וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל זעם על סמולינג: "צהוב טיפשי". פלגריני: "רוצים להישאר אלופים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד כעס על ההרחקה של הבלם במהלך ההפסד בדרבי: "שחקן חייב להשתלט על עצמו". פלגריני אופטימי לגבי המשך העונה: "יש עוד 28 משחקים, גם בשנה שעברה היינו במצב הזה"

one

על אף רגעים קצרים של אופטימיות, העונה המאכזבת של מנצ'סטר יונייטד נמשכת. הערב (ראשון) אוהדי הקבוצה ספגו עוד מכה כואבת, כשיונייטד הפסידה בפעם הרביעית ברציפות בדרבי, הפעם 1:0 לסיטי משער של סרחיו אגוארו (63), העשירי שלו העונה. יונייטד עדיין במקום התשיעי, עם 13 נקודות בלבד, בעוד סיטי רחוקה 6 נקודות מהמוליכה צ'לסי.

זו הפעם הראשונה שסיטי מנצחת את יונייטד בארבעה משחקים ברציפות מאז 1969/70. השדים האדומים רשמו את פתיחת העונה החלשה ביותר שלהם מאז עונת 1986/7 רגע לפני מינויו של אלכס פרגוסון לתפקיד מנג'ר הקבוצה.

כריס סמולינג שחקן מנצ'סטר יונייטד (ימין) עם השופט מייקל אוליבר. GettyImages
הרגע ששינה את המשחק? סמולינג/GettyImages

בסיום המשחק לואי ואן חאל הביע תסכול וכעס על כריס סמולינג, שספג שני כרטיסים צהובים די מיותרים והורחק והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. סיטי השתלטה על המשחק, עד שכבשה והבטיחה את הניצחון.

"ברור שההרחקה השפיעה על המשחק. זה תמיד ככה. זה השפיע על היריב, אבל גם עלינו. למרות זאת, שיחקנו טוב בעשרה שחקנים בזכות כוח הרצון והמוטיבציה של הקבוצה. הגענו למצבים, אבל לסיטי יש שוער מצוין. היינו קרובים, אבל נהיה חייבים להשתפר.

"ההרחקה? שחקן חייב לשמור על קור רוח ולהשתלט על האגרסיות שלו. לא ראיתי את הכרטיס הצהוב, אבל כשחקן אתה יודע שכבר יש לך צהוב אחד, אז אתה חייב להיזהר ולהתנהל בצורה אחרת. הצהוב השני היה מאוד טיפשי.

"למרות התוצאה, היינו מאוד קרובים. ראיתם גם מול צ'לסי וגם מול סיטי, שתי הקבוצות הטובות בליגה, שההבדלים היו אפסיים. כשאנחנו רואים מה עשינו עם עשרה שחקנים מול 11, כמאמן אני יכול להיות גאה".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
מנואל פלגריני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
אופטימי. פלגריני/GettyImages

המאמן המנצח מנואל פלגריני, שעתידו במועדון הוטל בספק לאור האכזבות האחרונות בליגה ובאירופה, אמר: "ברור שזה היה קשה, זה דרבי, הם תמיד קשים לשתי הקבוצות. ליונייטד יש שחקנים מצוינים, שאם נותנים להם מרחב הם יכולים להכריע את המשחק. עבדנו קשה מאוד ועלינו ליתרון שהגיע לנו, אבל אולי אחרי זה לא המשכנו באותה צורה. הגיע לנו פנדל וחצי במחצית הראשונה, אבל המשכנו לשחק בביטחון שנכבוש".

על המשך העונה אמר פלגריני: "נותרו עוד 28 משחקים, זה עוד המון נקודות. אף אחד לא יכול לדעת מה יקרה. אמרתי כבר בשבוע שעבר - אנחנו באותו מצב בדיוק שבו היינו בשנה שעברה. אף אחד לא יודע איך זה ייגמר, אבל אנחנו נמשיך לנסות לשמור על התואר שלנו".

איזה חלוץ גדול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully