וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרלוס גרסיה ויובל שפונגין כשירים לדרבי

1.11.2014 / 21:51

הבלם והמגן חזרו לאימונים מלאים, אולם פאקו עשוי להמשיך עם דור פרץ בהרכב במקום הספרדי על מנת שלא לסכן אותו. שחקן בקבוצה: "אליפות תהיה מתוקה יותר אם מכבי חיפה תתמודד מולנו כמו שצריך"

one

מכבי תל אביב זכתה הערב (שבת), יומיים בלבד לפני הדרבי התל אביבי מול הפועל, לחדשות טובות. הבלם קרלוס גרסיה והמגן יובל שפונגין שבו להתאמן באופן מלא והם כשירים למשחק. יחד עם זה לא ברור עדיין אם גרסיה יחזור להרכב ביום שני, שכן הוא מחלים מפציעה בשריר הירך, שעלולה לשוב. לכן, לא מן הנמנע כי המאמן פאקו אייסטרן יעדיף בכל זאת להמשיך עם דור פרץ הצעיר כבלם לצד איתן טיבי ולא לסכן את גרסיה. גם דן איינבינדר, שמתאושש מפציעה ארוכה, קיים לראשונה אימון כמעט מלא.

פאקו מבין את חשיבות הדרבי וראה זאת גם על האוהדים, שהגיעו לאימון הערב, אולם הגישה שלו היא שאלו אותן שלוש נקודות שמקבלים בכל ניצחון. אחרי הניצחון על מ.ס. אשדוד ביום רביעי, אמר פאקו בעניין: "אני לא חושב שמקבלים על ניצחון שם עוד נקודה מעבר לשלוש". כמה עשרות אוהדים הגיעו כאמור לאימון והתרכזו רק בעידוד לקראת הדרבי. האוהדים לא השמיעו דברים שליליים כלפי מהראן ראדי או בן רייכרט ובמכבי תל אביב מאוד אהבו את הגישה הזו. האוהדים אמנם לא הורשו לרדת לדשא, אך בכל זאת ניתן להם, באופן יוצא דופן בקבוצה, לשבת ביציע הקטן המשקיף על המגרש ולצפות בחלק מהאימון.

בסיום האימון התבשרו השחקנים על ההפסד הנוסף של מכבי חיפה, אולם לא נראתה שמחה מכיוונם. אחד מהם הסביר: "ברור שאנחנו רוצים לזכות באליפות שלישית ברציפות, אבל היא תהיה הרבה יותר מתוקה אם מכבי חיפה תתמודד מולנו כמו שצריך. זה לא הכי כיף לקחת אליפות כשמכבי חיפה לא בתחרות".

שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה. קובי אליהו
יכול להיות שהוא ימשיך לקבל מנוחה. גרסיה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully