וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שלושער ליוסי שבחון, כפר סבא שוב במקום הראשון

הקשר הוותיק סיפק משחק מצוין וסידר לעירוני ניר רמת השרון 1:3 בחוץ על הפועל נצרת עילית. הירוקים ממשיכים להראות נהדר וניצחו 2:4 את מכבי יבנה. ראשון לציון הביסה 1:4 בחוץ את תל אביב רמלה

שחקן הפועל ניר רמת השרון, יוסי שבחון. קובי אליהו
שלושער גדול. שבחון/קובי אליהו

המחזור התשיעי בליגה הלאומית מגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. בראשון מביניהם, עירוני ניר רמת השרון גברה בחוץ 1:3 על הפועל נצרת עילית, כאשר יוסי שבחון כובש את כל שלושת השערים לזכות הקבוצה ממורשה. הפועל כפר סבא שבה למקום הראשון עם 2:4 על מכבי יבנה, הפועל ראשון לציון הביסה 1:4 בחוץ את בית"ר תל אביב רמלה.

הפועל נצרת עילית - עירוני ניר רמת השרון 3:1

ערב גדול של יוסי שבחון הסתיים עם שלושה שערים ושלוש נקודות. היורדת בורחת מעט מהתחתית לכיוון מרכז הטבלה, בעוד שהמארחת, שרשמה הפסד חמישי בשמונה משחקים, נותרת מתחת לקו האדום. שבחון העלה את רמת השרון ליתרון עם פנדל בדקה ה-26, אבל ג'ניה ברקמן איזן כעבור שבע דקות. השוויון נשמר עד לדקה ה-75, אז שבחון הכפיל את מאזנו ושלוש דקות לסיום הוא חתם את ההצגה הגדולה שלו.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ראשון לציון 4:1

ניצחון גדול ושלישי ברציפות לקבוצה מעיר היין. תל אביב רמלה לעומת זאת, כבר עם חמישה משחקים ללא ניצחון ושקועה עמוק בתחתית. עומרי שקל כבש צמד (32, 56) ואבי אבינו רק צימק (71) לפני שחברו מעוז סמיה הורחק (73) וראשון לציון ניצלה זאת כשאור גירו (77) ויוגב בן סימון (78) הפכו את העסק לתבוסה עם שני שערי בזק.

הפועל כפר סבא - מכבי יבנה 2:4

אחרי ההפסד לקרית גת, הירוקים חזרו לשחק מצוין וטיפסו שוב למקום הראשון. יבנה לעומת זאת, עם ניצחון בודד בשישה מחזורים. ריף מסיקה (44 בפנדל), טל בנש (49), ברנקו מיכאלוביץ' (90) ורן יצחק (91) כבשו, בעוד האורחת רק צימקה פעמיים עם צמד של המחליף תימור אביטן (75 ו-92). השוער המקומי אוהד כהן עוד הספיק לקבל אדום בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully