וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב-מ.ס אשדוד: מי יקבל מנוחה אצל האלופה?

פאקו עשוי לתת למספר שחקנים לנוח לפני המפגש הדרבי ביום שני. עדן בן בסט מחכה להזדמנות, ראדה פריצה בתמונת ההרכב (רביעי, 19:45, ספורט 1 ו-HD). באשדוד ורטה וראש חוזרים ל-11

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* מפגשים בליגה הראשונה: 51. מכבי תל אביב ניצחה 30 פעמים, אשדוד רק 10 ויש עוד 11 משחקים שנגמרו בתיקו.

* כשמכבי תל אביב מארחת היא עם 17 ניצחונות מ-23 מפגשים. אשדוד ניצחה 3 פעמים ועוד 3 משחקים נגמרו בתיקו.

* אם מכבי תל אביב תבקיע, היא תגיע ל-50 שערי בית מול אשדוד.

* למכבי יש 7 ניצחונות בית רצופים מול אשדוד, עם הפרש שערים של 2:17.

* ניצחון החוץ האחרון של אשדוד על מכבי תל אביב היה לפני 10 שנים, בנובמבר 2004 - משער עצמי של משה מישאלוף - אבל באצטדיון רמת גן.

* שנה קודם, באוקטובר 2003, אשדוד ניצחה את מכבי תל אביב בבלומפילד, הפעם משער של שי הולצמן.

* זה המשחק ה-7 בקריירה של ניר קלינגר בו הוא מאמן נגד מכבי תל אביב. יש לו 5 הפסדים מול הצהובים, ניצחון אחד ותיקו אחד (עם אשדוד דווקא). מאזן השערים: 16:6.

* מכבי תל אביב לא הפסידה בבית ב-20 המשחקים האחרונים. יש לה בדיוק 90 אחוזי הצלחה במשחקים האלה.

* ערן זהבי יחגוג 150 הופעות בליגת העל. עד עכשיו הוא פתח ב-117 משחקים ונכנס כמחליף בעוד 32 משחקים. זהבי כבש 69 שערים ב-149 ההופעות עד כה.

נתונים: אתר דריבליסט

שי הולצמן עוזר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
האחרון שניצח עבור אשדוד את מכבי בבלומפילד. הולצמן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

מכבי תל אביב:

מאמנים טוענים שהם לא מסתכלים לטווח הרחוק ופועלים רק על פי המשחק הקרוב ובכל זאת, ספק אם פאקו אייסטרן לא יתייחס לדרבי ביום שני בטרם הוא יישב לגבש לעצמו את ההרכב שיפתח במשחק הזה. פאקו לא ערך היום אימון ורק מחר בבוקר יראה את השחקנים, באימון הקבוע שהוא עורך בבוקר של משחק.

פרשת עדן בן בסט יצרה עניין רב בקרית שלום ואין איש בקבוצה שלא מצפה לראות מה יקרה עם החלוץ הפעם. קרלוס גרסיה ימשיך להיעדר וכך גם ברק לוי ויובל שפונגין. יואב זיו חזר להתאמן אתמול, אבל ספק אם ישוב כבר עכשיו להרכב, זאת למרות שפאקו מאוד מעוניין לתת מנוחה לשרן ייני או עמרי בן הרוש.

דור פרץ ישמור על מקומו במרכז ההגנה ומעניין יהיה גם לראות האם נוסא איגייבור יקבל שוב אשראי, אף שהיה חלש מול עכו. בקישור האחורי עשוי גל אלברמן לזכות למנוחה ושאלה לא פחות מסקרנת היא האם ראדה פריצה ישחק, אחרי שהרבה זמן לא היה בתמונה. גם גאל מרגוליס, שלא נספר על ידי הבאסקי עד כה, עשוי לקבל דקות.

מ.ס אשדוד:

מ.ס.אשדוד שפתחה את העונה בצורה לא רעה, תגיע לבלומפילד אחרי הפסד הבית שלה להפועל פתח תקוה בשבת. המאמן ניר קלינגר יחסר את מגן הנבחרת המורחק חאתם אלחמיד וגם את הקשר רועי בקל שקרע את הרצועה הצולבת בברכו וככל הנראה סיים את העונה. בקל היה אחד השחקנים הטובים באשדוד בעונה שעברה וגם את העונה הנוכחית הוא פתח בכושר טוב מאוד. בעונה שעברה סבלה הקבוצה מפציעה דומה, של דויד סולארי. הקשר קיבל את הבשורה בצורה קשה מאוד, לאחר שקיווה והאמין כי מדובר רק במתיחה בלבד.

"זה רגע קשה עבורי", אמר הקשר לוואלה! ספורט. "מאז הפציעה במוצאי שבת, קיוויתי שהבשורות יהיו אחרות, אבל לצערי קרעתי את הצולבת והצטרפתי אל משפחת הספורטאים שנפגעו כך. את הפציעה שמעו עד הספסל". בעקבות פציעתו של בקל, ינסו באשדוד לצרף קשר נוסף, כאשר ברשימת המועמדים נמצאים רודי חדד, רביד גזל ולירוי צעירי.

המאמן קלינגר יבצע מספר שינויים בהרכב, כאשר עופר ורטה שסופסל מתחילת העונה, יפתח בעמדת המגן הימני וישראל ראש יתופקד כבלם. מיכאל סירושטן יוסט לקישור האחורי, לצדו של אלכסנדר דוידוב. בחלק הקדמי צפוי מוראד אבו ענזה לשוב להרכב, על חשבונו של ירו בלו המאכזב. קלינגר שוקל לפתוח עם רחמים צ'קול בקשור האחורי ואם זה יקרה זה יהיה על חשבון אחד הצעירים בחלק הקדמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עדן בן בסט, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איך בן בסט יגיב הפעם?/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

מכבי תל אביב: עדן בן בסט

הוא לא יודע אם יפתח. הוא גם לא יודע אם יכנס כמחליף. הוא אפילו לא יודע אם יהיה בסגל. זה לא קל, אבל בכל סיטואציה הוא יעמוד למבחן, לפחות בכל הקשור לתגובות שלו להחלטות המאמן.

מ.ס אשדוד: עופר ורטה

המגן המוכשר שפעם הוזכר כמועמד למכבי תל אביב ומכבי חיפה, נמחק כמעט כליל מהרוטציה של קלינגר מאז תחילת העונה. ביום רביעי הוא ייזרק הישר למים העמוקים, למשחק חוץ מול האלופה מכבי תל אביב, כאשר מולו צפוי לשחק טל בן חיים שנמצא בכושר נפלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully