וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "אם היו לי 100 מיליון שקל, הייתי עושה יותר"

29.10.2014 / 22:14

מאמן מ.ס אשדוד עם הצהרות מפתיעות אחרי ה-5:2 למכבי תל אביב: "אני לא מתרגש מהם, הם מאוד פגיעים. הקבוצה הצנועה שלי הגיעה למצבים מעולים, חבל שלא ניצלנו אותם"

one

אחרי שבעה הפסדים רצופים למכבי תל אביב בבלומפילד, מ.ס אשדוד קיוותה שאולי הערב (רביעי) היא תוכל להוציא נקודות מול האלופה, אך גם הפעם היא הייתה גדולה עליה, וסיימה ב-2:5 משכנע. הקבוצה של ניר קלינגר פיגרה 4:0 בדקה ה-52, אך הצליחה לצאת בזול עם שערים של ישראל ראש (72) וירו בלו (77). אשדוד מדורגת במקום העשירי בטבלה, עם שש נקודות בלבד בשישה משחקים.

"אני לא מתרגש מהתוצאה ולא מתרגש ממכבי תל אביב", הפתיע מאמן אשדוד ניר קלינגר בסיום. "היא הייתה פגיעה. אם היה לי תקציב של 100 מיליון שקל הייתי עושה לא פחות מזה, אולי אפילו יותר. לא מעניין אותי מה אומרים, מעניין אותי מה קורה על המגרש. הפסדנו את המשחק במחצית הראשונה. במחצית השנייה עשינו מאמץ לחזור למשחק, אבל כשמחמיצים שלושה שערים בטוחים במחצית ראשונה בבלומפילד אין יותר מדי מה לעשות. הקבוצה הצנועה שלי הגיעה לשלושה מצבים ולא כולם הם זהבי או בן בסט. יש כאלה שהגיעו מול השער ויש להם משכורת חייל, הם קצת נלחצו, אבל זה יגיע בהמשך".

על ההבדלים ביכולת בין המחציות: "מכבי פגיעה במתפרצות. התכוננו לזה, ידענו את זה. כולם יכולים לצעוק ולברבר, אבל ראיתי את המשחק ואני יודע מה צריך לתקן ומה לא. קבוצה אחרת הייתה מתפרקת פה ומקבלת 0:6 או 0:7. לא ויתרנו על המשחק. ירו בלו היה יכול לצמק ל-4:3 ואז היו תשע דקות של גיהנום. כל ההחלטות שלי היו מקצועיות לגמרי".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד עם גיא צרפתי עוזרו. ברני ארדוב
לא מתרגש מהאלופה. קלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully