וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-הפועל רעננה: אלחמיד חוזר, צ'אם במקום קאנגווה

שתי הקבוצות רוצות להתאושש מההפסדים במחזור האחרון (שבת, 18:30). צ'קול ימשיך לקבל אשראי מקלינגר, אצל האורחת מזהירים: "בכל פעם שנזלזל או נקל ראש, נחטוף"

מחזור 7מחצית01/11/2014
מ.ס. אשדוד
    0
      הפועל רעננה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 5. אשדוד מעולם לא ניצחה את רעננה בליגה.

      * שלושה משחקים נגמרו בתיקו ועוד שניים בניצחון של רעננה, אחד מהם במגרש באשדוד (בעונה שעברה). המשחק השני שנערך באשדוד (ב-2009/10) נגמר בתיקו.

      * 77 שחקנים שונים כבשו נגד הפועל רעננה מאז שעלתה לליגת העל ב-2009/10, רק שניים מהם בסגל אשדוד (כבשו אחד כל אחד) ורק אחד מהם, ירו בלו, כשיר למשחק (השני הוא רועי בקל הפצוע).

      * בפעמיים האחרונות שאשדוד קיבלה חמישייה היא סיימה את המשחק שבא לאחר מכן בתיקו ביתי של 1:1. העניין הוא שאת שתי החמישיות האלה היא קיבלה בבית. בפעם האחרונה שהיא קיבלה חמישייה בחוץ, היא הפסידה את משחק הבית העוקב בתוצאה 2:1.

      * אשדוד מובילה את הליגה עם כרטיסים אדומים – 4.

      * ממוצע הצהובים שכל אחת משתי הקבוצות סופגת במשחקיה עומד על 2.5 בדיוק. האם יהיו כאן 5 צהובים? לאורן סימניאן הפתרונים.

      נתונים: דריבליסט

      שחקן מ.ס. אשדוד מיכאל סירושטיין. ברני ארדוב
      אשדוד מעולם לא ניצחה את רעננה בליגה. סירושטיין/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      מ.ס אשדוד:

      יש משחקים כאלה שיכולים לסמן עונה שלמה. מ.ס. אשדוד תפגוש בסך הכל את הפועל רעננה וכאן לא מדובר במשחק פיקנטי מול אחת הגדולות ובכל זאת, אם יש עדיין סיכוי לדבר על המקום בו הקבוצה רוצה להיות (פלייאוף עליון), צריך לקחת שלוש נקודות. שלושה משחקים רעים מאחור. מכבי תל אביב נתניה חמישייה, הפועל פתח תקווה הכאיבה באיצטדיון הי"א עם שלישייה ועוד קודם היה אמנם תיקו מכובד בחוץ מול בית"ר ירושלים, אבל כדורגל לא היה בו.

      אחרי שני הפסדים רצופים וארבעה משחקים ללא ניצחון, באשדוד מבינים שאם ברצונם לשחק העונה בפלייאוף העליון, גם חייבים לנצח במשחקים כמו זה מחר. למאמן ניר קלינגר יש לא מעט כאבי ראש. רועי בקל קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה, ואחרי המשחק מול מכבי תל אביב הודיע ירו בלו שיש לו כאבים והוא לא יכול לשחק. השמיכה מתחילה להתקצר, אבל יש הרבה תקוות שדויד סולארי ייקח את העניינים לרגליים ויתחיל להנהיג את הקבוצה.

      חאתם עבד אלחמיד יחזור מהרחקה וישוב לעמדת המגן הימני, רחמים צ'קול ימשיך לקבל אשראי בצד שמאל של ההגנה על חשבון ג'ואון אושאניווה ומוראד אבו ענזה ינסה להכניס את מה שהחטיא בשלומיאליות מול מכבי תל אביב ביום רביעי.

      הפועל רעננה:

      הפועל רעננה תנסה להתאושש מההפסד הביתי שספגה במחזור אמצע השבוע נגד הפועל עכו, כשתצא למשחק חוץ לא פשוט מול מ.ס.אשדוד. במועדון מייחסים את ההפסד האחרון נגד עכו לחוסר המוכנות המנטלית של השחקנים, שככל הנראה היו עדיין עסוקים בחגיגות ניצחונם הקודם נגד מכבי חיפה. "הפועל רעננה לא שווה ניצחון מול שום קבוצה אם השחקנים לא מגיעים מוכנים ומרוכזים במאה אחוז. בכל פעם שנזלזל או נקל ראש, נחטוף", אמרו בקבוצה. המאמן חיים סילבס צפוי לערוך שינוי אחד בלבד בהרכב, כאשר צ'אם ממאדו יחליף בחוד את אוואנס קאנגווה.

      sheen-shitof

      בדקו התאמה לטיפול

      פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

      בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
      פדרו סאס פטראצי שחקן הפועל רעננה (במרכז) מול דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      איש המפתח בקישור. פטראצי/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מ.ס אשדוד: אלכסנדר דוידוב

      אם מחפשים שחקן אחד שבכושרו הירוד פגע במשחקה של אשדוד, זה אלכסנדר דוידוב. בתחילת העונה, כשהרוב היה ורוד, הסרבי היה הקשר האולטימטיבי באגף הקבוצות הקטנות. עכשיו זה זמנו להתעורר ולנווט את הספינה חזרה לנמל מבטחים.


      הפועל רעננה: פדרו פטראצי סאס

      הקשר האיטלקי מגלה עד עתה יכולת סבירה בהחלט, אולם עדיין לא הטביע את חותמו בכל הקשור לבישולים או כיבושים. כהרגלה, תשחק רעננה בעיקר על התקפות מתפרצות ולפטראצי יהיה תפקיד מכריע במרכז המגרש, בכל הקשור להוצאת הקבוצה קדימה ולהעברת כובד המשקל במשחק לכיוון החלק ההתקפי של רעננה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אורן סימניאן
      אצטדיון: אשדוד
      קהל: 2000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully