וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 מתוק: ניו אינגלנד ובריידי מול דנבר ופייטון במוקד המחזור

1.11.2014 / 8:00

בפעם ה-16 ובתקווה שלא האחרונה, שני הקוורטרבקים הענקים ייפגשו. דאלאס מארחת את אריזונה, יוסטון מחכה לפילדלפיה, פיטסבורג מול בולטימור בסאנדיי נייט

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. Jim Rogash, GettyImages
5:10 לבריידי בינתיים, אבל פייטון ניצח אחרון/GettyImages, Jim Rogash

למעקב בטוויטר אחרי עידן ויניצקי

כל קבוצות ה-NFL שעדיין לא שם, עומדות להגיע השבוע לנקודת אמצע הדרך של עונת 2014. אלה שכבר הגיעו, יוצאות לחצי השני של העונה, כך שדברים מתחילים להיקבע. במוקד המחזור התשיעי נקבל את הקלאסיקו, בתקווה שלא בפעם האחרונה, כאשר טום בריידי וניו אינגלנד יארחו את פייטון מאנינג ודנבר. במרכז הסדרה הראשונה, דאלאס ואריזונה נפגשות למשחק גדול, יוסטון מארחת את פילדלפיה ומיאמי פוגשת את סן דייגו. הסאנדיי נייט המרתק יפגיש בין שתי היריבות הגדולות פיטסבורג ובולטימור ובמאנדיי נייט, אינדיאנפוליס בניו יורק אצל הג'איינטס.

שידורי השבוע:

ראשון, 20:00: יוסטון - פילדלפיה, FOX
ראשון, 20:00: דאלאס - אריזונה, METV
ראשון, 23:00: ניו אינגלנד - דנבר, FOX
ראשון, 23:00: סן פרנסיסקו - סנט לואיס, METV
ראשון, 23:25: סיאטל - אוקלנד, 5+ לייב ו-HD
שני, 3:30: פיטסבורג - בולטימור, 5+ לייב ו-HD
שלישי, 3:30: ניו יורק ג'איינטס - אינדיאנפוליס, FOX

אנדרו לאק שחקן אינדיאנפוליס קולטס. Michael Conroy, AP
עוד צ'אנס לראות אותו. לאק/AP, Michael Conroy

20:00:

דאלאס (2:6) - אריזונה (1:6)

הללויה, איזה משחק בטקסס. הבוקרים פישלו בגדול והפסידו דווקא בבית ועוד מול וושינגטון, בהארכה. ההפסד הזה קטע להם רצף של שישה ניצחונות וגרוע מכך, טוני רומו נפצע ולא ברור אם יוכל לשחק השבוע. הקרדינלס ממש לא עוצרים ועזרו לקאובויס בשבוע שעבר עם ניצחון דרמטי על פילדלפיה. אריזונה רוצה להשלים את הסוויפ שלה על קבוצות ה-NFC מזרח, לאחר שכבר גברה על הג'איינטס והרדסקינס. הדובדבן יהיה המפגש בין דמרקו מארי, אולי ה-MVP של הליגה עד כה, להגנת הריצה של אריזונה, שנמצאת במקום השלישי ב-NFL. רצף המשחקים של מארי עם 100 יארד ומעלה ייעצר על שמונה?

יוסטון (4:4) - פילדלפיה (2:5)

לא רחוק מג'רילנד, עדיין בטקסס, ייערך עוד מפגש מפתח. הטקסאנס סופסוף יצאו מהסלאמפ ועצרו רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון בטנסי. רגע לפני ששבוע החופש שלהם מגיע, הם חייבים לשמור על הבית כדי להשאיר לעצמם סיכוי כלשהו לתפוס את אינדיאנפוליס או לפחות את אחד מכרטיסי הווילד קארד. ג'יי ג'יי וואט, יחד עם ג'דייביון קלאוני שממשיך בקאמבק אחרי הפציעה, ינסו לבלום את ההתקפה המצוינת של צ'יפ קלי, בראשות ניק פולס. הגנת האיגלס תחפש את הדרך הנכונה להתמודד עם אריאן פוסטר, שנכנס לכושר פנטסטי בתקופה האחרונה.

קליבלנד (3:4) - טמפה ביי (6:1)

הבראונס ניצלו את המשחק מול אוקלנד בשבוע שעבר על מנת לשוב למסלול הניצחונות לאחר ההפסד המביך נגד ג'קסונוויל וכעת יקוו להשתמש במשחק הנוח השלישי ברציפות שלהם על מנת לשפר קצת את המאזן ב-AFC צפון הקשה, רגע לפני שהם נוסעים למשחק מבחן גדול בדרבי של אוהיו מול סינסינטי בליל חמישי. הבאקנירס ממשיכים להראות כמו אחת הקבוצות הגרועות בליגה וגם קאמבק בשניות הסיום לא הספיק להם, כשפאמבל שהלך לאיבוד הוביל להפסד ביתי אכזרי מול מינסוטה במחזור האחרון.

קנזס סיטי (3:4) - ניו יורק ג'טס (7:1)

כמעט עשור לא חוו בג'טס רצף הפסדים ארוך כל כך. מאז שהקבוצה ניצחה את אוקלנד במחזור הפתיחה, היא לא מפסיקה להתרסק והתבוסה הביתית בשבוע שעבר לבפאלו שברה את גב הגמל, רקס ריאן. ג'ינו סמית' יישאר על הספסל ומייקל ויק, שלא היה הרבה יותר טוב ממנו, יקבל את הצ'אנס לפתוח הפעם. לצערו של ויק, כבר במשחק הראשון הוא יראה מולו את הגנת המסירה הטובה בליגה (לג'טס יש את התקפת המסירה הכי גרועה ב-NFL ביארדים כרגע). הצ'יפס שומרים נהדר ומגיעים אחרי שני ניצחונות מרשימים אותם השיגו מאז שבו משבוע החופש. קנזס סיטי יודעת שבבית עם דנבר וסן דייגו אסור לה לפשל לרגע, בטח שלא מול הג'טס החלשים. ג'מאל צ'ארלס, שמוביל את התקפת הריצה השלישית בטיבה בליגה ביארדים למשחק, יפגוש את הגנת הריצה החמישית בטיבה, כך שמחכה לו אתגר מעניין.

עוד באותו נושא

ליל הקדושים: ניצחון גדול לניו אורלינס בקרוליינה

לכתבה המלאה
דמארקו מארי דאלאס קאובויס. AP
לדאלאס מצפה מבחן גדול. מארי/AP

סינסינטי (2:1:4) - ג'קסונוויל (7:1)

הבנגאלס, שבתחילת העונה נראו כמו הקבוצה הטובה בליגה וסבלו ממספר שבועות רעים במיוחד, חזרו לעצמם ביום ראשון שעבר עם ניצחון קריטי על בולטימור. הסוויפ העונתי שהם השלימו מול הרייבנס ייתן להם מקדמה בהמשך, אבל כרגע הם חייבים לעבור בשקט את המשחק הזה, שנראה קליל על הנייר. החדשות הטובות מבחינת ג'קסונוויל הן שהיא תסיים גם את העונה עם לפחות ניצחון אחד. החדשות הרעות הן שבלייק בורטלס, הבחירה השלישי בדראפט, לא מפסיק לזרוק פיק סיקס. דנארד רובינסון רשם שני משחקים רצופים עם יותר מ-100 יארד על הקרקע וינסה לעשות זאת גם מול ההגנה המארחת, שנראית העונה כמי שטרם התגברה על עזיבתו של המתאם המצוין שהיה לה, מייק זימר.

מיאמי (3:4) - סן דייגו (3:5)

האם הדולפינס באמת מסוגלים לתת פייט לפטריוטס? ולא פחות מעניין, האם הצ'ארג'רס עדיין מהווים איום כלשהו על הברונקוס? רגע לפני שהיריבות שלהם לבית ייפגשו לקרב הגדול של המחזור, מיאמי וסן דייגו רוצות לשפר עמדות בעזרת המשחק הזה. הדולפינס רשמו שני ניצחונות רצופים ורק הדרייב ההרואי ההוא של ארון רוג'רס מונע מהם להיות כעת במאזן באמת מצוין. הצ'ארג'רס לעומת זאת, ראו איך תוך ארבעה ימים כל העבודה הקשה יורדת לטימיון. זה החל עם הפסד ביתי מול קנזס סיטי ונמשך עם הפסד בדנבר ופתאום, גם הכרטיס לפלייאוף לא נראה בטוח כל כך. זה הזמן של פיליפ ריוורס, שיפגוש את הגנת המסירה השלישית בטיבה ב-NFL, להעיר את החבורה שלו, כי הפסד שלישי ברציפות יסבך קשות את סן דייגו.

מינסוטה (5:3) - וושינגטון (5:3)

שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות בהארכה ובידיעה שזה באמת הצ'אנס האחרון שלהן להישאר איכשהו במרוץ העונה. מינסוטה נמנעה מהפסד דרמטי שני ברציפות ובעזרת ההגנה הצליחה לחזור עם חיוך מטמפה ביי, וושינגטון הייתה חתומה על סנסציית המחזור כאשר ניצחה בדאלאס. קולט מקוי, שנהנה בשבועיים האחרונים מכל רגע, ככל הנראה יפנה את מקומו לרוברט גריפין השלישי, שהחלים מהפציעה. התקפת המסירה החמישית בטיבה ב-NFL (כן, הרדסקינס) מתארחת אצל הגנת המסירה הרביעית בטיבה. יכול להיות שהמשחק הזה יהיה הרבה יותר מעניין ממה שהוא נראה במבט ראשון.

רוברט גריפין השלישי שחקן וושינגטון רדסקינס. Stephen Semansky, AP
RG3 צפוי לחזור/AP, Stephen Semansky

23:05-23:25:

ניו אינגלנד (2:6) - דנבר (1:6)

הביאו את הקלאסיקו. בפעם ה-16, טום בריידי ופייטון מאנינג נפגשים למשחק הכי גדול שיש ל-NFL להציע. לא משנה באיזה כושר הם (והפעם הם בכושר אדיר) ולא משנה בני כמה הם (זקנים... זקנים...), אין יותר גדול מזה. המאזן עד היום עומד על 5:10 לבריידי, אבל במקרה הזה אולי מאנינג וסגנית האלופה מגיעים קצת יותר פייבוריטים, למרות שהמשחק ייערך בפוקסבורו. דנבר מוחצת את רוב היריבות שלה ותנסה לעשות מה שאף קבוצת AFC לא עשתה מאז הג'טס בנובמבר 2006, ולנצח את הפטריוטס בביתם. ניו אינגלנד המטירה 51 נקודות על הברס בשבוע שעבר ומחזיקה בהגנת המסירה השנייה בטיבה בליגה, שתעמוד למבחן ענק מול פייטון. מנגד, לדנבר יש את הגנת הריצה מספר 1 והיא תצטרך למצוא פתרונות לרוב גרונקובסקי. גם החזרה של ווס וולקר (ואקיב טליב) לאצטדיון שהיה הבית שלהם תהיה מעניינת ובכל מקרה, אל תחמיצו. בעונה שעברה דנבר ניצחה את ניו אינגלנד בגמר ה-AFC, אחרי שהפטריוטס ניצחו במפגש בעונה הסדירה.

סן פרנסיסקו (3:4) - סנט לואיס (5:2)

רק לפני שלושה שבועות נדרשו הניינרס לקאמבק גדול בסנט לואיס כדי לרשום ניצחון. שבוע לאחר מכן, הם כבר חטפו בדנבר ואז יצאו לשבוע החופש, כך שהם מגיעים רעננים. הראמס לעומת זאת, לא הצליחו למנף את הניצחון הגדול על סיאטל והובסו בקנזס סיטי. הראמס גברו על הניינרס רק פעמיים ב-13 המשחקים האחרונים. קבוצת הבייסבול של העיר, שזכתה השבוע באליפות, צפויה לזכות לכבוד במשחק הזה.

סיאטל (3:4) - אוקלנד (7:0)

זה היה קשה, אבל האלופה הצליחה איכשהו לשמור על הראש מעל המים ועם טאצ'דאון מאוחר היא נמנעה מהפסד שלישי ברציפות וניצחה בקרוליינה ניצחון חשוב. עכשיו היא מקבלת את התמורה עם משחק ביתי מול הקבוצה החלשה בליגה. אוקלנד ממשיכה ב"מסע" שלה ל-16:0 ואחרי המשחק הזה תארח את דנבר ותצא לסן דייגו, כך שמצבה לא נראה מבטיח בעליל. הגנת הריצה שלה (26 בליגה), תפגוש את מרשואן לינץ' העצבני וההתקפה הגרועה תיתקל בהגנה הקשוחה של האלופה. בקיצור, צפו למשחק חד צדדי.

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. AP
הכי נוח שהסיהוקס היו יכולים לבקש. ווילסון/AP

פיטסבורג (3:5) - בולטימור (3:5), בין ראשון לשני, 3:30

משחק ענק ב-AFC צפון יסגור את יום ראשון. שתי הקבוצות במאזן זהה ורודפות אחרי סינסינטי והסטילרס, שמגיעים אחרי התפוצצות של בן רות'לסברגר מול הקולטס בשבוע שעבר, ישמחו לנקום על ה-26:6 שהם חטפו בבולטימור במחזור השני. הרייבנס שמטו ניצחון והפסידו בסינסי בתום דרמה, כך שגם עבורם מדובר במשחק מפתח. כרגיל, זה יהיה מפגש בין שתי הגנות קשוחות ועכשיו, כששתי ההתקפות עובדות היטב גם הן, צפוי הרבה אקשן בעיר הפלדה. המאזן בין הקבוצות עד היום עומד על 17:23 לסטילרס, אבל בולטימור ניצחה את שני המשחקים האחרונים.

ניו יורק ג'איינטס (4:3) - אינדיאנפוליס (3:5), בין שני לשלישי, 3:30

המחזור יינעל בתפוח הגדול, במה שפעם היה הדו קרב בין האחים לבית מאנינג. הג'איינטס כבר שבו שהם עולים על גל מסוים, אבל לפני שבוע החופש הובסו בפילדלפיה והפסידו בדאלאס וגם את הפלייאוף הקרוב הם צפויים לראות מהבית. הקולטס, למרות אנדרו לאק האדיר והתקפת המסירה הטובה בליגה, חטפו 51 נקודות בפיטסבורג ואיבדו רצף של חמישה ניצחונות וכעת הם מנסים להתאושש, לפני שהם עצמם יצאו לשבוע החופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully