וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "כולם בדרבי מוכנים להילחם יותר מאשר במשחק רגיל"

2.11.2014 / 10:19

מאמן מכבי תל אביב התייחס למפגש היוקרתי מול היריבה העירונית (שני, 20:50, ערוץ 1): "הבדלים בין הרמות לא תמיד קובעים, תראו מה קרה אתמול לבארסה". ייני: "יש לנו ביטחון בסגנון שלנו"

צילום: אבי כהן עריכה: יאיר דניאלי

במכבי תל אביב ובהפועל תל אביב סופרים את הדקות לקראת הדרבי ביניהן מחר (שני), ומאמן הצהובים פאקו אייסטרן ערך הבוקר את מסיבת העיתונאים השבועית שלו בה התייחס למפגש מול היריבה העירונית. בשורות האלופה היו מרוצים מהעובדה שהאוהדים שהגיעו לאימון אתמול התרכזו בעידוד ונמנעו מקללות לעבר בן רייכרט ומהראן ראדי, וכן מהחלמתו של קרלוס גרסיה, שיהיה כשיר למשחק, אך עשוי בכל זאת לקבל מנוחה.

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. קובי אליהו
דרבי ראשון שלו. פאקו אייסטרן/קובי אליהו

פאקו אמר: "התאמנו השבוע עם 21 שחקנים, סגל מלא. אני כבר לא רגיל. זו הרגשה נהדרת, אם לומר את האמת. עוד לא החלטתי מי יהיו ה-11 שיעלו בהרכב לדרבי. אנחנו לא עושים שום הכנה מיוחדת, זה רק עוד משחק ואנחנו רוצים עוד שלוש נקודות. בדרבי, ההופעות האחרונות והמקום בטבלה לא חשובות. כולם מוכנים להילחם קצת יותר מאשר בכל משחק אחר ולפעמים הרמות של הקבוצות משתוות. אין אצלנו לחץ, השחקנים יודעים שהם רק צריכים לשמור על הרמה בה הם משחקים ואז התוצאות יגיעו".

המאמן הוסיף: "הבדלים בין הרמות לא תמיד קובעים. תראו מה קרה עם סלטה ויגו אתמול בנואו קאמפ. במשחק אחד הכול יכול לקרות. אני מאוד מרוצה מהשחקנים שלי ואמרתי להם את זה. אנחנו לא משנים את הסגנון לפי היריבות. אנחנו מאמינים שההגנה שלנו עובדת כמו שצריך ולכל מקום שוורמוט יילך, אנחנו מקווים שיהיה מישהו שיכסה אותו ואת השטחים בהם הוא נמצא".

על מצבה של מכבי חיפה: "הם עוברים תקופה קשה. הם קבוצה טובה וכרגע לא משיגים את התוצאות שהם רוצים. זה קורה".

על האפשרות שישמור על ההרכב שפתח בשני המשחקים הראשונים אמר פאקו: "המטרה שלי היא שהקבוצה תשחק באותה רמה בכל משחק ושגם אם נעשה 4-5 שינויים בהרכב בין משחק למשחק, הרמה לא תיפגע. זו המטרה שלי. אני מעדיף לנצח 2:5 מאשר 0:1, גם בשביל הקהל שנהנה מזה יותר. העמדות שהשחקנים משחקים בהם יכולות להשתנות בהתאם לצרכים".

עוד באותו נושא

קרלוס גרסיה ויובל שפונגין כשירים לדרבי

לכתבה המלאה
שרן ייני מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תחרות בריאה. ייני/ברני ארדוב

הקפטן שרן ייני הוסיף: "הדרבי הוא תמיד משחק מעניין ויש לו הרבה יוקרה. שתי הקבוצות באות לנצח ולעשות משחק טוב. אין כל כך חוקים למשחק כזה. אנחנו רוצים לשחק בסגנון שלנו ולהמשיך לפתח אותו. אנחנו רק בתחילת הדרך ובינתיים הסגנון מאוד עזר לנו. הפועל יבואו מאוד רעבים. אנחנו לוקחים הרבה סיכונים כקבוצה וזה מה שהופך אותנו לקבוצה התקפית. היו גולים שחטפנו שקרו בגלל משחק טוב של היריבה או בגלל טעויות. אנחנו מרגישים ביטחון בקבוצה שלנו".

ייני הוסיף: "העונה רק התחילה. היו שחקנים שקיבלו פחות דקות עד מחזור שישי או שביעי ואז הכי הרבה דקות בהמשך. יכול להיות שבהמשך העונה עדן בן בסט יהיה שחקן שלא ייצא מהמגרש. כולם מחזיקים ממנו מאוד. ברק יצחקי אפילו לא בסגל עדיין. אין ריבים והקבוצה שלנו מאוד בריאה, התחרות היא טובה וכולם מנסים להיאבק על המקום שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully