וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קרלוס גרסיה מסמן לאוהדי מכבי תל אביב לפרוץ לדשא?

5.11.2014 / 20:57

מהדורת "מבט" פרסמה סרטון בו לכאורה נראה הבלם הספרדי קורא לאוהדים הצהובים לרדת לכר הדשא בתוך סערת הדרבי. בשל אותו סרטון, הועמד גרסיה לדין על התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות

ברני ארדוב

צפו בסרטון באדיבות ערוץ 1

במכבי תל אביב לא ממש התייחסו ב-48 השעות האחרונות לטענה שקרלוס גרסיה ושורה אובארוב סימנו לאוהדי הקבוצה לרדת אל הדשא במטרה לפוצץ את הדרבי האחרון, אולם אחרי התמונות שהתפרסמו הערב (רביעי) במהדורת "מבט", ספק אם יוכלו להמשיך ולשתוק. בסרטון נראה הבלם הספרדי פונה, לכאורה, אל הקהל הצהוב בשער 11 במטרה להתסיסו, ויש לציין כי על פי התמונות הנ"ל, בחר מוקדם יותר היום תובע ההתאחדות ניר רשף להעמיד את גרסיה לדין על התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. אובארוב, אגב, לא יועמד לדין על המקרה.

בכתב האישום שהוגש מוקדם יותר היום נגד גרסיה נכתב: "המאשימה תטען כי מעשיו של הנאשם המפורטים לעיל החמירו את המצב ששרר במגרש וגמרו להתססה מיותרת אשר היה בה כדי להביא לסיכון הקהל הרב והשחקנים ששהו בתחומי האצטדיון ובכך עבר עבירה של התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות".

במכבי תל אביב העידו אתמול כי לא נמצאו בצילומי האבטחה עדויות להתנהגות של אובארוב. למרות זאת, זימן אתמול המנכ"ל מרטין ביין את שוער העבר לפגישה בה הוא ביקש ממנו הסברים לגל השמועות. אובארוב הכחיש את המיוחס לו, אף שלעיתונאים אמר אחרת אחרי המשחק. דבריו של מאמן השוערים הספיקו לביין שהחליט לרדת מהעניין, כמו במקרה של קרלוס גרסיה שטען בפני ג'ורדי קרויף שהסימון שלו היה שהקבוצה עצמה יורדת מכר הדשא ולא בקשה מהאוהדים לפרוץ למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully