וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA יוצאת לדרך: קליבלנד פייבוריטית בסוכנויות ההימורים

הקאבלירס ראשונים בכל הסכנויות, אבל בדירוג ב"יאהו" הם רק במקום ה-3. ומה היחס על זכייה של בלאט בתואר מאמן העונה? והתאריכים שכדאי לסמן? הליגה הטובה בעולם נפתחת הלילה

- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
בהחלט רגע מרגש. בלאט ינסה לזכות באליפות/AP

הנה זה בא. עונת 2014/15 של ה-NBA, כנראה העונה המרגשת והמעניינת ביותר של הליגה עבור חובביה בישראל, תצא לדרך הלילה (בין שלישי לרביעי), עם שלושה משחקים. ב-3:00 (שעון ישראל): האלופה סן אנטוניו תארח לדרבי טקסאני רותח את דאלאס וניו אורלינס תפגוש את אורלנדו. ב-5:30, לוס אנג'לס לייקרס מחכה ליוסטון. בלילה בין רביעי לחמישי (5:00), עומרי כספי יפתח את עונתו השישית בליגה ויערוך בכורה מחודשת עם סקרמנטו מול גולדן סטייט והרגע הגדול ביותר יגיע בין חמישי לשישי. אז, בשעה 3:00, קליבלנד תעלה לפרקט למשחק מול הניקס, עם לברון שחזר הביתה, עם קווין לאב שהגיע, עם קיירי אירווינג שלקח את המונדובאסקט בקיץ וכמובן, עם דיוויד בלאט. דיווח חי מהמשחק הזה יועבר כאן בוואלה! ספורט.

מה עוד אתם צריכים לדעת לקראת העונה מבחינת לוח הזמנים? הבכורה של לברון בקליבלנד תהיה כאמור בלילה שבין חמישי לשישי, מול הניקס. החזרה הראשונה שלו למיאמי תגיע בחג המולד, ב-25 בדצמבר. קווין לאב יחזור למינסוטה ב-31 בינואר.

בחג המולד ייערכו ארבעה משחקים נוספים: ניו יורק - וושינגטון, סן אנטוניו - אוקלהומה סיטי (שחזור גמר המערב), שיקגו ופאו גאסול - לוס אנג'לס לייקרס, לוס אנג'לס קליפרס - גולדן סטייט. עוד קודם לכן, ב-12 בנובמבר, יוסטון ומינסוטה תשחקנה במקסיקו סיטי. ב-15 בינואר, הניקס ייפגשו את הבאקס בלונדון. פגרת האולסטאר תהיה בין ה-13 ל-15 בפברואר וארבעה ימים לאחר סיומה, יגיע הטרייד דד-ליין. העונה הסדירה תסתיים ב-15 באפריל והפלייאוף יתחיל שלושה ימים לאחר מכן.

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס עם לברון ג'יימס. רויטרס
מתי לברון יחזור למיאמי ולאב למינסוטה?/רויטרס

כמובן שסוכנויות ההימורים מעוררות עניין. באתר "וגאס אינסיידרס" הציבו את קליבלנד במקום הראשון במועמדות לזכייה באליפות, עם יחס של 1 ל-3. במקום השני אפשר למצוא את האלופה סן אנטוניו, שמקבלת יחס של 2 ל-7. בהמשך צמרת הרשימה: אוקלהומה סיטי (1 ל-7), שיקגו (2 ל-15), לוס אנג'לס קליפרס (1 ל-10), דאלאס (1 מ-25), גולדן סטייט (1 ל-28), יוסטון (1 ל-35), וושינגטון (1 ל-40) וסגנית האלופה מיאמי (1 ל-50).

הניקס מקבלים רק יחס של 1 ל-60, הנטס עם 1 ל-65 מיד אחריהם, הלייקרס על 1 ל-150 ובוסטון על 1 ל-300. במקום האחרון? פילדלפיה, 1 ל-1000. האתר מציע גם סיכויים לזכייה באליפות המזרח והמערב. קליבלנד מובילה כמובן במזרח, עם 23 ל-20 בלבד, סן אנטוניו פייבוריטית במערב עם 10 ל-19.

גם באתר "odds-shark" הקאבלירס מובילים את היחסים, עם 2 ל-5 וסן אנטוניו במקום השני, עם 2 ל-7. כאן, הבולס (2 ל-11) מקדימים את הת'אנדר (1 ל-7) ואחריהם, הקליפרס (1 ל-8) ואז המאבריקס, הווריירס והרוקטס, כולן עם 1 ל-20. גם כאן פילי אחרונה, עם 1 ל-500. בוויליאם היל הבריטי מציעים 1 ל-3 לקליבלנד ו-1 ל-4 לסן אנטוניו. בהמשך הרשימה, אוקלהומה סיטי, שיקגו, הקליפרס ויוסטון.

עוד באותו נושא

שלא תגידו שלא אמרנו: כותבי וואלה! ספורט עם הימורי העונה ב-NBA

לכתבה המלאה
מייקל קרטר וויליאמס שחקן פילדלפיה סיקסרס. AP
אל תבנו על אליפות של הסיקסרס/AP

מה עם ה-MVP? בוויליאם היל לברון מקבל סיכויים של 1 ל-1 בלבד, כלומר, פייבוריט ברור. אחריו, קווין דוראנט (1 ל-4), בלייק גריפין (1 ל-8), דרק רוז (1 ל-9) וכריס פול (1 ל-16). דיוויד בלאט מקבל כבוד בוויליאם היל וממוקם שני בסיכויים לזכייה בתואר מאמן העונה. גרג פופוביץ' ראשון (2 ל-5) ובלאט שני (2 ל-11). טום ת'יבודו שלישי (1 ל-6) ודוק ריברס רביעי (1 ל-9), בדיוק כמו ג'ף הורנסק.

בפריביו לעונה שערך ה"ניו יורק טיימס" הציגו הכותבים הבכירים את ההימורים שלהם לעונה: סקוט קאצ'יולה שלח את קליבלנד לגמר ולהפסד שם מול הקליפרס, אנדרו קאיי הימר שהקאבס ינצחו בגמר את סן אנטוניו ובקלי מייסון הימר שהם ינצחו שם את הת'אנדר. שני הכותבים הנוספים, בנג'מין הופמן והארווי אראטון, הימרו שהקאבס יעצרו בגמר המזרח מול שיקגו.

ב"יהאו ספורט" הציגו את דירוג העוצמה שלהם, נכון לערב הפתיחה: סן אנטוניו ראשונה, גולדן סטייט שנייה, קליבלנד שלישית. בהמשך העשירייה נמצאות הקליפרס, שיקגו, ממפיס, יוסטון, דאלאס, פורטלנד ואטלנטה. חמש האחרונות? בוסטון, אורלנד, מינסוטה, מילווקי ופילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully