וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים חוששים מתקדים: קבוצות יבקשו ביטולי הרחקות

5.11.2014 / 9:10

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים תתכנס לדון בשאלה האם יש לבטל את האדום לזהבי. למרות ההבנה שמדובר בפעולה של הגנה עצמית, באיגוד חוששים שהמקרה יעודד קבוצות לדרוש ביטולי כרטיסים אדומים

one

החלטה מוסרית צודקת או תקדים מסוכן: זה מה שיעמוד לנגד עיניהם של חברי הוועדה המקצועית של איגוד השופטים כשיבואו לדון בשאלה האם יש לבטל את הכרטיס האדום לערן זהבי. אחר הצהריים תתכנס הוועדה בראשות דני קורן, כשגם יושב ראש איגוד השופטים, בן ציון סלמן יהיה נוכח. צוות השיפוט בראשותו של רועי ריינשרייבר אמור אף הוא להגיע לדיון כדי לעבור על האירועים ובהמשך אמורה הוועדה לדון בבקשת מכבי תל אביב לבטל את הכרטיס האדום.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כמעט בכל שבוע מובאות טענות להחלטות של שופטים. זהבי/ברני ארדוב

משיחות שנערכות באיגוד השופטים עולה כי קיימת הבנה שהשופט ריינשרייבר ציין בדוח שלו שזו הייתה פעולה של הגנה עצמית. אלא שהעניין שיכול להביא לכך שהוועדה לא תבטל את האדום נעוץ בעובדה שבאיגוד חוששים מתקדים שיכול להיות בהמשך מסוכן מאוד וייצור מצב שבו כמעט בכל שבוע תיעשה פנייה לוועדה לביטול כרטיס אדום עקב החלטה שיפוטית מוטעית של שופט.

באיגוד ציינו כי כמעט בכל שבוע, ובעיקר בליגות הנמוכות, קיים מקרה שבו מובאות טענות להחלטות של שופטים ולאחר ביטול כרטיס אדום, כמו במקרה של זהבי, עלול להיפתח הסכר. יחד עם זאת, בגלל חומרת המקרה וההד התקשורתי, לא ברור כיצד יפעלו באיגוד במקרה הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully