וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס ניצחה 73:91 את פנרבחצ'ה/אולקר

ז'ליקו אוברדוביץ' וקבוצת המיליונים הטורקית הובסו ביוון מול האקסית של המאמן, שבע שלשות לקארול ב-83:112 על ניז'ני. הכוכב האדום ניצחה 63:76 את ולנסיה, קאזאן הביסה 62:85 את ססארי החלשה. אנאדולו אפס הפסידה לז'לגיריס

מאמן פנרבחצ'ה/אולקר ז'ליקו אוברדוביץ' חוזר לאולם של פנאתינייקוס. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
שב לאואקה וקיבל בראש. אוברדוביץ'/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

המחזור השלישי ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים, להוציא את המפגש של מכבי תל אביב עם אלבה ברלין. המוקד עמד בבית המוות הלא הוא בית ג', שם הביסה פנאתינייקוס 73:91 את פנרבחצ'ה/אולקר. בבית א' צפויה ריאל מדריד נשארה מושלמת עם 83:112 ענק על ניז'ני נובגורוד, כשאפס הפסידה 65:62 את ז'לגיריס. במשחק המוקדם שפתח את הערב השיגה קאזאן ניצחון בכורה משכנע, 62:85 על ססארי. בבית ד' ניצחה הכוכב האדום 63:76 את ולנסיה.

בית א':

קאזאן - ססארי 62:85

במפגש בין שתי הקבוצות שעדיין לא ניצחו בבית הזה, רשמו הרוסים ניצחון בכורה לא מפתיע מול האיטלקים החביבים. בשבוע שעבר הפסידה קאזאן לריאל מדריד מסל ניצחון דרמטי של סרחיו יול, וגם הפעם היא התקשתה במחצית הראשונה ופיגרה בשתי נקודות בהפסקה. אולם, ברבע השלישי הרוסים פתחו מבערים כשקית' לנגפורד ודיאור פישר מריצים אותם ל-17:31 בדרך לניצחון משכנע. הסנטר המתאזרח של נבחרת ישראל היה המצטיין של קאזאן עם 14 נקודות (6 מ-7 מהשדה) ותשעה ריבאונדים. ניקוס זיזיץ' הוסיף 13 וקית' לנגפורד הסתפק בערב סולידי של 10 נקודות. ראקים סנדרס אקס גלבוע/גליל הוביל את האיטלקים עם 18 נקודות, אבל לא קיבל מספיק עזרה מחבריו וסאסרי סופרת כבר הפסד שלישי בשלושה משחקים.

אנאדולו אפס - ז'לגיריס קובנה 65:62

הליטאים ממשיכים בפתיחת העונה הטובה שלהם ורשמו ניצחון שני בשלושה מחזורים, כשהפעם הם הצליחו לעשות את שלהם במשחק חוץ קשה בטורקיה. ז'לגיריס קובנה ניצחה 62:65 את אנאדולו אפס, שנותרה עם שני ניצחונות אבל עם הפסד אחד. גם משחק מצוין של ננאד קרסטיץ', שקלע 22 מתוך 62 של הקבוצה שלו, לא הועיל לטורקים. אדגראס אולנובס בלט אצל המנצחת עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, ארתורס מילקניס הוסיף 14 נקודות. אגב, הליטאים סיימו את המשחק עם 7 אסיסטים בלבד.

ריאל מדריד - ניז'ני נובגורוד 83:112

איזו תצוגה ענקית של סגנית אלופת אירופה, שעושה רושם מתחילה להזכיר את הקבוצה שהלהיבה את כל אירופה במשך רוב שלבי העונה שעברה. הבלאנקוס פתחו את היורוליג עם שני ניצחונות לא פשוטים על ז'לגיריס וקאזאן, אבל הפעם התפוצצו ומי שהוביל את ההצגה המדרידאית היה ג'יי סי קארול, צלף השלשות האמריקאי שהיה רחוק שתי שלשות משיא היורוליג עם שבע צליפות מחוץ לקשת בדרך ל-32 נקודות. רודי פרננדס הוסיף 14 נקודות ושישה אסיסטים לבלאנקוס הלוהטים. טיילור רוצ'סטי קלע 23 לניז'ני, שהובסה גם מול ז'לגיריס במחזור הקודם וההגנה נראית פשוט מביכה.

בית ג'

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה/אולקר 73:91

קבוצת המיליונים שהעמיד ז'ליקו אוברדוביץ' הובכה ביוון מול האקסית של המאמן הוותיק. פנאתינייקוס, שהפסידה במחזור שעבר לבאיירן מינכן בגרמניה, ניצחה 73:91 את פנרבחצ'ה/אולקר כשכבר במחצית הובילו היוונים 36:59. איי ג'יי סלוטר הוביל את המארחת עם 23 נקודות, אסטבן באטיסטה קלע 14 ואנטוניס פוטסיס הוסיף 13, דימיטריס דיאמנטידיס סיים עם 10 אסיסטים. נמניה בייליצה בלט אצל הטורקים עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, יאן וסלי סיים עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים. שתי הקבוצות עכשיו עומדות על מאזן של שני ניצחונות והפסד.

בית ד'

הכוכב האדום - ולנסיה 63:76

הקבוצה הסרבית שוב הוכיחה שביתה הוא מבצרה, ושמרה על מאזן ביתי מושלם אחרי שני משחקים מול גלאטסראיי ו-ולנסיה. הכוכב האדום ניצחה 63:76 את ולנסיה, שרשמה הפסד שלישי בשלושה משחקים ונראה כאילו ההצלחה הנהדרת ביורוקאפ אשתקד לא מתורגמת ליורוליג עד כה. בובאן מריינוביץ' בלט אצל המנצחת עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, מרכוס וויליאמס קלע 14 נקודות והוסיף 8 אסיסטים ויאקה בלאזיץ' הוסיף 13. דווייט בייקס קלע 14 נקודות אצל המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully