ' צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
תפר למלאגה הפסד ראשון העונה. תאודוסיץ'/מגד גוזני

המחזור הרביעי ביורוליג, שנפתח השבוע כבר ביום רביעי, יינעל היום (שישי) עם שישה משחקים מסקרנים מאוד. בבית ב' בו משחקת מכבי תל אביב, ניצחה צסק"א מוסקבה את מלאגה 85:95 בזכות הצגה של מילוש תאודוסיץ' שקלע 27 נקודות. הרוסים נותרו מושלמים בראש הבית ואילו הספרדים ספגו הפסד ראשון העונה במפעל. אלבה ברלין רשמה ניצחון ראשון העונה ביורוליג כשהשפילה את לימוז' 66:89. בבית ג', אירחה פנאתינייקוס את מילאנו ומחצה אותה 63:90. בבית ד', התקיימו שלושת משחקי המחזור. אולימפיאקוס ניצחה בבלגרד את הכוכב האדום 57:62 ועלתה למאזן 0:4. ולנסיה אירחה את לבוראל קוצ'ה וניצחה אותה 69:79 וגלאטסראיי הביסה את נפטונאס 68:94.

פורוורד צסק"א מוסקבה סוני ווימס. GettyImages
צסק"א מושלמת בראש בית ב'. סוני ווימס מטביע לסל מלאגה/GettyImages

צסק"א מוסקבה - מלאגה 85:95

אחרי המפגש בין שתי הקבוצות הבלתי מנוצחות היחידות בבית ב' נותרה רק אחת מושלמת, וזו צסק"א מוסקבה. האימפריה השלימה ניצחון שביעי בשמונת מפגשיה האחרונים נגד הספרדים ומחזיקה במאזן של 4:16 מולה בכל הזמנים. הקבוצה של דימיטריס איטודיס קיבלה יום מצוין של מילוש תאודוסיץ', שסיים עם 27 נקודות (6 מ-8 לשתיים, 5 מ-6 לשלוש), ונמצא כרגע בראש טבלת קלעי השלוש העונה עם 15 שלשות.

צסק"א שלטה למן הפתיחה, הכתיבה קצב מהיר וקיבלה מחצית ראשונה מצוינת ממילוש תאודוסיץ' שקלע בשני הרבעים הראשונים 12 נקודות, וכן מויטלי פרידזון וסוני ווימס שהוסיפו 10 נקודות כל אחד. הרוסים מסרו 15 אסיסטים עד המחצית, ואחרי שהוליכו 21:29 ברבע הראשון הגדילו את יתרונם והובילו 39:52 בהפסקה. ברבע השלישי מלאגה נשארה קרובה בזכות יכולת טובה של ג'ייסון גריינג'ר ומידאוגאס קוזמינסקאס, ופיגרה בסיומו 72:66. אבל הרוסים לא נלחצו, תאודוסיץ' המשיך ברבע הרביעי את היכולת הטובה, שלשה שלו קבע 71:78, ולמרות שהסתבך בעבירה רביעית, קבוצתו ידעה לשמור על היתרון עד לסיום בו ניצחה 85:95. ויטלי פרידזון וסוני ווימס סייעו לתאודוסיץ' עם 16 נקודות כל אחד. ג'ייסון גריינג'ר ומידאוגאס קוזמינסקאס הובילו את מלאגה עם 20 נקודות כל אחד.

אלבה ברלין - לימוז' 66:89

אחרי שהובסה במחזור שעבר בבית מול מכבי תל אביב, הקבוצה הגרמנית סוף סוף רשמה ניצחון ראשון העונה ביורוליג, ועוד איזה ניצחון. לימוז' האומללה ספגה השפלה בברלין ורשמה את הפסדה השלישי העונה. הגרמנים פתחו מצוין, סגרו היטב את הסל והובילו 12:21 בתום הרבע הראשון. לימוז' התקשתה להיכנס למשחק, ג'אמל מקלין הוציא לפועל עבור אלבה עם 11 נקודות בשני הרבעים הראשונים והמארחת הוליכה 27:50 במחצית. ברבע השלישי אלבה הגדילה את היתרון והפכה את הרבע הרביעי לעשר דקות מהנות במיוחד עבור 7,800 הצופים ב-O2 ארנה. נילס גיפיי וג'מאל מקלין הוליכו את אלבה עם 18 נקודות כל אחד, ג'מאר סמית' בלט בלימוז' עם 17 נקודות.

דניאל האקט שחקן ארמני מילאנו. GettyImages
לא מצא את הסל. האקט/GettyImages

פנאתינייקוס - מילאנו 63:90

בבית המוות הלוהט כל משחק הוא קריטי, ובטח שכך כשמדובר במפגש בין האימפריה היוונית לבין אלופת איטליה. אבל אם לפני המשחק ציפינו לקרב צמוד, הרי שבפועל היוונים הפכו את המפגש לטיול בפארק. מילאנו התקשתה מול האגרסיבות של המארחים וקלעה רק 13 נקודות ברבע הראשון לעומת 23 של פאו, שהוליכה 30:44 בהפסקה. ברבע השלישי פאו סגרה את הסיפור עם 13:27 והשלימה ניצחון 63:90 כשהיא מנחילה למילאנו הפסד שלישי בארבעה משחקים. אסטבן בטיסטה הוביל את פאו עם 15 נקודות, איי.ג'יי סלוטר וניקוס פאפאס הוסיפו 11 כל אחד. אקס הפועל ירושלים סמארדו סמואלס הוביל את מילאנו עם 18, דניאל האקט היה חלש עם 9 ב-2 מ-10 מהשדה.

ואסיליס ספאנוליס אולימפיאקוס. GettyImages
שמר על מאזן מושלם. ספאנוליס/GettyImages

הכוכב האדום - אולימפיאקוס 62:57

הקבוצה היוונית לא עוצרת, ואחרי שפתחה את עונת היורוליג עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, היא רשמה את ניצחונה הרביעי ושמרה על מאזן נקי מהפסדים. כמו במשחקים הקודמים, גם הפעם אולימפיאקוס נאלצה להזיע בדרך להשגת המטרה. הכוכב האדום בלגרד היא אחת מהביתיות באירופה וניצחה בשני משחקיה הביתיים עד כה, אולם לא הצליחה להפתיע את האימפריה היוונית. שתי הקבוצות קלעו באחוזים נצמוכים, ובמחצית האורחים הוליכו 26:37. ברבע השלישי הפער נשמר ולמרות רבע רביעי טוב של הסרבים, בו קלעו 21 נקודות, הצליחו היוונים לשמור על יתרונם ולנצח. ואסיליס ספאנוליס הוליך את פיראוס עם 14 נקודות, בריאנט דאנסטון הוסיף 11. בובאן מריינוביץ' הוליך את המפסידים עם 13.

ולנסיה - לבוראל קוצ'ה 69:79

הדרבי הספרדי המסקרן הסתיים בניצחון בכורה למארחת במפעל אחרי שלושה הפסדים רצופים. הבאסקית, מנגד, מחזיקים עתה במאזן 2:2. הפתיחה הייתה דווקא של לבוראל קוצ'ה שעלתה ל-15:22 ברבע הראשון, אבל אז הבאסקים קלעו רק 14 ברבע השני וספגו 27 ברבע השלישי וראו את המארחת בורחת. ברבע האחרון ולנסיה הצליחה לשמור על היתרון ולנצח בזכות יכולת טובה של לוק הראנגודי שקלע 23 נקודות. טורניק שנגרליה הוליך את המפסידים עם 20.

גלאטסראיי - נפטונאס 68:94

הקבוצה הטורקית לא ממש מרשימה ביורוליג עד כה העונה, אבל מול נפטונאס הליטאית היא נראתה נהדר בדרך לניצחונה השני במפעל. הליטאים ספגו את הפסדם השלישי העונה ביורוליג. במחצית הראשונה הטורקים ביססו את יתרונם עם 32:46 בהפסקה. ברבע השלישי גלא ברחה ב\כות 12:31 והפכה את הרבע הרביעי לפרוטוקול בלבד. סינן גולר קלע 18 לגלא, קרלוס ארויו ניווט היטב עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מינדאוגס גירדיונאס ודוידאס גאיליוס קלעו 10 כל אחד לנפטונאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully