וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הבאזר: קליבלנד רשמה הפסד שלישי העונה, 102:100 ביוטה

גורדון הייוורד הגביר את הלחץ על בלאט עם סל ניצחון ממש על הבאזר, גם קאמבק אדיר של לברון עם 6 נקודות ב-10 שניות לא הציל את הקאבס המאכזבים

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
מתחיל להיות מודאג. לברון/AP

מאזן: 3:1

המשחק הבא: בחוץ מול דנבר, בין שישי לשבת

מדד הטריו: קיירי אירווינג 34 נקודות, לברון ג'יימס 31 נקודות ו-4 אסיסטים, קווין לאב 14 נקודות (2 מ-10 מהשדה) ו-8 ריבאונדים.

קליבלנד רשמה הבוקר (חמישי) הפסד נוסף, השלישי שלה בארבעת משחקיה הראשונים שלה העונה, כשנוצחה 102:100 ביוטה על ידי הג'אז המקומיים. על אף שמדובר בתחילת העונה ובבניית קבוצה חדשה, ועל אף שלברון ג'יימס אמר שוב ושוב שתידרש סבלנות עד שהקבוצה תתחבר, אין ספק שההפסד הנוכחי, מול הג'אז שלא נחשבים לאריות הליגה (מאזן 3:1 עד הלילה), רק מגביר את הלחץ על מאמן הקאבס דייויד בלאט, שקבוצתו גדושת הכוכבים מתקשה עד עתה לעמוד בציפיות.

צפו בסל הניצחון

צפו בתקציר המשחק בו הקאבס נכנעו לג'אז

דיוויד בלאט, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
סטטיסטיקה עגומה לקבוצתו. בלאט/AP

גם הפעם קליבלנד פתחה את המשחק בצורה רעה, ופיגרה החל מהרגע הראשון של המשחק. את המחצית הראשונה הקבוצה של בלאט סיימה בפיגור 11 נקודות, כשהסטטיסטיקה מראה 2 אסיסטים בלבד לכל שחקני קליבלנד ביחד. את המחצית השנייה קליבלנד פתחה עם אנרגיות הגנתיות אחרות, וברבע האחרון כבר הצליחה לעלות ליתרון 5:30 דקות לסיום, אבל שוב איבדה אותו, ויוטה עלתה ל-90:96 כשנותרו 1:30 דקה לסיום.

ברגע הזה לברון ג'יימס התעורר, ועם שתי פעולות מצוינות קלע 6 נקודות תוך 10 שניות (כולל שלשה אחת נפלאה) כדי לקבוע 100:100 כשנותרו 3.4 שניות, אבל אז גורדון הייוורד מיוטה קיבל את הכדור האחרון וקבר ג'אמפר נהדר על הבאזר שקבע 100:102 לג'אז, שחגגו ניצחון מרשים.

הסטטיסטקה המדאיגה מבחינת דיוויד בלאט היא לא רק הפיגור בריבאונד של קליבלנד (41:30), אלא בעיקר העובדה שקבוצתו סיימה את המשחק עם 6 אסיסטים בלבד (מתוך 30 סלי שדה), בהשוואה ליוטה למשל, שסיימה עם 26 אסיסטים מתוך 39 סלי שדה (ב-51 אחוז מהשדה).

עוד באותו נושא

"ההתקפה של בלאט אמורה להתבסס על יצירתיות. איפה היא?"

לכתבה המלאה
גורדון הייוורד, יוטה ג'אז, חוגג ניצחון. AP
סל ניצחון אדיר. הייוורד/AP

קיירי אירווינג, אחרי המשחק המאכזב מול פורטלנד, קלע הפעם 34 נקודות ב-12 מ-23 מהשדה, אבל ייצג את המצב של הקאבס, כשהפוינט גארד הוא השחקן שלוקח הכי הרבה זריקות ומסיים את המשחק ללא אסיסטים. קווין לאב התקשה הפעם עם 14 נקודות ב-2 מ-10 מהשדה ו-8 ריבאונדים, לברון ג'יימס לקח פיקוד במחצית השנייה וסיים עם 31 נקודות (12 מ-12 מהעונשין, 3 מ-5 מהשלוש), אבל חוץ מהם אף אחד לא בלט. אנדרסון ורז'או קלע 8 וקלט 9 כדורים חוזרים, בערב שבו בלאט שיתף רק שמונה שחקנים (אירווינג עם 45 דקות, לברון עם 42).

בצד השני, גורדון הייוורד קלע 21 נקודות לג'אז וחילק 7 אסיסטים (כאמור, יותר מכל שחקני קליבלנד ביחד), דריק פייבורס הוסיף 21 משלו ו-10 ריבאונדים, אלק ברקס קלע 11. ג'ו אינגלס שיחק 13 דקות וסיים ללא נקודות.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול ג'ו אינגלס, יוטה ג'אז. AP
בלאט הפסיד לחניכו לשעבר. אינגלס מול לברון/AP
שחקני יוטה חוגגים ניצחון על קליבלנד. Gene Sweeney Jr., GettyImages
שחקני יוטה חוגגים ניצחון על קליבלנד/GettyImages, Gene Sweeney Jr.
טרבור בוקר, יוטה ג'אז, מטביע על טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
טרבור בוקר, יוטה ג'אז, מטביע על טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully