וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "הדיל הבא עם שחר חייב לכלול גם את ברקוביץ'"

מתעצמים הכעסים בקבוצה על התבטאויות המנהל המקצועי, גורם: "הוא כנראה רוצה לחזור להיות המאמי הלאומי". סיימון כץ: "דבריו של ברקוביץ' הם פופוליסטיים". המגעים עם גלבוט וקאהן נמשכים בקצב משביע רצון

קובי אליהו

יותר מיממה חלפה מאז פיצוץ הדרבי, והרוחות בהפועל תל אביב רחוקות מלהירגע. אם יש משהו שממשיך להרתיח את האדומים הוא קו ההסברה של מכבי תל אביב והרמזים שיוצאים מהמועדון הצהוב על כך שערן זהבי ומיטש גולדהאר עשויים לעזוב את הכדורגל הישראלי. "אצלנו אף אחד לא מתרץ את ההתנהגות של האוהד ואנחנו עושים הכול כדי להרגיע את הרוחות ואת המתיחות בין מחנות האוהדים", אמר גורם בכיר בקבוצה. "במכבי עושים בדיוק ההיפך. מפזרים איומים, מאשימים רק את הקהל של הפועל ומצדיקים את ההתנהגות שלהם כאילו לערן זהבי, לשורה אובארוב ולעוד כמה אנשים שם במערכת לא הייתה יד בחימום האווירה. מספיק עם ההיתממות הזו.

"ההבדל היחיד בינינו לבין מכבי הוא ששם האוהדים נגררו אחרי המעשים של השחקנים והצוות בקבוצה שהלהיטו את הרוחות ואצלנו אוהד אחד עשה דברים על דעתו האישית. לזהבי יש חלק לא מבוטל במה שקרה ושיפסיק להאשים רק את הקהל של הפועל כאילו הוא שה תמים. גם שמעון גרשון סבל מלא מעט קללות מהקהל שלנו ואפילו פעם אחת הוא לא הגיב, לא הסית ולא חימם את האווירה".

איל ברקוביץ', מנהל מקצועי הפועל תל אביב. קובי אליהו
"מסיבת העיתונאים שלו הייתה בדיחה והביכה את כל המועדון". איל ברקוביץ'/קובי אליהו

יחד עם העצבים על זהבי, בהפועל תל אביב הולכים ומתעצמים גם הכעסים על המנהל המקצועי, איל ברקוביץ'. אתמול המנהל המקצועי ספג ביקורת קשה מכל הגורמים שקשורים לקבוצה ונראה כי הימים הקרובים יכריעו את עתידו במועדון. ארגוני האוהדים כבר קוראים לארגן מחאה כנגד המנהל המקצועי ואף גורמים בכירים במועדון התקשו אתמול לקבל את דבריו של ברקוביץ' שהמשיך בשלו וקרא להעניש את הקבוצה בחומרה גם במסיבת העיתונאים. "אם הפועל תקבל קנס כספי שלא תוכל לעמוד בו, אז הוא ישלם אותו?", אמר גורם בקבוצה.

"הוא פוליטיקאי וכנראה רוצה לחזור ולהיות המאמי הלאומי", המשיך אותו גורם. הוא לא מבין שהוא מייצג את הפועל ולא את עצמו. מסיבת העיתונאים שלו הייתה בדיחה והביכה את כל המועדון. הוא עושה נזק עצום לקבוצה בדברים שיוצאים לו מהפה והוא אפילו לא מבין את זה. איפה חיים רמון? במקום לחפש בכל דרך אפשרית לעזוב את הפועל הוא צריך דווקא בשעה הזו לבוא ולייצג את הקבוצה ולא לתת לברקוביץ' להעלות שוב מופע יחיד. הדיל הבא עם יעקב שחר חייב לכלול גם את ברקוביץ". מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "אנו לא מתייחסים לגורמים עלומי שם ואישיות".

גם חבר הדירקטוריון סיימון כץ התייחס לדבריו של ברקוביץ': "דעת בעלי המניות שונה לחלוטין מדעתו של ברקוביץ'. המשחק הופסק סופית לאחר פריצת אוהדי מכבי תל אביב בעידודו של אובארוב והם אשמים בפיצוץ הדרבי. אין למועדון עניין וכסף לקחת אחריות על מעשם של אחרים. דבריו של ברקוביץ' הם פופוליסטים, חסרי אחריות ועלולים להסב למועדון נזק רב".

עוד באותו נושא

אייסטרן: ”ישראל צריכה לפחד אם ערן זהבי יעזוב, לא אני”

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב באימון. קובי אליהו
"במקום לחפש בכל דרך אפשרית לעזוב את הפועל הוא צריך דווקא בשעה הזו לבוא ולייצג את הקבוצה ולא לתת לברקוביץ' לעלות שוב מופע יחיד". אימון הבוקר של הפועל תל אביב/קובי אליהו

גלבוט וקאהן קרובים לרכוש את הקבוצה

הטענות וההאשמות כנגד ברקוביץ' מגיעות מכל מקום במועדון האדום. ישנם אנשים בקבוצה שהחמירו עוד יותר אתמול עם המנהל המקצועי ואף טענו כי הוא יודע שהוא על זמן שאול במועדון ולכן הוא מרשה לעצמו להתבטא בצורה כזו. יתרה מכך, בהפועל תל אביב גורסים כי המשא ומתן עם ראסל גלבוט וסאני קאהן מתנהל בקצב משביע רצון, אך עדיין עומדת הדרישה וההמתנה שהמנהלת תאשר סופית שהקבוצה לא תשחק בשבתות. והיה ומהלך הרכישה יתבצע, השניים לא מעוניינים שברקוביץ' ימשיך בתפקידו. בהפועל תל אביב הסבירו אתמול כי המשא ומתן נכשל תחילה מכיוון שהלחצים על השניים היו עצומים. אתמול נערכה פגישה חשובה בין השניים לאנשי הפועל תל אביב שבה הועברו להם כל החומרים הסופיים שהם ביקשו מהמועדון. נכון לעכשיו בהפועל תל אביב ממתינים לתשובה של השניים.

גורם המקורב לעסקה חשף אמש כי השניים קיבלו איום מפורש שאם ירכשו את המועדון, יוצת בית הכנסת הקרוב לביתם במיאמי וזו אחת הסיבות העיקריות שהמשא ומתן נכשל. בהפועל תל אביב מקווים כרגע שהתמונות מהדרבי האחרון לא ישנו את דעתם של השניים שנמצאים על סף רכישת הקבוצה. עם זאת, בהפועל תל אביב רתמו מספר רבנים כדי שאלו ישכנעו את השניים להיכנס לעניינים כחלק מהתנאי שהקבוצה לא תשחק בשבת. על פי טענות גורמים במועדון, היחיד שמתנגד לאישור שלא לשחק בשבתות הוא הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, ובהפועל תל אביב גורסים כי הנשיא הירוק כנראה "מפחד מעוד תחרות" ולכן לא מוכן לאשר להפועל שלא לשחק בשבת. בכל אופן, בימים הקרובים תתבהר גם התמונה הזו כשבנושא הזה יצטרך להילקח בחשבון נושא החוב לבעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, נושא שעשוי לגרום גם הוא לגלבוט וקאהן לסגת מעסקת רכישת הקבוצה.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עדיין מחויך. אסי דומב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully