וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו מצדיע לערן זהבי: "אין ספק שהרבה קבוצות באירופה שמות לב אליו"

30.10.2014 / 7:30

מאמן מכבי תל אביב משבח את ערן זהבי אחרי עוד צמד ב-2:5 על אשדוד: "מה עוד אפשר לבקש מכדורגלן? יש לנו מזל שהוא פה". בן בסט: " כולם רוצים לשחק, אבל התחרות טובה למכבי". ועדיין, בקבוצה יודעים: יש התרופפות בהגנה

one

לאוסקר גרסיה לקח קצת זמן להיפתח אליו, אבל פאולו סוזה היה ממש מאוהב. עכשיו גם פאקו אייסטרן מודה שיש למכבי תל אביב הרבה מזל שכווית פאלרמו היתה כל כך צורבת, עד שערן זהבי החליט לוותר על הדרג הבינוני של אירופה ולהעדיף את הכדורגל הישראלי. הוא פתח אמש (רביעי) את הכיבושים מול מ.ס. אשדוד וגם סיים, ובסוף המשחק נשאל המאמן של מכבי אם היה לוקח את זהבי איתו לליברפול, לו היה יכול לחזור לשם עכשיו.

"ערן זהבי הוא שחקן נהדר והוא צריך להמשיך ברמה הזו", פתח פאקו בקלישאה לפני שהתחמם. "אין לי ספק שהרבה מועדונים באירופה שמים לב אליו, אבל ברגע הזה יש לנו מזל שהוא חלק ממכבי תל אביב. יש לערן את המחויבות, את האמביציה ויש לו את היכולת. מה עוד אפשר לבקש משחקן כדורגל?".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
8 גולים ב-6 משחקים. עדיין מרשים, זהבי/ברני ארדוב

פאקו, ששפך סופרלטיביים בלי מבוכה, קיבל מהתקשורת הסבר לפירוש השם זהבי ונראה כי אם במכבי היה מי שקיווה להיות מדי פעם לא רק תלוי ברגליים של הקשר, הוא ימצא בסופו של דבר שהתלות בזהבי רק מתעצמת.

הוא כבר עם שמונה שערים ובקצב הזה ישבור את שיא השערים לעונה. על המחמאות של פאקו, שמע זהבי כמה דקות אחר כך כשהגיע בעצמו להתראיין. "מה אני עושה כאן?", שאל חזרה כשנשאל מה יש לו לחפש בכדורגל הישראלי. "אני משחק כאן כדורגל ואני נהנה. אני אוהב את מכבי תל אביב. כיף לי פה, מעריכים אותי ויש לי עוד הרבה משימות עם מכבי תל אביב. אני גאה במה שהצגנו היום ואני מרגיש שאנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. אנחנו משתפרים בהרבה אלמנטים שהמאמן מבקש".

זהבי כבש את החמישי במשחק אחרי שאופיר מרציאנו הדף מספרת של עדן בן בסט ומנע מהחלוץ שער שהוא כה רצה לכבוש. "רציתי מאוד שעדן יכבוש במספרת", סיפר זהבי. "הוא עוד יכבוש הרבה עבורנו ויהיה בתקופה הרבה יותר טובה. אני יכול לייעץ לו שצריך סבלנות והוא יוכיח למאמן שהוא רוצה לשחק ואני מאמין שהוא יקבל את ההזדמנויות שלו. יש מלחמה מאוד גדולה על ההרכב במכבי תל אביב". לשאלה אם שמר משהו לדרבי, אמר זהבי: "אני לא צריך לשמור. אני צריך לכבוש כל פעם מחדש וגם בדרבי אני רוצה לכבוש".

עוד באותו נושא

קלינגר: "אם היו לי 100 מיליון שקל, הייתי עושה יותר"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב, טל בן חיים, ערן זהבי, עדן בן בסט חוגגים. ברני ארדוב
מקבל הרבה אהבה, גם מהקהל וגם מהחברים. בן בסט/ברני ארדוב

לפרסום הסגל של פאקו אתמול חיכו רבים. שאלת עדן בן בסט ריחפה באוויר, אבל המאמן לא רצה לקרוע את החבל. אחרי האירועים שבסיום המשחק מול הפועל עכו ביום ראשון, הוא הכניס את בן בסט, שנראה אחרי המשחק כמי שאבן גדולה נגולה מליבו.

"אלה ימים לא קלים?", החזיר החלוץ בשאלה לשאלה זהה של העיתונאים. "ניצחנו ואנחנו נראים טוב. למה אלה ימים לא קלים? אתם שואלים עליי ספציפית? שמחתי היום לחזור לשחק. הבמה מבחינתי היא הדשא. אני עובר משהו חדש ואני צריך ללמוד ממנו. כולם רוצים לשחק. התחרות טובה למכבי תל אביב ואני חושב שהכי חשוב בסוף זה הניצחון".

בן בסט קיבל תמיכה גדולה במהלך המשחק מהקהל של מכבי תל אביב. כשקם לחימום, כשעמד על הקו להיכנס וגם כשהיה קרוב לשער, שאגו האוהדים בשמו והוא שם לב לכל מילה: "אני לא מצטער לרגע שהגעתי למכבי תל אביב והקהל חימם לי את הלב היום באהבה שהוא הרעיף עלי. גם השחקנים מאוד מחוברים אלי ואני חייב להם תודה על כך. יכולתי לכבוש שער במספרת, אבל אופיר מרציאנו לקח את הכדור שלי וניגשתי אליו כדי להגיד לו מילה טובה על ההצלה שלו. הוא ספג חמישייה וזה לא נעים, אבל הוא שוער גדול".

טל בן חיים מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
טל בן חיים מכבי תל אביב חוגג שער/ברני ארדוב

הרבה סיפורי משחק היו אמש במכבי תל אביב. אחד מהם שייך לעמרי בן הרוש. ביקרו אותו לא אחת על היותו שחקן הגנתי ופחות כזה שיכול לתרום להתקפה, אבל אתמול הוא כבש וגם בתחילת השבוע. שני שערים ממרחק בצמד משחקים ופתאום יש למכבי תל אביב אש גם מעמדת המגנים.

"אני חייב הרבה לפאקו", סיפר בן הרוש. "הוא מאמין בי ונותן לי הרבה ביטחון. הוא גם זה שמבקש ממני לתמוך הרבה בהתקפה ואני משתדל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. נכון שבמשחק הזה ספגנו שני שערים, אבל כשאתה משחק כל כך התקפי, כמו שעשינו היום, אתה משלם לפעמים מחיר בהגנה. מה שבטוח כשחקן הגנה, אני ממש לא מרוצה מספיגה של שני שערים".

גם ג'ורדי קרויף לא היה מרוצה משני השערים שספגה הקבוצה. במכבי מודעים להתרופפות מאחור בלא מעט משחקים וזוכרים היטב גם את השלישייה שספגה הקבוצה בבאר שבע. בדרבי ביום שני כנראה שיחסר שוב קרלוס גרסיה. "הוא הולך ומתקדם, אבל הוא עוד לא ערך אימון עם כל הקבוצה", עדכן פאקו ושלח כמה מלים טובות למחליף: "דור פרץ עושה עבודה מצוינת. אני מאוד מרוצה ממנו".

שוב הוא. זהבי חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully