וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה: בלאט וקליבלנד הפסידו לניקס בבית במשחק הבכורה

ניו יורק לא התחשבה ברגע ההיסטורי של המאמן הישראלי או בחזרה המרגשת של לברון הביתה והפתיעה עם 90:95 באוהיו. לאב ואירווינג הצטיינו, ג'יימס אכזב

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
התחיל ברגל שמאל. דיוויד בלאט/GettyImages

מאזן: 1:0, מקום עשירי במזרח

היריבה הבאה: שיקגו בולס (בחוץ), בין שישי לשבת, 2:00

מדד הטריו: לברון ג'יימס - 17 נקודות, 5 ריבאונדים, 8 איבודים, 5 מ-15 מהשדה, 43 דקות. קווין לאב - 19 נקודות, 14 ריבאונדים, 38 דקות. קיירי אירווינג - 22 נקודות, 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים, 43 דקות

לכולם בקליבלנד היה ברור שלמרות הרכב הכוכבים הנהדר שהקבוצה חיברה בקיץ, היא לא תסיים את העונה עם 82 ניצחונות ו-0 הפסדים. למרות זאת, כנראה שאיש לא חשב שכבר במשחק הבכורה הקאבס יפלו. לצערם, זה בדיוק מה שקרה. ניו יורק הגיעה לאוהיו, ניצלה את ההתרגשות של דיוויד בלאט, שניהל משחק בכורה ב-NBA ובעיקר, את ההתרגשות של לברון ג'יימס שחזר הביתה אחרי ארבע שנים במיאמי והיה חלש מאוד (8 איבודים, 5 מ-15 מהשדה) והפתיעה עם 90:95.

משחק טוב של קווין לאב וקיירי אירווינג לא הספיק לקליבלנד מול כרמלו אנתוני וחבורתו, שנקלעו בפתיחה לפיגור דו ספרתי, אבל לאט לאט השתיקו את הקהל הנלהב והשיגו ניצחון מרשים. לקאבלירס אין הרבה זמן לנוח או לחשוב על מה שהיה, כי כבר הלילה (בין שישי לשבת) הם מגיעים למשחק ענק אצל שיקגו.

צפו בתקציר המשחק

לברון ג'יימס קווין לאב קליבלנד קאבלירס. GettyImages
יש להם עוד המון עבודה. לברון ולאב/GettyImages

מהלך המשחק:

הקאבס פתחו עם המון התלהבות, אבל מעט מהלכים טובים וכרמלו ניצל זאת כדי לקבוע לבד 2:6. קליבלנד נכנסה למשחק עם שתי שלשות ודאנק של קיירי אירווינג. לברון נזקק לחמש וחצי דקות כדי לקלוע את הסל הראשון שלו בקליבלנד, אבל איזה סל זה היה. לאב קטף ריבאונד ושלח את קינג ג'יימס למתפרצת, כרמלו נתלה עליו עם שתי ידיים ולמרות זאת, לברון השיג סל ועבירה נהדרים והראה לקהל איזה שרירים יש לו. 8:14 לקאבלירס באמצע הרבע ופסק זמן ראשון. ההגנה של בלאט המשיכה לעבוד, לאב עלה לשמונה נקודות ושבעה ריבאונדים ו-2:43 לסיום הרבע הראשון קליבלנד לקחה פסק זמן ביתרון 12:21. הניקס לא ויתרו והרבע הראשון הסתיים ב-18:25 לקליבלנד, כשלאב מספק 12 נקודות ושבעה ריבאונדים.

עוד באותו נושא

בלאט: "קל להשתמש בהתרגשות כתירוץ", לברון: "היה ערב מיוחד, אני שמח שהוא נגמר"

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול כרמלו אנתוני ניו יורק ניקס. AP
סל הבכורה של לברון היה מדהים, עם כרמלו שרוכב עליו/AP

קליבלנד פתחה היטב גם את הרבע השני וכבר עלתה לפלוס 11, אבל בלאט ראה שהקבוצה שלו נעצרת מעט והזעיק פסק זמן ביתרון 22:31, 3:08 מפתיחת הרבע. פרג'יוני עלה לפרקט והעיר את הניקס, שצימקו למינוס חמש בלבד. אריווינג העיר את קליבלנד עם שלשה אחרי ריצת 8:0 של האורחים, אבל כרמלו המשיך לייצר נקודות וזה רק 32:36, חמש דקות למחצית. הניקס המשיכו לדהור ושלשות של לארקין וג'יי אר סמית' קבעו שוויון ראשון מאז הפתיחה, 38:38, 2:47 להפסקה. הניקס כבר עלו ליתרון, אבל ממש ברגע האחרון של המחצית, אירווינג העיף את הכדור לשמיים, ת'ומפסון הוריד אותו משם באלי-הופ נהדר והקאבס ירדו להפסקה עם יתרון קטן, 42:44. לברון סיכם את המחצית הראשונה החלשה שלו, בה קלע רק 4 נקודות (1 מ-9 מהשדה): "היו לי שלושה איבודים ברבע הראשון וזה מדבק. אני צריך להירגע. החטאתי כמה זריקות, אני שמח שהמחצית הראשונה נגמרה, ההתרגשות קצת עברה ואני יכול להתרכז בכדורסל".

קווין לאב קליבלנד קאבלירס מול שיין לארקין אמארה סטודמאייר ניו יורק ניקס. AP
לאב נאבק בלארקין וסטודמאייר/AP

קליבלנד נזקקה לשתי דקות על מנת לקלוע נקודות ראשונות במחצית השנייה, כשמי שעשה זאת היה לאב, שעם שתי זריקות עונשין מוצלחות המשיך להיות האיש של הקאבס. ריצת 0:7 של הניקס העלתה את האורחים ל-46:51 מדאיג עבור בלאט, כשג'ייסון סמית' צולף עבור הניו יורקרים. לברון סופסוף התעורר עם שלשה וקליבלנד השוותה ל-53:53 באמצע הרבע. שלשה גדולה של פרג'יוני וסלים של כרמלו ואמארה הובילו את הניקס ל-57:63. ניו יורק כבר עלתה ל-60:67, לפני שקליבלנד הצליחה לצמק את הנזק מעט והרבע הסתיים ב-64:67 לאורחים. בלאט אמר בסיום הרבע: "לא עשינו עבודה טובה בהגנה וזה השפיע על ההתקפה שלנו. אנחנו לא מקבלים החלטות טובות ואם אנחנו רוצים לנצח, כדאי שנעשה הגנה טובה ברבע האחרון".

ג'יי אר סמית' ניו יורק ניקס. GettyImages
הניקס הצליחו לקלקל את המסיבה. ג'יי אר סמית'/GettyImages

קליבלנד פתחה את הרבע המכריע בקצב קצת יותר טוב וסל יפה של ורז'או העלה אותה ל-69:70, כשהיתרון מקפץ מצד לצד. קליבלנד החלה לאבד את הראש, כרמלו קלע עוד שלשה והניקס עלו ל-71:80 מבטיח מבחינתם, שש דקות לסיום. הניקס המשיכו לברוח, אבל רגע לפני שהעסק באמת נגמר, קליבלנד הצליחה לרשום ארבע נקודות מהירות ולהוריד ל-82:77, ארבע וחצי דקות לסיום. דרק פישר לקח פסק זמן ברגע הנכון והניקס חזרו לעצמם ופתחו שוב פער של תשע נקודות. לאב השאיר את המשחק בחיים עם שלשה, אבל העסק התחיל לברוח לקליבלנד. ניו יורק עשתה קצת שטויות, אבל קליבלנד לא ידעה לנצל זאת וג'יי אר סמית' קלע 48 שניות לסיום וקבע 85:90. לברון צימק, אבל כרמלו קלע לו סל גדול על הראש מן העבר השני וכנראה סגר עניין. זה נגמר עם 90:95 מפתיע מאוד לניו יורק, הפסד ראשון במשחק הראשון לקליבלנד.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
משחק חלש של לברון עלה לקליבלנד בהפסד/AP

סטטיסטיקה:

קלעו לקליבלנד:

קיירי אירווינג 22 נקודות (8 מ-15 מהשדה, 1 מ-6 מהשלוש, 7 אסיסטים ו-4 איבודים ב-43 דקות), קווין לאב 19 (ו-14 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, 3 מ-6 מהשלוש), לברון ג'יימס 17 (5 מ-15 מהשדה, 1 מ-5 מהשלוש, 8 איבודים ב-43 דקות), אנדרסון ורז'או 10, דיון ווייטרס 10, טריסטן תומפסון 6, מתיו דלבדובה 6. כן שותפו ולא קלעו: שון מריון ומייק מילר.

קליבלנד סיימה את המשחק עם 19 איבודים, 37 אחוז מהשלוש (9 מ-24) ו-46 אחוז מהשדה (32 מ-70).

לברון, שסיים את המשחק עם 1 מ-9 בלבד בקליעות מחוץ לצבע, ירד למאזן 7:5 במשחקי פתיחת עונה בקריירה שלו. זה המשחק הראשון בקריירה שלו שבו הוא רושם 8 איבודים ופחות מ-20 נקודות ו-5 אסיסטים.

הרבו לקלוע לניו יורק:

כרמלו אנתוני 25 נקודות (9 מ-17 מהשדה, 6 אסיסטים), ג'ייסון סמית 12, ג'יי אר סמית 11, אימן שומפרט 11. הניקס סיימו את המשחק עם 54 אחוזי קליעה, כולל 6 מ-12 מהשלוש, ו-30 אסיסטים (!) מתוך 37 סלי שדה.

לברון מראה לקהל את השרירים שלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully