וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל הקדושים: ניצחון גדול לניו אורלינס בקרוליינה

31.10.2014 / 5:24

הסיינטס חגגו עם 10:28 חשוב מאוד בשארלוט והם נמצאים בדרך הנכונה לזכייה ב-NFC דרום ומקום בפלייאוף. דרו בריס רשם 297 יארד, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל. עוד משחק מצוין למארק אינגרם

ג'ימי גרהאם ניו אורלינס סיינטס. AP
הסיינטס בדרך לפלייאוף. גרהאם/AP

ניו אורלינס (4:4) - קרוליינה (5:1:3) 10:28

עוד מוקדם לסגור את הסיפור, אבל יכול מאוד להיות שהניצחון הענק הזה של הסיינטס בשארלוט ייתן להם בחזרה את אליפות ה-NFC דרום על חשבון הפנת'רס וישאיר את קרוליינה מחוץ לפלייאוף העונה. בהתחשב במאזנים החלשים של קבוצות הבית, קשה להאמין שמכאן תצא קבוצת ווילד קארד, כך שהסיינטס זכו למקדמה גדולה מאוד. על הדרך, הם גם קטעו רצף של שבעה הפסדי חוץ.

המשחק נפתח בצורה מאוד מבולבלת מצד שתי הקבוצות. דרו בריס הוביל דרייב פתיחה מצוין רק כדי להיחטף בסופו ברד-זון. הפנת'רס לא השיגו כלום, אבל בדרייב הבא, בריס רשם פאמבל ואיבוד שני במשחק. בתחילת הרבע השני, גם קאם ניוטון זרק לידיים הלא נכונות וה-0:0 נשמר עד שניו אורלינס ניצלה פאמבל של ניוטון על קו ה-4 יארד שלו. מארק אינגרם, שכיכב משחק שני ברציפות, נכנס לאנדזון והעיר את האורחים. 1:49 להפסקה, בריס קיבל את הכדור על קו ה-15 שלו והחל לעבוד. הוא ניצל מעוד פאמבל ושש שניות למחצית, סחט פאס אינטרפירנס בתוך האנדזון. מהלך אחד לאחר מכן, הוא מצא את ג'ימי גרהאם וקבע 0:14 בהפסקה.

קרוליינה לא ויתרה עדיין ובדרייב הפתיחה של המחצית השנייה, קאם ניוטון רץ 10 יארד לאנדזון, אבל בריס מיד ענה עם דרייב מוצלח משלו, אותו הוא סיים בדאון רביעי עם זינוק מרשים לאנדזון מיארד אחד, מעל כל השחקנים. בתחילת הרבע האחרון הפנת'רס עוד צימקו עם שער שדה, אבל בדרייב הבא אינגרם השיג טאצ'דאון שני במשחק וסגר עניין.

בריס סיים עם 297 יארד, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל. אינגרם הגיע ל-100 יארד עגולים, גרהאם תפס ל-83. ניוטון היה חלש ביותר עם 10 מ-28 (!), 151 יארד, בלי טאצ'דאון ועם איבוד ופאמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully